DTH
2005-12-14, 20:25
Hmm det är såhär att jag kan endast gå ned till en viss fläsknivå. Sen går det inte mer. Spelar ingen roll om jag legat på den nivån i månader. Så det borde inte va nåt leptinskit. Senast när jag testade att sänka energiintaget med ca 500kcal så hade jag efter två veckor gått UPP ca 1 kilo om jag minns rätt. :-S Fast såg aningen mer deffad ut.. :-S Och det är ej pga muskelökning då jag tränar likadant hela tiden o går ej upp annars heller. Det verkar som att min kropp stoppar förbränningen. :-/ Och jag har bra koll på energifördelning m.m o sånt. Jag äter vanligtvis ca 2700-3200kcal om dagen o väger 72kg fördelat på 1,67cm.. Men jag har så störande lovehandles o arsle som inte vill försvinna. Om jag skulle deffa ihjäl mig och man skulle gräva upp kistan efter att skelettet multnat bort så skulle mina lovehandles fortfarande ligga kvar på botten.
Så vad ska man göra egentligen? Ska jag bara testa o sänka ännu mer tills det händer nåt? :confused:
Så vad ska man göra egentligen? Ska jag bara testa o sänka ännu mer tills det händer nåt? :confused: