Visa fullständig version : Better Bodies Fitness Model Search 2005
BETTER BODIES FITNESS MODEL SEARCH 2005
In och rösta. Jag säger bara en sak....LINDA GEISMAR :hbang:
http://www.betterbodies.se/tavling/vote2.htm
allan
Har också röstat på henne!!Hon är grym!! :thumbup:
Riktigt svårt det var att välja!
Min röst landa på Petra Torgersson!
Tusan! Nu hann jag inte med en edit!!
Hon den där Maria ser ju ut som en tredje Kallur syster :eek: läskigt..
Tusan! Nu hann jag inte med en edit!!
Hon den där Maria ser ju ut som en tredje Kallur syster läskigt..Tänkte också på det..
Vackra damer, jag röstade på petra.
Petra såg hetast ut :naughty:
viktor88
2005-11-26, 22:09
Maria :hbang:
Pudzianovski
2005-11-26, 22:15
Heidi Vuorela skulle jag rösta på om jag röstade. Tyckte det var bättre förra året.
Ironbabe
2005-11-26, 22:17
Fanns ju bara en tjej som passar bäst för ändamålet och hon fick min röst! LINDA såklart!! :hbang:
Även om det är för model för träningskläder så tycker jag man ändå får gå lite på utseendet på ansikte och helhet. Då tycker jag Heidi verkade vara en bra kandidat! Skulle kläderna rikta sig till bara byggare så skulle nog Linda passat bäst. För jag antar att Better Bodies är mer allmänt till tränande individer?
Söta tjejer allihop, men min röst föll på Helene
Skulle kläderna rikta sig till bara byggare så skulle nog Linda passat bäst. För jag antar att Better Bodies är mer allmänt till tränande individer?
Linda är verkligen skitsnygg! Och om du kollar här http://www.betterbodies.se/flash_index.htm så ser du att det kanske redan nu är lite mer muskliga modeller än det brukar vara för träningskläder...
allan
Linda, ser grymt charmig ut!! Hade bäst utstrålning av kandidaterna! :thumbup:
Edit: hon fick alltså min röst!
Maria Åkerblom is teh shit:)
Jag röstade också på Linda
Helena B
2005-11-26, 22:53
Helt klart skillnader i fysiken på modellerna. Röstade oxå på Linda, snygg fysik!
Lite tråkigt att Linda hade exakt samma ansiktsuttryck på alla bilderna
strong-man
2005-11-26, 23:32
Maria blev det hon gick faktiskt på min skola o hon var riktigt snygg redan då :naughty:
mini_Arnold
2005-11-26, 23:34
Jag säger bara en sak....LINDA GEISMAR :hbang:
Fitness? Hon är ju grövre än vissa av dom manliga fjortisarna man sett på kolo.
Hon fick min röst.
:thumbup:
heidi ftw, såg bäst ut tyckte jag. linda är helt ok, men jag gillar feminima ansikten och där slår heidi henne stenhårt
kimonque
2005-11-26, 23:40
linda... shit :thumbup:
Helena B
2005-11-26, 23:40
heidi ftw, såg bäst ut tyckte jag. linda är helt ok, men jag gillar feminima ansikten och där slår heidi henne stenhårt
Fast det är kroppen du ska titta på, det är där kläderna ska sitta.
Fitness? Hon är ju grövre än vissa av dom manliga fjortisarna man sett på kolo.
Ja, du är ju en av dom. Kanske inte nån bra idé att kasta bäver i trähus. *slap*
mini_Arnold
2005-11-26, 23:41
Ja, du är ju en av dom. Kanske inte nån bra idé att kasta bäver i trähus. *slap*
Jag tycker det blir mer spännande så här.
Pudzianovski
2005-11-26, 23:42
Ja...du kanske borde maila BB och be dem att sudda bort ansiktena.
internethjälten
2005-11-26, 23:42
Petra kändes väl mest passande för rollen... Linda såg lite
för grov ut för att modella för Better Bodies :hbang:
Helena B
2005-11-26, 23:43
Ja...du kanske borde maila BB och be dem att sudda bort ansiktena.
