handdator

Visa fullständig version : Roande

Helen@
2005-11-27, 02:21
allan (http://www.break.com/articles/whatslove.html)

:laugh:

Kaboffastar
2005-11-27, 02:28
allan (http://www.break.com/articles/whatslove.html)

ja han är säkert en rolig kille till vardags också :P

wintzell
2005-11-27, 03:13
Är det en fransk grek?

Allan
2005-11-27, 08:48
Passa dig så inte jag lägger upp en hemvideo med OSS..... :naughty:

allan

H.Emanuel
2005-11-27, 08:53
Jag misstänkte att Allan hade många järn i elden, men att han var sångare var en överraskning

Allan
2005-11-27, 09:01
Jag misstänkte att Allan hade många järn i elden, men att han var sångare var en överraskning

Fan. jag sjöng i både Kyrkan Brinner och Incest Brothers (det Incest Brothers där ingen kunde lira; de andra kunde ju ackord och skit). Dessutom har jag körat med Houses and Gardens!!!!

allan

H.Emanuel
2005-11-27, 09:16
Fan. jag sjöng i både Kyrkan Brinner och Incest Brothers (det Incest Brothers där ingen kunde lira; de andra kunde ju ackord och skit). Dessutom har jag körat med Houses and Gardens!!!!

allan
Måste ha varit tidiga, väldigt tidiga IB, eller var det på Essings tid? Körar du på Houses and gardens platta? Det märks onekligen i filmen att du har en viss talang

Allan
2005-11-27, 09:27
Måste ha varit tidiga, väldigt tidiga IB, eller var det på Essings tid? Körar du på Houses and gardens platta? Det märks onekligen i filmen att du har en viss talang

Inte på plattan. Men jag var med i Kulturhuset :hbang: . Och för alla som nu inte hajjar det - det är alltså inte den verklige allan på videon! Nä, vi fick byta namn eftersom det redan fanns ett IB! Småaktighet var ingen okänd företeelse under de åren heller.
För övrigt kan jag berätta att Köttgrottorna blivit stämda på femtio laxar av dansbandet som de plagierat på sin senaste skiva. Janne höll på att garva ihjäl sig när han berättade det!

allan

H.Emanuel
2005-11-27, 09:32
Inte på plattan. Men jag var med i Kulturhuset :hbang: . Och för alla som nu inte hajjar det - det är alltså inte den verklige allan på videon! Nä, vi fick byta namn eftersom det redan fanns ett IB! Småaktighet var ingen okänd företeelse under de åren heller.
För övrigt kan jag berätta att Köttgrottorna blivit stämda på femtio laxar av dansbandet som de plagierat på sin senaste skiva. Janne höll på att garva ihjäl sig när han berättade det!

allan
Ja, det är fantastiskt roligt faktiskt . Mer om det här:

http://www.kottgrottorna.com/

Allan
2005-11-27, 09:34
Dessutom lirar KG på Hus1 i Jakan den 3e december! Alla ni som vill höra rejäl punk är varmt välkomna! De har släppt en ny platta också - "Vi snor om vi vill...!"

allan

H.Emanuel
2005-11-27, 09:37
Dessutom lirar KG på Hus1 i Jakan den 3e december! Alla ni som vill höra rejäl punk är varmt välkomna! De har släppt en ny platta också - "Vi snor om vi vill...!"

allan
Ännu en platta alltså? Det var som...Jag såg dom för några år sen på restaurang Snövit på söder, mest tonåriga punkare i publiken, samt deras arbetskamrater tror jag? Kul att se ett band som har sådan scenvana och som håller fast vid sina ideal som man säger.

H.Emanuel
2005-11-27, 09:50
Bara för att det kom på tal så ska jag lyssna på IB:s "Oskyldig" till frukosten

internethjälten
2005-11-27, 10:17
Snacka om att såga sönder en bra gamal slagdänga från discotiden :-/

Jense
2005-11-27, 11:51
Hahahahahaha
hahaha :laugh: :laugh:

TrasMannen
2005-11-27, 12:34
fyfan, det bästa är att han satte väl aldrig "what is love"
det vart ju bara "uääää"

Jorgen
2005-11-27, 12:36
Snacka om att såga sönder en bra gamal slagdänga från discotiden :-/
Bra?
Frågan är om den inte var bättre i denna versionen. :D

Frantic
2005-11-27, 12:38
Han glömde ju att shaka på huvudet som i A night at the roxbury :whipped:

jwzrd
2005-11-27, 12:38

allan

Hahah det ante mig att du var en man på riktigt! :hbang:

Cilia
2005-11-27, 12:41
Bra?
Frågan är om den inte var bättre i denna versionen. :D
du var väl inte med på den tiden? *s*

Videon är ju urbra
Det bästa med dom här är att dom är så seriösa.
Han gör dessutom precis som jag gör när jag ska sjunga med (i bilen) dvs kommer alltid in fel i texten, börjar en halv takt för sent och tar i på fel ställen.
Men allra bäst är att han själv tycker att han är så bra. Fantastico

Ironbabe
2005-11-27, 12:45
Helt underbar video.. :laugh: Det ser ut som att han verkligen tycker att han är så bra och läcker :D

Kwon
2006-07-20, 00:16
Ser lite ut som allan men även lite som bear.flowertwig! :thumbup:

internethjälten
2006-07-20, 01:50
Ser lite ut som allan men även lite som bear.flowertwig! :thumbup:

Årets trådlyftning ? *rolleyes*

mvh
nicke

Kwon
2006-07-20, 02:11
Årets trådlyftning ? *rolleyes*