handdator

Visa fullständig version : X3 - Teaser ute

Hobbes
2005-12-08, 12:18
Själv har jag sett framemot denna filmen.

Teasern ser verkligen lovande ut, vad tycker ni - någon som gillat de tidigare filmerna?

Niclaaas
2005-12-08, 12:23
sitter precis och laddar ner quicktime så jag kan se trailern. X-Men rockar :hbang:

Kwon
2005-12-08, 12:30
Vinnie Jones = Juggernaut! :laugh:

biffsson
2005-12-08, 12:33
Jag gillar dom första filmerna jättemycket. Jag ser verkligen fram emot att se den nya.

När kommer den på bio?

zanzi
2005-12-08, 12:36
Vad pratar vi om nu? X-Men 3?
(Tacksam om någon lägger upp länken.)

Niclaaas
2005-12-08, 12:44
ska det där vara juggernaut? varför har de inte datoranimerat honom eller någonting, sådär kan ha ju inte se ut :( han var riktigt dålig.

beast var inte heller någon höjdare. men, men det blir säkert bra. det är ju omöjligt att få det att bli som i serien.

länk: http://www.apple.com/trailers/fox/x3/large.html

Hobbes
2005-12-08, 19:33
Vad pratar vi om nu? X-Men 3?
(Tacksam om någon lägger upp länken.)

Får verkligen be om ursäkt, kan säkert skylla på blodsocker fall eller liknande! Trodde jag la upp länken oxå, men men, får tacka Niclaas :thumbup:

zanzi
2005-12-08, 21:19
Hobbes: Asch, inget att oroa sig för (och tack Niclas för länken). :)

Hobbes
2005-12-08, 21:23
Hobbes: Asch, inget att oroa sig för (och tack Niclas för länken). :)

Hehe, det är väl mest att så ofta startar man ju inte trådar och så gör man bort sig :D

Hur som helst så verkar filmen vara riktigt skön, verkar vara världspremiär den 26 Maj, 2006 i allafall!

Jag rekommenderar att läsa lite på IMDB och deras trivia om filmen, det var ju tänkt att Brian Singer skulle stå för regi. först, men så fick killen uppdraget som eventuellt skulle gjort X-men 1.

Tror på en kanon rulle... :thumbup:

Tomten
2005-12-08, 21:24
Vinnie Jones = Juggernaut! :laugh:

Är ju roligare att Kelsey Grammer spelar The beast :D

Kwon
2005-12-08, 21:25

Beast är faktiskt ganska ok i filmen! Beast me Frasiers röst=Funka?

De kanske gjort en FEET Juggernaut kropp i CGI till vinnie jones lilla skalle? :D

Niclaaas
2005-12-08, 21:27

äh, beast var inte så dålig egentligen efter förutsättningarna. och fraiser passar rätt bra för rollen (till sättet).

men fortfarande... jugge? hoppas han inte ser ut sådär hela filmen.

EDIT: OK, mitt inlägg var i stort en kopia av kwons :)

Kwon
2005-12-08, 21:28
Hoho kolla i början av Xmen 3 trailern precis innan Jean Luc Picard säger " Since the Dawn of existence" när några Xmen lunkar genom korridoren där.

Wolverine och Storm i förgrunden.

Kolla in tjejen till höger! Minst sagt rolig gångstil! :laugh:

Såg lite nonchalant o slapp ut!

Kwon
2005-12-08, 21:29
äh, beast var inte så dålig egentligen efter förutsättningarna. och fraiser passar rätt bra för rollen (till sättet).

men fortfarande... jugge? hoppas han inte ser ut sådär hela filmen.

EDIT: OK, mitt inlägg var i stort en kopia av kwons :)

Vi tänkte la typ samma! :) Samma tankar kanske snappades upp på denna motorväg att brainwaves!

Kwon
2005-12-08, 21:34
Såg vidare i trailern att Vinnie Jones fått muskeldräkt a la mindre än original Jugge. Jaja, kanske funka. Artist också.

Niclaaas
2005-12-08, 21:34
Vi tänkte la typ samma! :) Samma tankar kanske snappades upp på denna motorväg att brainwaves!

great minds... ;)

såhär ska juggernaut se ut: http://www.marveldirectory.com/individuals/j/juggernaut.htm

han verkar ha deffat bort en 300+ kilon inför filmen...

Kwon
2005-12-08, 21:37
Billigare me gummimuskeldräkt iaf.

Fansen accepterar nog.