Logga in

Visa fullständig version : Angående pm om kostillskott!

Leon
2005-12-08, 20:22
Jag har fått en del pm om frågor som rör ett kostillskottsföretag som jag varit delägare i tyvärr har jag lämnat min del och jag vet att det har varit bekymmer för företaget då ett annat liknande företag har stulit VAT-nr och gjort felaktiga beställningar. Av den anledningen så har företagets tillgångar varit frysta i väntan på utredningen ska bli klar.Ni kommer att kunna träffa dom i deras monter på Lucia-pokalen i G :) bg och framföra era åsikter. Åter igen så har jag inget längre med det att göra.
Mvh Leon

Jorgen
2005-12-08, 20:26
Vi tycker dessutom ytterst illa om att sådan trafik förekommer på detta forumet. Det är inte ok. *grr*

Herkulez
2005-12-08, 20:30
får man fråga va VAT-nummer är?

Leon
2005-12-08, 20:32
Företags nummer!

Leon
2005-12-08, 20:33
Vi tycker dessutom ytterst illa om att sådan trafik förekommer på detta forumet. Det är inte ok. *grr*
Tack då hoppas jag få slippa det i fortsättningen!

Bonnie
2005-12-08, 20:40
Om det är personer som betalt in flera tusen i förskott och inte fått några produkter så är det väl klart att folk är sura.
Tyvärr visste jag inte att Leon inte längre jobbade för företaget och ber om ursäkt för om det vart "häxjakt" på henne.

Jorgen
2005-12-08, 20:51
Om det är personer som betalt in flera tusen i förskott och inte fått några produkter så är det väl klart att folk är sura.
Tyvärr visste jag inte att Leon inte längre jobbade för företaget och ber om ursäkt för om det vart "häxjakt" på henne.
Du missförstod nog.

Forumet drivs av en webshop och använder medlemmarna på forumet PM för att köpa tillskott hos andra så uppskattas det inte av ägarna.

Doktor V
2005-12-12, 11:45

Konstigt att företaget inte skriver något på sin sida, är hur lätt som helst att ändra så ingen kan göra beställningar, maila kunder, svara i telefon osv.
Dessutom kan man ju sluta acceptera insättningar om man inte kan skicka varor.

nim
2005-12-12, 11:53
Företags nummer!

VAT-nr = momsregistreringsnummer.
Organisations nummer = "Företagsnummer"

Dock så är VAT-nr uppbyggt så att det är landkod + organisations nummer så dom är nästan identiska.

;)