Visa fullständig version : Vad vill du helst ha ut av bygget ?
Om du får välja emellan nedanstående kategorier.
vilka jäkla kategorier?
edit; då väljer jag att knäa *L*
J.Saarela
2005-12-16, 12:43
Mellan att fälla ner pungen och landa är det alternativen?
J.Saarela
2005-12-16, 12:44
Jag fäller då ner pungen.
Lugna sig lite kids .. de kommer
J.Saarela
2005-12-16, 12:45
Muskelvolym
Nitrometan
2005-12-16, 12:46
Saknar "jag är hårdrockare"-alternativet.
Själv vill jag bli stark och ha sex.
För tillfället är det helt klart styrka som eftersträvas.
Lugna sig lite kids .. de kommer
I don´t do patiens!
Först muskelvolym och sedan definierade och synliga ;)
Saknar "jag är hårdrockare"-alternativet.
Själv vill jag bli stark och ha sex.
Svårt val va ??
J.Saarela
2005-12-16, 12:48
En Pirre Valdemar fysik
Då ska du välja "se ut som Darin" alternativet i pollen
En Pirre Valdemar fysik
Sex mao.
Jag valde få ungdomen tebaks... :D
Jag valde få ungdomen tebaks... :D
Den var främst ämnad för moderatorerna .. men låt gå ..
Att ha en imponerande, väl tilltagen, symmetrisk, väldefinerad och stark kroppshydda som det motsatta könet finner tilldragande (kan ju aldrig göra alla nöjda men) måste väl va det huvudsakliga målet, för min del iaf *flex*
Den var främst ämnad för moderatorerna .. men låt gå ..
Apropå ingenting, du lät skägget växa va?
Apropå ingenting, du lät skägget växa va?
Jadå , det ligger hemma i byrålådan.
Bronkitkorv
2005-12-16, 13:00
Må bra och bli stark fanns inte med *grr27*
Men må bra då....och få ungdomen tillbaka fast jag hävdar bestämt att man inte BLIR gammal någonsin....
viktor88
2005-12-16, 13:08
jag vill ha endorfiner
TrasMannen
2005-12-16, 13:16
Jag Vill Ha Allt!!!!!!!
Herkulez
2005-12-16, 13:21
stor och rippad helst, men eftersom det alternativet inte finns får jag väl säga
Hellre stor och småfet än liten och rippad
I denna ordning:
Bli stark
Må bra och få ett starkt skelett
Få volym
Imponera på andra
Eftersom det är så pinsammt så måste jag skriva det: jag vill att folk ska imponeras.
Det är vad jag tycker det verkar vara som driver mig iallafall.
MasterChief
2005-12-16, 14:02
Eftersom det är så pinsammt så måste jag skriva det: jag vill att folk ska imponeras.
Möjligt 2005:s mest oväntade kommentar. :MrT:
Möjligt 2005:s mest oväntade kommentar. :MrT:
Desto större anledning att skriva den. Det är först på senare tid jag faktiskt har ett seriöst mål med bygget och det är att ställa upp i minst en SL-tävling nästa år.
Herkulez
2005-12-16, 14:08
tror det är en av anledningarna för 95% av alla som tränar =)
tror det är en av anledningarna för 95% av alla som tränar =)
Det tror jag med, men jag ville inte säga det innan jag skrivit det själv :em:
Hur ska man definera SL i pollen? styrka stämmer nästan, men inte riktigt ändå. Har liksom inte fått kläm på varför jag tycker det är så jävla kul att slita upp ett marklyft, eller dra och hänga i varandras tröjor för att sedan göra ett omöjligt lyft där stången inte ens kommer ner till kroppen. Kanske för man ska lyfta mer än någon annan? Kul som fan är det iaf.
Hur ska man definera SL i pollen? styrka stämmer nästan, men inte riktigt ändå. Har liksom inte fått kläm på varför jag tycker det är så jävla kul att slita upp ett marklyft, eller dra och hänga i varandras tröjor för att sedan göra ett omöjligt lyft där stången inte ens kommer ner till kroppen. Kanske för man ska lyfta mer än någon annan? Kul som fan är det iaf.
Du har väl, precis som oss andra, en penis som är kortare än 2dm?
viktor88
2005-12-16, 14:16
;)
Nej, det är inte det. Är helt enkelt kul att dominera andra människor, har alltid tyckt det är kul att knäcka folk, vara värst mm. Underdog=me like
Om jag bortser från själva nöjet av att lyfta saker så är det nog volymen som lockar mest.
Fatalist
2005-12-16, 14:47
Stora fläskiga armar med en stor och fläskig kropp. Rippat.
hangatyr
2005-12-16, 14:55
stark vill jag bli, helst utan att öka i vikt.
omöjlig kombination antar jag.
Juliette
2005-12-16, 14:58
mer muskelmassa så man får ökad ämnesomsättning och blir starkare
bättre kondition så man orkar mer
minska andelen fladder och sladder så mycket det bara går
bra hälsa förhoppningsvis även när man blir äldre
lyckoendorfiner så man känner sig lite glad
*flex*
mangemani
2005-12-16, 15:36
dom 4 första allternativen.
Kebab-Arne
2005-12-16, 16:21
Stor men såklart också hård. Skitsamma hur mycket muskler man har är man tjock så ser det inte vidare bra ut. Målet med träningen är iaf inte att vara stor samtidigt som man blir betraktad som tjock. Inge fel att vara stark men är inte det primära för min del.
Jag valde "Definition och synliga muskler."
Kroppen skall vara symetriskt uppbyggd, förutom att axlarna skall vara lite större
Närmast min drömfysik är nog johan gustavsson (http://www.johan-gustafsson.com/), han är bara lite för stor, lite bättre mage så vore hans fysik drömmen.
dom 4 första allternativen.
haha :D
Har bara skumläst tråden så jag ber om ursäkt ifall någon redan har skrivit samma sak som jag.
Hursomhelst, jag skulle vilja vara fetstark, eftersom jag med den styrkan kunde träna tungt och även skaffa fin volym. :devil:
Märkte just nu att abbe inte röstat här så bumpar för abbes skull!
GO JUL! :D
Kaboffastar
2005-12-16, 22:36
Klart ja vill ha BRUDAR =P
vill dock såklart ha muskelvolle lika mkt.
Först skulle jag ju välja: Definition och synliga muskler. MEN så tänkte jag till lite och funderade på vad som verkligen betyder något och det är ju att kn*lla så mycket det bara går! Vips var valet enkelt: Uppskattning av det motsatta könet eftersom det då måste vara överordnat alla andra alternativ utom rehab-shiten. Enkelt. :)
muskelvolym... brudarna gillade mig redan när jag vägde runt 70-75 så det skiter jag i
_scrotum_
2005-12-17, 05:15
hahah volym så klart :thumbup:
Styrka, uthållighet, hälsa, skönhet(vilket betyder mer massa, definition och symetri). Allt har liksom sin plats, och hör faktiskt ihop.
Jag visste inte ens att man kunde få ungdomen tillbaks, men när jag såg alternativet i pollen så var valet enkelt. :D
Kärlek o Respekt ...förståss
Som tjej finns det betydligt mer effektiva sätt att få ligga med någon än att vara mer muskulös än genomsnittet män, så det går väl bort. Jag tycker själv att det är grymt snyggt, så det är synliga muskler (och storlek) som är prio. Ja, och vara stark. Fan, jag kan inte välja.
Som tjej finns det betydligt mer effektiva sätt att få ligga med någon än att vara mer muskulös än genomsnittet män, så det går väl bort. Jag tycker själv att det är grymt snyggt, så det är synliga muskler (och storlek) som är prio. Ja, och vara stark. Fan, jag kan inte välja.
Ligga får väl alla göra som inte är socialt missanpassade.
Ligga med kvalitet sätter lite mer krav.
Ligga får väl alla göra som inte är socialt missanpassade.
Ligga med kvalitet sätter lite mer krav.
Så du menar att byggande tjejer får byggande killar, alltså kvalitet?
Nåväl, jag kör på den säkra vägen med blonderat hår och fnittrar på krogen.
Muskelvolym
Mina föräldrar flyttade i veckan och då hittade jag en låda med en massa tekningar jaghade gjort. Var 7 - 8 år gammal och hade ritat självporträtt, jag såg ut som Arnold *flex* . Likadant var det på mina läxböcker
Så du menar att byggande tjejer får byggande killar, alltså kvalitet?
Nåväl, jag kör på den säkra vägen med blonderat hår och fnittrar på krogen.
Lika barn leka bäst, japps av nån anledning parar dem ofta ihop sig.
Sen gäller det väl övriga kategorier också är man tex: bilfreak , javisst då får man väl tjej därefte ( vad de nu kallas ).
Kaboffastar
2005-12-17, 11:32
Lika barn leka bäst, japps av nån anledning parar dem ofta ihop sig.
Sen gäller det väl övriga kategorier också är man tex: bilfreak , javisst då får man väl tjej därefte ( vad de nu kallas ).
Ungefär som att en snygg får en snygg ? true true.
Edit : Om inte snygg så gott som avsiktligt väljer ful i ren desperation ?
Om jag bara får välja ett av dom alternativen; välmående så klart.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.