Visa fullständig version : kittlar i knävecken
jerraxxx
2005-12-09, 22:04
när jag blir trött så kittlar det i knävecken ...nån annan som har samma problem..ge mig tips på hur man får det att sluta...haft skiten i 10år
blekfet2
2005-12-09, 22:06
när jag blir trött så kittlar det i knävecken ...nån annan som har samma problem..ge mig tips på hur man får det att sluta...haft skiten i 10år
klia!?! :D
Det KAN vara värt att gå till doktorn om du har haft besvär i 10 år.
Vårkänslor brukar kunna ramla ner i knävecken, men jag vet inte.
Är du trött på vintern?
Spannmål
2005-12-09, 22:37
Vårkänslor brukar kunna ramla ner i knävecken, men jag vet inte.
Är du trött på vintern?
nej den har knappt börjat än.
:)
MasterChief
2005-12-09, 22:55
Intressant första inlägg... :D
Måste vara unikt i världen. Du borde söka upp en dermatolog. Du kan bli känd.
har du sjukdomen restless legs?
http://www.rls.org/NetCommunity/Page.aspx?&pid=178&srcid=-2
har du sjukdomen restless legs?
det får jag ibland, sjukt jobbigt? vad är det?
var mest jobbigt i lumpen när vi satt i våran bandvagn och väntade på att saker skulle gå sönder..
Var iofs länge sedan jag fick det nu.
Jag har inte så stor koll på det, var tillsammans med en kille som hade det. Det var fan helt otroligt jobbigt, så fort han skulle sova börja det krypa i benen och han fick hålla på och sparka osv för att få ordning på det. Det blev inte många timmars sömn :(
det får jag ibland, sjukt jobbigt? vad är det?
var mest jobbigt i lumpen när vi satt i våran bandvagn och väntade på att saker skulle gå sönder..
Var iofs länge sedan jag fick det nu.
Jag har inte så stor koll på det, var tillsammans med en kille som hade det. Det var fan helt otroligt jobbigt, så fort han skulle sova börja det krypa i benen och han fick hålla på och sparka osv för att få ordning på det. Det blev inte många timmars sömn :(
jag får det inte i sängen. Bara i tvsoffan och så.. Man blir helt galen när man får det.
sen förstår jag inte mig på din kille. Han måste ju inte ligga i sängen och sparka för att "få bort det"
Edit: Bonnie länken du gav var ju seeegast...
Nä men oftast så brukar man ligga i sängen för att sova :)
Ibland var han uppe och gick med men försökte undvika det för att jag skulle kunna somna.
Jag kommer in på sidan....
jag får det inte i sängen. Bara i tvsoffan och så.. Man blir helt galen när man får det.
sen förstår jag inte mig på din kille. Han måste ju inte ligga i sängen och sparka för att "få bort det"
Edit: Bonnie länken du gav var ju seeegast...
Nä men oftast så brukar man ligga i sängen för att sova :)
Ibland var han uppe och gick med men försökte undvika det för att jag skulle kunna somna.
Jag kommer in på sidan....
Jo, men fungerar länkarna på den?
Det blev alltså lättare att sova om han sparkade i sängen. ok
ja länkarna funkar för mig (kör med internet explorer)
Jo, men fungerar länkarna på den?
Det blev alltså lättare att sova om han sparkade i sängen. ok
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.