handdator

Visa fullständig version : Gym i södertälje?

Grädde
2005-12-19, 20:14
Tjena...

Flyttade nyss till södertälje eller rättare sagt östertälje och tänkte ta upp träningen igen och hitta något gym...

Efter att ha sökt o åter sökt så har jag hittat 2 gym som verkar intressanta men ingen mer information än bara namnen om dom än så länge..

Det är Brunnsängs gym och SAK(södertälje athletklubb) vilka båda två ligger inom rimligt avstånd..

Någon som kan upplysa mig om öppettider o priser och adress på dom 2.. även vägbeskrivning från närliggande mack eller liknande så man vet hur man hittar dit..

Om ni hjälper mig med detta så kommer jag att *kissass* er för evigt

Mvh Teddan

Karkiainen
2005-12-19, 21:41
Tjena...

Flyttade nyss till södertälje eller rättare sagt östertälje och tänkte ta upp träningen igen och hitta något gym...

Efter att ha sökt o åter sökt så har jag hittat 2 gym som verkar intressanta men ingen mer information än bara namnen om dom än så länge..

Det är Brunnsängs gym och SAK(södertälje athletklubb) vilka båda två ligger inom rimligt avstånd..

Någon som kan upplysa mig om öppettider o priser och adress på dom 2.. även vägbeskrivning från närliggande mack eller liknande så man vet hur man hittar dit..

Om ni hjälper mig med detta så kommer jag att *kissass* er för evigt

Mvh Teddan

Hej. Jag tränar själv på SAK och stortrivs. Gymmet ligger under östertälje skolans idrottshall. Ingången är längst till vänster från entren sett om du står med näsan mot entren. Knatar du en bit till bvänster så är det en liten stuga en bittill vänster om hallens tegelvägg och där ska du svänga in, det är en gång där och en plåtdörr i slutet av den som det står SAK på eller Södertälje atletklubb. Gymmet är öppet till 9 varje dagar. Du kan stanna kvar längre men du måste öppna dörren innan 21:00.
Det är inte en kemiskt ren lokal som badhusets eller Gröndals hallar. Fast det är ju bara mysigt. Skivstänger finns det gott om och vikter.

Karkiainen
2005-12-19, 21:45
Ett helårskort för mig kostar 1000kr eftersom jag är under 18. De över betalar 1300 tror jag. Kort kan köpas tisdag och torsdag mellan 1600-1800 om jag inte missminner mig.

Grädde
2005-12-21, 15:07
Låter helt som mitt typ av gym :thumbup:

Tack för vägbeskrivningen :)

Karkiainen
2005-12-21, 16:00
Låter helt som mitt typ av gym :thumbup:

Tack för vägbeskrivningen :)

Inga som helst problem. Var där igår och årskortet för de som är över 18 år kostar 1800kr.

Grädde
2005-12-21, 17:28
Var ute o tittade lite nu men jag är lite lost i södertälje... du menar fornbackaskolan uppe på fornhöjden eller? finns väll inga fler skolor i östertälje :confused:

Ska knata dit igen o se om jag hittar nått..

Grädde
2005-12-21, 17:32
Nu kom jag på att det fanns ett gymnasium vid östertälje station, måste va det du menar?

Grädde
2005-12-21, 20:46
Hittade det.. ska äventyra dit imorn och tjacka ett årskort :)

Megatuttarna
2005-12-21, 23:03
Brunnsängs Gym är nästintill omöjligt att bli medlem i. Det körs med 55 konstanta medlemmar och för att ngn ny ska tas upp så måste en annan åka ut. Annars funkar det suveränt. Varje person får sin nyckel och kan träna när som helst. På årsmötena är man med och diskuterar vad som skall köpas in alt. rustas upp.

Är dock inte lika stort som gymet i Östertälje.