Visa fullständig version : Spin City!!
Mccartney
2005-12-06, 18:00
Har precis sett sista avsnittet av denna särklassiga komedieserie...och jag kan inte hjälpa det utan trots att man sett det sista avsnittet flera gånger får jag ändå nästan en tår i ögonen....
Michael J Fox fick tyvärr avsluta sin karriär allt för tidigt!!!
Coldsmith
2005-12-06, 18:01
sista avsnittet är det då verkligen inte. men sista med fox.
Har precis sett sista avsnittet av denna särklassiga komedieserie...och jag kan inte hjälpa det utan trots att man sett det sista avsnittet flera gånger får jag ändå nästan en tår i ögonen....
Michael J Fox fick tyvärr avsluta sin karriär allt för tidigt!!!
Du menar sista avsnittet med Michael? Serien fortsatte ju, dock inte lika bra.
Du kan kolla in "Scrubs" där Michael J Fox gör en liten comeback om du vill se mer av honom. Finns ett par minnesvärda scener med Fox där han visar att han fortfarande har vad som krävs!
Han avslutade inte sin karriär heller för den delen bara för att han slutade medverka i serien..
Du kan kolla in "Scrubs" där Michael J Fox gör en liten comeback om du vill se mer av honom. Finns ett par minnesvärda scener med Fox där han visar att han fortfarande har vad som krävs!
Mm han är fan schön i scrubs.. :D
Dumleman
2005-12-06, 20:56
Steward är roligast :D.
inte många rätt där inte :D
men visst va de lit synd!
Han avslutade inte sin karriär heller för den delen bara för att han slutade medverka i serien..
Det är förvisso sant men det var början på slutet. Han lider av Parkinsons sjukdom (Lucky Man: A Memoir (http://www.adlibris.se/product.aspx?isbn=0786867647&s=1)) vilket gör det väldigt svårt för honom att agera på vita duken (visst gör han fortfarande röster åt tecknade figurer men man vill gärna se honom agera på film också).
Det är förvisso sant men det var början på slutet. Han lider av Parkinsons sjukdom (Lucky Man: A Memoir (http://www.adlibris.se/product.aspx?isbn=0786867647&s=1)) vilket gör det väldigt svårt för honom att agera på vita duken (visst gör han fortfarande röster åt tecknade figurer men man vill gärna se honom agera på film också).
Tack för boktipset, skulle precis beställa den då jag insåg att den var slut...men den skall inhandlas på något sätt!
Läste en del om just parkinson på en av mina psykologikurser i Kanada, då nämnde man att flera personer förutom M.j.Fox drabbats av just parkinson - gemensam nämnare de jobbade i samma studio i Toronto. Just södra Alberta har många fall av parkinson, vilket leder de till att tro att miljöpåverkan kan vara en av orsakerna till sjukdomen.
Tillbaka till Spincity, det är så grymt sorgligt det sista avsnittet med honom, man ser hur medaktörerna håller tillbaka tårarna.
BigForre
2005-12-06, 22:02
Han var GRYM i scrubs...
:laugh: LÖÖÖve de där scrubs avsnittet asså :love: :D
skitsynd att han va tvungen att sluta i spin city :( inte alls samma me sheen ju.. jak hade oxå svårt att skratta åt de sista avsnittet när ja såg de minns ja, hoppas de kör repriserna me fox fler omgångar :thumbup:
Han ska även göra tre uppkommande avsnitt i Boston Legal, om det är någon mer som följer säsong två som går i USA. Självklart har man alla Spin City-avsnitt med Fox :thumbup:
Tack för boktipset, skulle precis beställa den då jag insåg att den var slut...men den skall inhandlas på något sätt!
Går att köpa den från Amazon.com också (om du nu redan inte hittat den): Lucky Man :A Memoir (Paperback) (http://www.amazon.com/gp/product/0786888741/ref=nosim/102-2786596-9445727?n=283155). Kostar då 137.17 kr (58.74 kr för frakt) och jag tror den ska vara inne. Hittar inget om att den inte skulle vara det men det kanske står mer om man loggar in (tappat bort användarnamnet).
Fox är med i något avsnitt spin city efter det att han har slutat, som guest appearence.
Han är för övrigt GRYM! de äldre avsnitten är bland de bästa som gjorts.
Charlie Sheen och Heather Locklear gör serien mycket sämre. Locklear är en riktigt tråkig karaktär.
Locklear är en riktigt tråkig karaktär.
eller hur!! ibland får man känslan av att de bara satte dit hennes karaktär i all hast bara för att kunna klämma in henne(ett känt ansikte) i serien *popcorn*
Mccartney
2005-12-07, 11:04
Du menar sista avsnittet med Michael? Serien fortsatte ju, dock inte lika bra.
För mig tar serien slut där...tre stycken ur rollbesättningen lämnar. Charlie Sheen är en bra skådespelare men att ta över Fox roll lyckades han aldrig.
Fox är med i något avsnitt spin city efter det att han har slutat, som guest appearence.
Han är för övrigt GRYM! de äldre avsnitten är bland de bästa som gjorts.
Charlie Sheen och Heather Locklear gör serien mycket sämre. Locklear är en riktigt tråkig karaktär.
Vem är Locklear, ere den blonda som dejtar Fox?
Vem är Locklear, ere den blonda som dejtar Fox?
Japp, eller så heter skådespelaren. Jag har hjärnsläpp nu så jag kommer inte ihåg vad hon heter i serien.
Mccartney
2005-12-09, 18:43
Hon heter catlin...men jag får säga att Stacey italienskan var faktiskt roligare. Min favorit efter Fox är James...han gör en jätte bra insats.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.