Och be dom göra som många på Kolo gör ;) Näe :D
ja då, de kommer säkert hugga huvudet av henne, blir väl smidigt, ingen lön, bara byta kläder och fota
Fanns ju bara en tjej som passar bäst för ändamålet och hon fick min röst! LINDA såklart!! :hbang:
Exakt :cheers:
henke_in_training
2005-11-27, 00:25
maria, man måste ju stödja de lokala talangerna
Spannmål
2005-11-27, 01:43
Alla är verkligen superrädda för att ge kommentarer om tjejernas ansikten nu =)
själv glömde jag rösta.
Maria tyckte jag helt klart passade bäst, gillar inte när de är väldigt deffade. De andra var för smala, Linda för bred.
Linda! Jävlar va snygga axlar å armar, å helheten såklart. Sen skadar de ju inte att hon har bländande utstrålning. :hbang:
kan man inte få rösta på alla...? blir det fel då?
Röstade på Helene.
Tyckte LInda var lite för grov för min smak.
optimist
2005-11-27, 10:20
Även om det är för model för träningskläder så tycker jag man ändå får gå lite på utseendet på ansikte och helhet. Då tycker jag Heidi verkade vara en bra kandidat! Skulle kläderna rikta sig till bara byggare så skulle nog Linda passat bäst. För jag antar att Better Bodies är mer allmänt till tränande individer?
Det var också mitt intryck. Linda är en biffigare byggare, men den genomsnittliga styrketränande tjejen vill nog hellre se ut som Heidi än som Linda (även när det gäller muskelmassa).
AFanatic
2005-11-27, 10:41
Verkar vara en del som röstar på den de tror andra vill se. Weird shit.
Röstade på Linda så klart!
Konstigt att det inte var större viktskillad mellan Linda och dom andra tjejerna (utesluter de två lite längre).
("Kasta bäver i trähus". :D)
Ironbabe
2005-11-27, 10:47
Bra sagt AFanatic!!
:hbang:
Är det verkligen så?
Helt klart Heidi. Snyggast fysik och ansikte.
optimist
2005-11-27, 11:27
Jag vill helst se Heidi själv. :devil:
Tänker inte rösta om inte Linda ****** är med. *grr27*
:D
ojoj vilka snygga kroppar dessa tjejer har :bow:
http://www.betterbodies.se/tavling/images/linda2.jpg
:eek: Inga dåliga axlar, eller öht.
Helene i det startfältet.
http://www.betterbodies.se/tavling/images/helene1.jpg
har du bytt tjej?
du hade ju en putrumpa förrut?
du hade ju en putrumpa förrut?
Japp.
Linda är helt klart bäst så henne röstade jag på.
Röstade på den jag tyckte bäst om och skulle passa i katalogen. Enligt min mening ska det vara en inte allt för stor tränad kvinna som också ser attraktiv ut.
helene tycker jag det ska bli
eller heidi kan inte bestämma mig
Cerberus
2005-11-27, 13:38
jag röstade karianne lr vad hon nu hette, Resten av tjejerna var skitfina.
melancoolio
2005-11-27, 14:00
http://www.betterbodies.se/tavling/images/helene1.jpg
Kom till sthlm och häng med och träna med mig. Hon är pt på gymmet där jag leker! Raka rumpan så kanske du får en autograf på dina fina skinkmuskler :naughty:
Kom till sthlm och häng med och träna med mig. Hon är pt på gymmet där jag leker! Raka rumpan så kanske du får en autograf på dina fina skinkmuskler :naughty:
Får jag följa med. :naughty:
melancoolio
2005-11-27, 14:11
Får jag följa med. :naughty:
Det är min autograf jag tänkte gravera in på jay´s rumpa :D
Självklart är du välkommen du med :hbang:
Det är min autograf jag tänkte gravera in på jay´s rumpa :D
Självklart är du välkommen du med :hbang:
Det var ju den jag var ute efter, ingen Helene ska få skriva på min rumpa. :D
linda röstade jag på, hon såg ut att vara den mest tränade i sällskapet, helt i min smak :thumbup:
optimist
2005-11-27, 14:45
Heidi ska det vara, kolla själv:
http://www.betterbodies.se/tavling/images/heidi_v2.jpg
Jag tyckte Linda hade mest ustrålning och karisma. Hur mysig som helst.
