Visa fullständig version : Mikaelas Mani.
adeleine
2005-12-01, 01:47
and she's back again...
Jag har skrivit i några journaler förut men orkar inte starta upp en av dessa ännu en gång. Jag har en hård och lång träningsperiod framför mig och vill använda journalen som en sporre för att orka genomföra denne. *flex*
Jag tränar Bjj så ofta jag kan, gymmandet har även halkat in på schemat igen. Tyvärr krånglas det till pga mitt jobb och måste alltid träna de få lediga timmar jag har på förmiddagarna. :sleep:
adeleine
2005-12-01, 01:55
Jag har under månad och tisdag vart helt sänkt pga ngn släng av influensan...grrr, hatar att va sjuk...Imorse vaknade jag sjukt rastlös...bestämde mig för att promenera upp till lokalen (ligger endast 30min hemifrån ;) ett stenkast...) för att tjuvkika lite på träningen. det slutade med att jag själv klev in på tatame'n. Jag har ingen karaktär.
Submission wrestling. 60min.
Sjukt kul att träna...speciellt submission. Så smidigt & konditionskrävande på samma gång. Får en kick av att bli så trött att blodsmaken känns i munnen. Just nu har vi en världsmästare på besök.....och en till...... ;) Riktigt rolig träning. Vi avslutade med stretchning, snöbollskrig och ett besök på stammisrestaurangen. Vi får väl se om jag vaknar görsjuk igen imorgon bitti.
dags att sova... annars blir det den här varianten (iofs iklädd dräkt) på mattan imorgon. *innocent*
adeleine
2005-12-01, 23:33
Vila från träning idag....Morgonsparringen blev inställd och kände mig inte motiverad att ge mig ut i kylan och knalla till gymmet... *popcorn*
Storstädning och sen jobb...har sprungit som en tok så det jämnade nog ut sig till slut ändå....;)
hoppas ni alla haft en trevlig kväll....
har du nån syster som jobbar på teamsportia på A6 i jönköping? Du är iaf väldigt lik nån som jobbar där
har du nån syster som jobbar på teamsportia på A6 i jönköping? Du är iaf väldigt lik nån som jobbar där
*wooopwooop* nätragg upptäckt *wooopwooop*
*wooopwooop* nätragg upptäckt *wooopwooop*
nej *grr27*
adeleine
2005-12-02, 00:56
jag har jobbat på stadium på a6 i jönköping...men det var ett tag sen nu....
adeleine
2005-12-29, 21:48
Baksida lår:
leg curl
uppvärmning ca 30@20kg
3*failure@40kg
raka mark
2*20@30kg
första gången jag körde raka mark...mjukstart här med.
vader:
körde ca 3 övningar i hacksquaten i olika vinklar..inte många alls då min fot (som jag stukade rejält i somras) inte klarar allt för mkt...mjukstart@60kg.
axlar:
hantellyft
3*15@7kg
militärpress framför huvudet med skivstång
3*10@20kg
triceps:
pushdown m. rep
3*failure@20kg
pushdown med ett handtag
3*failure@10kg/arm
Var lagom oseriös på gymmet idag då jag körde premiären i sällskap med min syster...fick stå på fjomp maskinen innan och testade diverse olika stilar som jag döpte till; spiderman, urban, model, qutie & white trash.. *popcorn*
Tog det väldigt lugnt idag för tanken på att springa runt i sjukt höga klackar fredag+lördag med extrem träningsvärk i benen var inte lockande...jag vill ju inte se ut som en uppklädd schimpans.. :MrT:
Rätt ok pass ändå... *rolleyes*
adeleine
2006-01-09, 13:53
-Våren 2006-
Den här våren har mkt i sitt sköte för mig rent träningsmässigt. För det är precis vad den kommer att handla om. Träning . Jag ska vara i mitt livs form i slutet på juli. Som planeringen lyder så åker jag till Brasilien månadsskiftet juni/juli för träning och tävling. Jag måste få ordentlig ordning på kondition, styrka och snabbhet. *flex*
För att förbereda mig själv för detta så har jag tagit ett uppehåll nu i 3 veckor för att verkligen vila mig....jag har mått så dåligt *spy* Jag blev sjuk...hetsåt..har sittsår av allt tv-tittande och blev deprimerad...jag är inte gjord för det.
Idag är det premiären för min träning igen och jag har tagit det lite smålugnt med tanke på att jag hade feber i fredags... *popcorn*
adeleine
2006-01-09, 14:02
Måndag 9/1 -06-
Vikt: 66,4kg...hehe jag har gått upp 4,5 kg på 3 veckors vila och hetsätning :D
Promenad:
ca 7 km...snabb takt...
Det var kyligt. Underbar musik i lurarna.....och min rumpa ser ut som om den tillhör en babian :naughty:
Övrigt:
Alla känningar jag hade i leder o.dyl är borta nu efter vilan...helt underbart! :hbang:
Promenad:
ca 7 km...snabb takt...
Det var kyligt. Underbar musik i lurarna.....och min rumpa ser ut som om den tillhör en babian :naughty:
Hur ser du det när du är ute och går? Speglar dig i varenda skyltfönster? :D
adeleine
2006-01-09, 14:20
Hur ser du det när du är ute och går? Speglar dig i varenda skyltfönster? :D
det är jättebra att de bygger vid strandkanten vid mälaren...står fönster överallt och väntar på att jag ska kunna undersöka min rumpas form och färg *popcorn*
och min rumpa ser ut som om den tillhör en babian :naughty:
känner igen det där och mina tränings/promenadbyxor gör det ännu värre.
En höjdare i varje skyltfönster *L*
det är jättebra att de bygger vid strandkanten vid mälaren...står fönster överallt och väntar på att jag ska kunna undersöka min rumpas form och färg *popcorn*
Det gör nog byggarbetarna också, och de lär inte klaga. ;)
adeleine
2006-01-09, 23:14
Det gör nog byggarbetarna också, och de lär inte klaga. ;)
jag passade på att vinka lite fjolligt till dem också :D
jag passade på att vinka lite fjolligt till dem också :D
Snubbla inte bara...ett plötsligt anfall av narkolepsi kanske...
adeleine
2006-01-10, 12:18
Misstänkte att min iver skulle få mig sjuk igen...min hals är helt igensvullen idag... *grr27*
morgonpromenad:
40min....kunde inte låta bli + att jag behövde handla lite grejer :angel:
vikt: 65,8kg
dagens låt; almost unreal m. Roxette
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.