Visa fullständig version : Till er som gillar Ill Niño!!
Ill Niño ska göra tre spelningar i Sverige! :hbang:
http://www1.ticnet.se/EventGroupList?search=true§ion=Start&eventname=ill+nino&arena=&category=0&city=0&day=14&yearmonth=2005-11&datetype=1&rowsPerPage=25&submit=S%F6k
Den 20:e januari var dubbelbokat så det är den 19:e som gäller för dom som ska gå på KB!
Jag och Jense ska dit! Redan beställt biljetterna!
:hbang: :hbang:
Ja dom är riktigt bra, dom har några feta låtar. Inte tillräckligt bra för konsert dock ;)
bluelight
2005-12-14, 20:32
Bra är dom, men bor en bit bort :(
Bra är dom, men bor en bit bort :(
Stockholm/Göteborg då?
bluelight
2005-12-14, 21:06
Stockholm/Göteborg då?
Dyrt också, sparar ju till Xbox 360 :)
KB ftw!
ell ninjo är redigt softa!
KB ftw!
ell ninjo är redigt softa!
Ses vi där då? :)
Kan dom inte ta och pallra sig upp till norrland när dom ändå är här?
Ill Nino - When it cuts :hbang:
Wennerberg
2006-01-11, 17:22
Jag skall dit, vill få med mig nägra polare, det blir roligare då.
Jag skall dit, vill få med mig nägra polare, det blir roligare då.
jag o martin ska dit, det räcker väl :D
Wennerberg
2006-01-11, 17:28
jag o martin ska dit, det räcker väl :D
Skall bli kul att träffa er. Slå mig inte bara.
Skall bli kul att träffa er. Slå mig inte bara.
coolt sagt av dig där :D
Wennerberg
2006-01-11, 17:32
coolt sagt av dig där :D
Hahaha
Vilken låt gillar du mest? Jag kommer inte känna igen er för jag vet ju inte hur ni ser ut! Får kolla efter två killar som har underarmar som tvåliterflaskor.
Ah, jag trodde att tråden handlade om bilen "El Niño" från Need fro sped III hot pursuit :D Men nej då. Det var något slags rock/Metal band eller nått =D
/Timme
Hahaha
Vilken låt gillar du mest? Jag kommer inte känna igen er för jag vet ju inte hur ni ser ut! Får kolla efter två killar som har underarmar som tvåliterflaskor.
Alltså om du är lika ful som du är på avataren så går jag fram och skallar dig, så vet du vem jag är iaf.
Hahaha
martin är större än alla vakter, typ så.
jag är snygg som fan, och antagligen med en whiskeyglas i ena handen och en öl i andra
gillar i am loco mest tror jag
Wennerberg
2006-01-11, 17:35
Ah, jag trodde att tråden handlade om bilen "El Niño" från Need fro sped III hot pursuit :D Men nej då. Det var något slags rock/Metal band eller nått =D
/Timme
Ja bilen skall ha konsert och stå och gasa upp på scen, så alla jublar sen skall den köra rakt ut i publiken en så kallad stagedive-the-fuck-over-n-kill-some-stupid-assholes
Wennerberg
2006-01-11, 17:38
martin är större än alla vakter, typ så.
jag är snygg som fan, och antagligen med en whiskeyglas i ena handen och en öl i andra
gillar i am loco mest tror jag
Haha, ni vet iaf hur jag ser ut. Hur lång är mart|n? Han verkar vara helt jälva enorm
Haha, ni vet iaf hur jag ser ut. Hur lång är mart|n? Han verkar vara helt jälva enorm
nä han e nätt. 183 eller ngt, jag är bihanget på typ 180 bredvid martin
Är 182-183 130+ ;)
Wennerberg
2006-01-11, 17:40
nä han e nätt. 183 eller ngt, jag är bihanget på typ 180 bredvid martin
haha, hoppas ni ser mig om inte jag ser er, kolla efter fettot som strippar på scenen
haha, hoppas ni ser mig om inte jag ser er, kolla efter fettot som strippar på scenen
Okej!
Lyssnar på: Ill Niño - This Is War
va du på soulfly koncerten där?
Wennerberg
2006-01-11, 17:46
va du på soulfly koncerten där?
Nope, vadå?
Nope, vadå?
tänkte bara, va nån tjockis där med bockaskägg sist
Wennerberg
2006-01-11, 17:49
tänkte bara, va nån tjockis där med bockaskägg sist
HAHAHAHAHA, kunde varit jag :P
Jag är 185 cm vägde 130,9 igår
HAHAHAHAHA, kunde varit jag :P
Jag är 185 cm vägde 130,9 igår
bah, då va det inte du.
130+ du med, det är ju tjusigt, men du är 185.. tycker din ratio är lite kass, du borde väga iaf 140
hahavaffan
2006-01-11, 17:52
Ja bilen skall ha konsert och stå och gasa upp på scen, så alla jublar sen skall den köra rakt ut i publiken en så kallad stagedive-the-fuck-over-n-kill-some-stupid-assholesSjukt, men det var nog ett av dom foruminläggen som fått mig skratta mest nånsin! :laugh:
Gillade dem när jag var mindre... har inte lyssnat på säkert 3 år nu. Tips på bra låt av dem?
