handdator

Visa fullständig version : FÖrbannat!

Officer
2005-12-14, 22:42
NU BLIR JAG FÖRBANNAD!
Här sitter jag och har lagat värsta pastatallriken med tonfisk osv, för att ladda upp mina glykogendepåer efter det svintuffa benpasset.. hinner käka kanske 10% innan jagtappar hela tallriken på golvet när jag sitter och ska svara på en känd kolomedlems fråga på msn om jag är otrogen mot min nuvarande tjej.,

Mina ben (som är nakna då jag sitter i shorts)... o mattan under mig paja helt av tonfisksstank så den åkte in i papperskorgen.Mattan alltså, och jag fick ta en rejäl underkroppsdusch. Nu sitter jag o käkar kesella och banan istället *grr*

XroW
2005-12-14, 22:43
NU BLIR JAG FÖRBANNAD!
Här sitter jag och har lagat värsta pastatallriken med tonfisk osv, för att ladda upp mina glykogendepåer efter det svintuffa benpasset.. hinner käka kanske 10% innan jagtappar hela tallriken på golvet när jag sitter och ska svara på Herkulez fråga på msn om jag är otrogen mot min nuvarande tjej.,

Mina ben (som är nakna då jag sitter i shorts)... o mattan under mig paja helt av tonfisksstank så den åkte in i papperskorgen.Mattan alltså, och jag fick ta en rejäl underkroppsdusch. Nu sitter jag o käkar kesella och banan istället *grr*

HAHAHA!!! :laugh:

Sheogorath
2005-12-14, 22:44
Okej. Då kan du svara här om du är snabb:

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?p=1220163#post1220163

Perscitus
2005-12-14, 22:45
NU BLIR JAG FÖRBANNAD!
Här sitter jag och har lagat värsta pastatallriken med tonfisk osv, för att ladda upp mina glykogendepåer efter det svintuffa benpasset.. hinner käka kanske 10% innan jagtappar hela tallriken på golvet när jag sitter och ska svara på Herkulez fråga på msn om jag är otrogen mot min nuvarande tjej.,

Det är då man önskar att man kunde slå sönder allt men försöker sansa sig och tänka vilken välkontrollerad och stabil människa man vore om man lyckades undvika det.

Lägg mattan i en hink vatten, gå ut och kasta kottar i skogen till du är utmattad och gå sen hem och lägg dig.

Trance
2005-12-14, 22:46
Har hänt mig också, liknande iallfall. En tallrik överlastad med pyttipanna, ägg och rödbetor efter träning. Allt över datorstolen, golvet samt mig. Asroligt.

Officer
Det är då man önskar att man kunde slå sönder allt men försöker sansa sig och tänka vilken välkontrollerad och stabil människa man vore om man lyckades undvika det.

Lägg mattan i en hink vatten, gå ut och kasta kottar i skogen till du är utmattad och gå sen hem och lägg dig.

Mattan under mig var en billig 40spänns picnicsoffa som hade blivit utsliten av min datorstol (blir mkt vridningar/juck/belastning med 90 kg muskler samt porrtittande, gitarrspelande etc), så mattan var jag glad över att kasta.
Men maten *grr*

HenrY
Kunde faktiskt inte låta bli att garva lite när ja läste d där:D

Men vet verkligen hur det känns när sånna där saker händer, satan va sur man blir!:D Jaja, sorry för dig grappen!

Perscitus
2005-12-14, 22:48
Mattan under mig var en billig 40spänns picnicsoffa som hade blivit utsliten av min datorstol (blir mkt vridningar/juck/belastning med 90 kg muskler samt porrtittande, gitarrspelande etc), så mattan var jag glad över att kasta.
Men maten *grr*

Då är det ju bara att ta tillfället och riva sönder mattan med din mest djuriska inlevelse!

Officer
2005-12-14, 22:50
Då är det ju bara att ta tillfället och riva sönder mattan med din mest djuriska inlevelse!

Jag skulle ´spelat in en inspelning nu med 5 stycken elgitarr-bakgrunder i de värsta skalorna samtidigt som jag skriker av ilska och vrede i mikrofonen i sann Halford-WASP och sedan lägga upp här,men folket i byggnaden skulle fan vakna!

Perscitus
2005-12-14, 22:54
Jag skulle ´spelat in en inspelning nu med 5 stycken elgitarr-bakgrunder i de värsta skalorna samtidigt som jag skriker av ilska och vrede i mikrofonen i sann Halford-WASP och sedan lägga upp här,men folket i byggnaden skulle fan vakna!

Det kan ju alltid sluta i något roligt när man i sina bästa år med familj kommer och och knackar på ivrig att tala om för dig att hans barn inte kan sova, och du redan har dragit igång aggresivitetsmaskineriet. :)

elan
2005-12-14, 23:05
Det alla undrar över egentligen är om du verkligen är otrogen mot din flickvän. ;)

carlsm
2005-12-14, 23:11
HAHAHAHAA!!! :laugh: Det här skulle jag läst på jobbet istället när det var dötrist....hahaha

Herkulez
2005-12-14, 23:23
NU BLIR JAG FÖRBANNAD!
Här sitter jag och har lagat värsta pastatallriken med tonfisk osv, för att ladda upp mina glykogendepåer efter det svintuffa benpasset.. hinner käka kanske 10% innan jagtappar hela tallriken på golvet när jag sitter och ska svara på en känd kolomedlems fråga på msn om jag är otrogen mot min nuvarande tjej.,

*grr*
så frågan är......är du otrogen mot myten?

Helena B
2005-12-15, 00:57
Varför sitta vid datorn och äta!?

Ja han är otrogen mot sin flickvän (läs flickvänner :D )

mangemani
2005-12-15, 01:01
otur...

mangs
2005-12-15, 08:27
Denna incidentet har i alla fall get mig ett citat att ha i min signatur. Tack Aprotte!

GT_Razor
2005-12-15, 13:19
HAHAHAHAHAHAHA!!!! sorry men lät jävligt kul =P Nämen alltså det e ju förjävligt alltså...fan murat vi som snackade igår kväll efter passet just om hur du ska äta osv...så hände det sen utan min vetskap...fy fan vad jävligt alltså...samma skit har hänt mig också...stänkt ner tangentbordet å skit å all mat på golvet...förjävligt....usch..

Pdaddy
2005-12-15, 19:06
NU BLIR JAG FÖRBANNAD!

Förlåt AP :D .. nu fölrstår jag varför du inte svarade på min fråga .. haha

M

Garnax
2005-12-15, 19:08
Bara hoppas du lärt dig något av det...

mela
2005-12-15, 19:10
:laugh: kan inte sluta skratta :laugh:

Yankeee
2005-12-15, 19:11
Bilder för fan, BILDER!

Ryska_raketen
2005-12-15, 19:13
Bilder för fan, BILDER!

på mattan?

Yankeee
2005-12-15, 19:17
på mattan?

Varför skulle vi vilja se hans rygg?

Cilia
2005-12-15, 19:45
NU BLIR JAG FÖRBANNAD!

hhmmmmm vad är det man säger?

somliga straffar Gud meddetsamma!

Herkulez
2005-12-15, 19:46
:laugh:

Officer
2005-12-15, 19:50

Du behöver ju inte se, du har ju känt på den förr :naughty:

Nej idag har jag sansat ner mig, tur det!

*Flash*
2005-12-15, 19:59
Jag skrattade så jag satte i halsen och började hosta :D

Fin rygg btw ;)

Genesis
2005-12-15, 23:17
Fan vad läckert. Dig vill jag ha sex med. *kram*