Visa fullständig version : Uppringd av SATS
Blev precis uppringd av en mycket trevlig tjej från SATS, sa att jag skrivit att jag gillar träning (fyllt i ngn lapp i affär i Sthlm där man kunde vinna årskort)
så ville hon att jag skulle boka in en tid, fick ta med kompis. Så på måndag gäller det, SATS Stureplan.
Fler som blivit antar jag?
MasterChief
2005-12-01, 14:42
Vad står SATS för då?
Sport Aerobic Trenings Senter
(Norska)
MasterChief
2005-12-01, 14:43
Blev precis uppringd av en mycket trevlig tjej från SATS, sa att jag skrivit att jag gillar träning (fyllt i ngn lapp i affär i Sthlm där man kunde vinna årskort)
så ville hon att jag skulle boka in en tid, fick ta med kompis. Så på måndag gäller det, SATS Stureplan.
SATS har flyers och liknande saker spridda över hela landet och deras medlemsrådgivare ringer som galningar på varje litet telefonnummer de får. Du är inte ensam. ;)
Nitrometan
2005-12-01, 14:47
Fråga dem om knäböj och marklyft.
Fråga dem om knäböj och marklyft.
:booty: :whipped: :D
Be honom demonstrera ryck.
Grattis! Kul att just du blev utvald, fan va snälla de är!
Det är mer eller mindre så de skaffar kunder, sätter upp en låda på smarta ställen, och ringer sedan upp _alla_ som lämnat en lapp och erbjuder gratis provapå/reklampass.
Oj va rätt :whipped:
Nitrometan
2005-12-01, 15:36
Det är väl ändå lite överkurs? Bra OL-killar/tjejer som är bra på det.
Böj och marklyft behöver man för att bli stark. Det är ett bra sätt att utvärdera en tränare och ett gym att fråga dem om deras åsikter om dessa övningar.
På SATS här i stan hade de vissa åsikter...
mini_Arnold
2005-12-01, 15:37
Självklart är det fler som blivit uppringda av SATS! Varför skulle du vara den enda? Men om du nu är den enda så kräver jag en internetautograf här o nu. :D
Det är mer eller mindre så de skaffar kunder, sätter upp en låda på smarta ställen, och ringer sedan upp _alla_ som lämnat en lapp och erbjuder gratis provapå/reklampass.
Har aldrig hört eller sett att nån faktiskt vunnit det där årskortet heller.. :D
Kristian
2005-12-01, 15:48
Det är väl ändå lite överkurs? Bra OL-killar/tjejer som är bra på det.
Böj och marklyft behöver man för att bli stark. Det är ett bra sätt att utvärdera en tränare och ett gym att fråga dem om deras åsikter om dessa övningar.
På SATS här i stan hade de vissa åsikter...
Men det måste väl varit länge sedan? Tycker inte att de har några direkta åsikter om det inuläget...iaf inte mot mig...men jag kan ju ha fel...
Ironbabe
2005-12-01, 15:53
Det är därför jag alltid skriver nåt påhittat nr när bla gäller sånt där.. (påhittat namn oxå för delen)
http://www.ctgilles.net/images/pictars/spam-happy-person1.jpg
Det är väl ändå lite överkurs? Bra OL-killar/tjejer som är bra på det.Tyckte mest det skulle vara kul att höra en historia om hur en PT trillat och förstört något på gymmet.
Fråga vad de anser om press bakom nacken.
Det är därför jag alltid skriver nåt påhittat nr när bla gäller sånt där.. (påhittat namn oxå för delen)
Du brukar alltså fylla i falskt namn och telefonnummer när du medverkar i tävlingar?
Har du vunnit någon gång?
Ironbabe
2005-12-01, 16:18
Du brukar alltså fylla i falskt namn och telefonnummer när du medverkar i tävlingar?
Har du vunnit någon gång?
*whatever* Jag brukar fylla i falskt namn och nr när det gäller sånt som att jag tränar nånstans en gång och jag måste fylla i ett formulär först för att överhuvudtaget kunna komma in på träningsanläggningen ja, just för att jag vet att de bara är ute efter att ragga en som medlem! Har ingen lust att bli uppringd av en "hurtig sektliknande" säljare.
Om jag tävlar i nåt som jag vill vinna så uppger jag naturligtvis mitt riktiga namn. Nu råkar jag veta hur SATS och andra stora träningkedjor funkar när det gäller såna saker och då blir det falska namn och nr! Hoppas att det har klarnat för dig nu!
Har aldrig hört eller sett att nån faktiskt vunnit det där årskortet heller.. :D
Årskortet lottas faktiskt ut! (insatt) :) Står även om dem på hemsidan. Det är inte bara "falsk" marknadsföring. Så det så :)
*whatever* Jag brukar fylla i falskt namn och nr när det gäller sånt som att jag tränar nånstans en gång och jag måste fylla i ett formulär först för att överhuvudtaget kunna komma in på träningsanläggningen ja, just för att jag vet att de bara är ute efter att ragga en som medlem! Har ingen lust att bli uppringd av en "hurtig sektliknande" säljare.
Om jag tävlar i nåt som jag vill vinna så uppger jag naturligtvis mitt riktiga namn. Nu råkar jag veta hur SATS och andra stora träningkedjor funkar när det gäller såna saker och då blir det falska namn och nr! Hoppas att det har klarnat för dig nu!
Ah, ok. På det viset.
Men du behover inte sigh-a så ;) , trådskaparen beskrev faktiskt hur han frivilligt fyllde i en lapp för att delta i en utlottning, så självklart trodde jag att det var detta du syftade på när du besrkev hur du brukade göra i sådana situationer.
Ah, ok. På det viset.
Men du behover inte sigh-a så ;) , trådskaparen beskrev faktiskt hur han frivilligt fyllde i en lapp för att delta i en utlottning, så självklart trodde jag att det var detta du syftade på när du besrkev hur du brukade göra i sådana situationer.
Reta inte upp tjejor...
:D
Nu ska ni inte förstöra för GymTT, när han blev glad...
Det finns pissiga SATS med personal som uppträder som är hämtade ifrån ett svavelosade inferno och PT´s som man kan misstänka gundar sina träningsteorier på framgångsrika principer som saunabelt...
MEN det finns fan SATS som är hardcore också...
Det skilljer sig väldigt mkt från ställe till ställe och det är lite dumt att dömma ut alla för ett var dåligt...
Sen utgör inte PT:na gymmet om jag ger fan i att tilltala dem bara... :)
*whatever* Jag brukar fylla i falskt namn och nr när det gäller sånt som att jag tränar nånstans en gång.....
Säger ju det mesta om stället om de inte känner igen elitfolk.... *rolleyes*
allan
melancoolio
2005-12-01, 17:12
Säger ju det mesta om stället om de inte känner igen elitfolk.... *rolleyes*
allan
Om dom bara visste vem det var dom sa till när han körde för tungt i böjen :naughty: :D
Pellefant
2005-12-01, 17:27
Grattis! Nu kommer du snart byta nummer för att bli av med deras ihärdiga säljare.
Grattis! Nu kommer du snart byta nummer för att bli av med deras ihärdiga säljare.
....
Nåväl, kom precis därifrån nu, usch så mycket folk!
Men fint är det, absolut!
Peter Lindståhl tränade samtidigt, ack så stor han e, där får ni säga vad ni vill, han är stor:) (AF stor)
Någon här som tränar där ?
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.