Wennerberg
2006-01-11, 17:53
bah, då va det inte du.
130+ du med, det är ju tjusigt, men du är 185.. tycker din ratio är lite kass, du borde väga iaf 140
Haha, im on my way
Wennerberg
2006-01-11, 17:54
Sjukt, men det var nog ett av dom foruminläggen som fått mig skratta mest nånsin! :laugh:
Gillade dem när jag var mindre... har inte lyssnat på säkert 3 år nu. Tips på bra låt av dem?
Haha jag skrattade själv när jag skrev det faktiskt, me so crazy
Wennerberg
2006-01-19, 17:53
Fyra timmar kvar! :D
Ja, och jag är så jävla stressad, kommer få typ en miljard IG i slutbetyg, fyfan vad ångest
Ja, och jag är så jävla stressad, kommer få typ en miljard IG i slutbetyg, fyfan vad ångest
Men du kommer väl? :)
Wennerberg
2006-01-19, 19:26
Men du kommer väl? :)
Klart för fan 2 cool 4 school
Klart för fan 2 cool 4 school
2 fat 4 math
Wennerberg
2006-01-19, 19:30
2 fat 4 math
2 fat 4 life
haha
2 stupid 4 cumpid!!!
2 dumb 4 tromb
två ett för fyra nätt
Wennerberg
2006-01-19, 19:38
2 WHACK 4 my FAT ASSCRACK
Wennerberg
2006-01-20, 00:12
Fan vad gött det var när han jävla rövarenset flög åt helvete aaahh äter en fet dallasburgare nu och försöker ignorera det jävla bruset i öronen.
Fan vad gött det var när han jävla rövarenset flög åt helvete aaahh äter en fet dallasburgare nu och försöker ignorera det jävla bruset i öronen.
ahahaha ja han flög fint den feta nörden
personligen gillade jag vår trippel på den där långhåriga snubben bäst. han sitter nog kvar i staketet fortfarande
Haha, Fick din kompis autografen eller?
ahahaha ja han flög fint den feta nörden
personligen gillade jag vår trippel på den där långhåriga snubben bäst. han sitter nog kvar i staketet fortfarande
Han fastnade inte, men såg jävligt groggy ut efteråt :D
Wennerberg
2006-01-20, 00:32
Haha, Fick din kompis autografen eller?
Nej jag sa att jag höll påa tt dö så gick vi
Wennerberg
2006-01-20, 14:36
Alltså vad fan jag vaknade nu :confused:
Kul att man såg denna tråd nu, spelar imorgon i sthlm.. känns lite för nära. Sen har man lagt för mycket pengar på skräp. Aja, nästa gång!
Alltså vad fan jag vaknade nu :confused:Hahaha.
Lyckad konsert aight, gött :)
Alltså vad fan jag vaknade nu :confused:
2 COOL 4 SCHOOL!!!!!
skräp! Kan dom inte komma lite mer norrut så man kanske hade haft råd till det! :cryout:
Wennerberg
2006-01-21, 04:06
2 COOL 4 SCHOOL!!!!!
satans jävla skitröv alltså, det piper fortfarande i min öron
Frippe_L
2006-01-21, 08:16
satans jävla skitröv alltså, det piper fortfarande i min öron
KB-spelningar brukar ha den effekten på hörseln.
KB-spelningar brukar ha den effekten på hörseln.
tja, snittet är 100db men det toppar på över 120db.. inte undra på.. mina öron är friska
tänkte att vi drar till fear factory också.
Frippe_L
2006-01-21, 16:05
tja, snittet är 100db men det toppar på över 120db.. inte undra på.. mina öron är friska
Beror väl iofs på var man står i lokalen. På Monster Magnet stod vi långt fram till vänster så då hade vi en del högtalare framför oss, på Turbonegro höll vi oss lite längre bak i mitten då var det inte högt, inget pip i öronen iaf, värre när man kör bilen med anläggningen på högsta volym, då kittlas det i öronen, inget man gör en längre stund.
FF är bra de med, när skulle de spela? i April nånting?
Beror väl iofs på var man står i lokalen. På Monster Magnet stod vi långt fram till vänster så då hade vi en del högtalare framför oss, på Turbonegro höll vi oss lite längre bak i mitten då var det inte högt, inget pip i öronen iaf, värre när man kör bilen med anläggningen på högsta volym, då kittlas det i öronen, inget man gör en längre stund.
FF är bra de med, när skulle de spela? i April nånting?
Torsdag
6 April
*FEAR FACTORY (US)
+ Support 20.00-24.00
Wennerberg
2006-01-22, 16:01
Torsdag
6 April
*FEAR FACTORY (US)
+ Support 20.00-24.00
Var spelar dom?
[FONT=Franklin Gothic Medium]Thx för informationen..
Var spelar dom?
norra island
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.