En imponerande fysik också, men det var inte det som gjorde att jag tyckte hon var bäst. Men visst fanken är det läckert :naughty:
Heidi ska det vara, kolla själv:
http://www.betterbodies.se/tavling/images/heidi_v2.jpg
Wörd
reinholdsson
2005-11-27, 15:03
Heidi var väldigt fin faktiskt.
Heidi ser ju ut precis som en hollywoodskådis... men kommer fan inte på vad hon heter... gaahh.. störande.
Japp.
aahhhh putrumpan är borta!?!?!?!?
då hajar jag, såg bara att min favis var kvar
edit, det visar alltså på att du har dålig smak då din första kandidat är borta?!?!? *duckar*
Om man ser till vilka* kläderna vänder sig till numera så är väl inte Linda bäst, men i allt annat så är hon det.
*Små taniga tränande.
jag känner igen henne, tror det är leendet
eller så har hon ett dussinutseende?
Zumbi - vänder sig inte kläderna till tränande tjejer?
Ninjasmurf
2005-11-27, 18:18
Röstade på Linda självklart, har man sett henne träna så. Dessutom är hon alltid trevlig
Om man ser till vilka* kläderna vänder sig till numera så är väl inte Linda bäst, men i allt annat så är hon det.
*Små taniga tränande.
Om taniga = icke-överviktiga så förstår jag vad du menar, annars får du gärna förklara.
Om taniga = icke-överviktiga så förstår jag vad du menar, annars får du gärna förklara.
Jag har självklart inte provat damkläderna men herrkläderna är det väl få som tränar för volym/styrka, och gjort det ett tag, som får på sig?
Jag har självklart inte provat damkläderna men herrkläderna är det väl få som tränar för volym/styrka, och gjort det ett tag, som får på sig?
Men den stora majoriteten av folk som tränar har knappast någon volym / styrka att tala om. Dessutom så finns det en hel del som inte tränar för volym / styrka ;) Hur som helst så ser jag inte var tanig kommer in i bilden.
Jag röstade på Heidi Vuorela, vilken jäkla läcker brud, en såndär man aldrig aldrig aldrig kmr få :cryout:
Petra va ju snyggast.
Men Linda gav en såndär push till att man vill ha better bodies kläder eftersom biffarna har det :D
Helena var helt klart den syggaste.
Men Linda gav en såndär push till att man vill ha better bodies kläder eftersom biffarna har det :D
hehe :D
Jag röstade på Linda btw. Såg minst sagt "rejäl" ut så att säga :)
Hur som helst så ser jag inte var tanig kommer in i bilden.
Lite muskelmassa = tanig?
Jag skrev något i stilen att för den målgruppen som märket numera har så passar inte Linda bäst in, i den målgruppen kan du räkna in alla de olika tränande som du räknade upp. Marknaden är större men ett byggarmärke är det ju inte längre. :)
Lite muskelmassa = tanig?
Jag skrev något i stilen att för den målgruppen som märket numera har så passar inte Linda bäst in, i den målgruppen kan du räkna in alla de olika tränande som du räknade upp. Marknaden är större men ett byggarmärke är det ju inte längre. :)
Ok :)
Tricklev
2005-11-27, 19:17
Heidi fick min röst, denna bilden är bara så jävla snygg.
http://www.betterbodies.se/tavling/images/heidi_v3.jpg
Heidi faller min röst på. Mycket fin tjej på alla vis.
Det är faktiskt sant. Tjejkläderna är också små. Linnen kan gå fast de kan skava i armhålan ibland och tröjor med armar är alltid för små i armarna. Inte sköna att ha på sig för det skaver.
Det är faktiskt sant. Tjejkläderna är också små. Linnen kan gå fast de kan skava i armhålan ibland och tröjor med armar är alltid för små i armarna. Inte sköna att ha på sig för det skaver.
och jag är ändå ganska liten.
röstade självklart på Helene..
Vi från GIH måste hålla ihop
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.