Visa fullständig version : Är moderatorerna här dygnet runt?
Helena B
2005-11-25, 23:35
Är ni det? Eller finns det tillfällen när det är ff på Kolo?
Någon medlem som kanske har upplevt det själv!?
Nej, mina trådar verkar tas bort dygnet runt så de har nog rätt bra koll. Några som sitter uppe hela natten sedan tar Allan över en liten stund när han vaknar vid 4-5.
Pudzianovski
2005-11-25, 23:37
De kör skift. De tycker det är så kul med lite makt. Pez och Jarod brukar köra nattskift, Grub morgonskift och Allan efter 5 tiden. Sen har vi resten som kör lite då och då. Grahn är periodare.
wintzell
2005-11-25, 23:39
Jag lade upp en anusblekningstråd klockan 4:38 någon natt. Den var borta efter 6-7 minuter. Så de verkar ha rätt bra koll dygnet runt.
Helena B
2005-11-25, 23:40
Borde anordna en liten moderatorfest då. Se vad som händer när alla modsen är borta.
bengdoktor
2005-11-25, 23:41
Jag lade upp en anusblekningstråd klockan 4:38 någon natt. Den var borta efter 6-7 minuter. Så de verkar ha rätt bra koll dygnet runt.
Jag såg det filmklippet precis. Förstår inte varför tråden togs bort, ett väldigt givande klipp! :)
Fick du några bra svar innan tråden togs bort?
Borde anordna en liten moderatorfest då. Se vad som händer när alla modsen är borta.Tänk flykten från NY
Helena B
2005-11-25, 23:44
Jag såg det filmklippet precis. Förstår inte varför tråden togs bort, ett väldigt givande klipp! :)
Var det ett filmklipp på hur man *^*¨'^''¨'¨¨'?=)// ? Men hallå :D
Borde anordna en liten moderatorfest då. Se vad som händer när alla modsen är borta.
Det hade vi i sommras.
Förhoppningsvis inget. Ni medlemmer klarar väl av att sköta er på egen hand. Eller?
wintzell
2005-11-25, 23:48
Fick du några bra svar innan tråden togs bort?
Nej, hade mängder av konstruktiva frågor, men inga svar vad jag minns.
Helena B
2005-11-25, 23:48
Det hade vi i sommras.
Förhoppningsvis inget. Ni medlemmer klarar väl av att sköta er på egen hand. Eller?
Det är väl klart. Säg bara till när ni inte är här så man vet :D
Det är väl klart. Säg bara till när ni inte är här så man vet :D
It´s for us to know and for you to find out. :cool:
Helena B
2005-11-25, 23:58
It´s for us to know and for you to find out. :cool:
Enklast är det om ni skriver ett inlägg när det inträffar. Helst en vecka före så man kan planera att vara online då. Eftersom många inte kan sköta sig när ni är online så vill vi kunna bevisa att vi kan sköta oss när ni är offline och för att göra hela den processen enklare så är det bättre att ni meddelar detta. För er skull alltså :D
Moderator är en programmerad man i 30/40-års åldern vars uppgift är att städa upp och rensa bort allt som är av intresse. Moderatorer är dagsdjur, under nattetid så sover dem dock med ett öga öppet, för att dygnet runt året om alltid kunna förstöra och pesta ner för oss forumläsare. Varelsens ursprung är okänt. Det kan liknas ett nyttigt anti-virus, som kommer och tar bort alla trevligheter såsom våld- och vuxensidor.
Det finns bara ett ord för såna som dem, och det är ondska.
tossefar
2005-11-26, 02:53
Moderatorer är växelvarma flockdjur.
Skriv nått förbjudet nu då så ser vi hur länge det är kvar... hehe
wintzell
2005-11-26, 03:10
Skriv nått förbjudet nu då så ser vi hur länge det är kvar... hehe
Give it a try then.
PUCKO
Give it a try then...
PUCKO
Jag tror inte man ska experimentera så mycket. det kan ju bara bli fel och moderatorerna kan alltid banna i efterhand.
Give it a try then...
Chokladmjölk
Nej, du måste skriva nått mer förbjudet, typ nått om doping eller nått, försök igen... hehe *popcorn*
Jag tror inte man ska experimentera så mycket. det kan ju bara bli fel och moderatorerna kan alltid banna i efterhand.
*yourock*
Give it a try then...
(idiotkukfitta?)
Grattis! Du får en varning för provokation.
mini_Arnold
2005-11-26, 05:35
:laugh:
Ryska_raketen
2005-11-26, 08:49
seriöst, vilka jävla tider ni är uppe. 03.38 m,m va fan finns det att göra ?
Som moderator har man möjligheten att vara osynlig i aktivlistan. Och egentligen tycker jag det är skit att man ens ska behöva kolla framförallt Allmänt efter ett par timmar utan uppsyn. Emellanåt skulle det nog vara riktigt bra om man inte kunde vara anonym på Kolozzeum. Så fick folk stå för sina jävla påhitt efteråt....
allan
wintzell
2005-11-26, 14:26
Blast! SKA BÄTTRA MIG!
ja kan fortfarande inte försona mej me tanken att ryssens frieri
tilll afan togs bort? :MrT: :D vilken regel bröt den mot?
bara en pojke som uttryckte sin eviga kärlek till en flicka..?
:confused: :confused:
tossefar
2005-11-26, 16:14
Kanske fel ställe att posta förslag, men jag är för bakis för att skapa en ny tråd.
Vore det inte otroligt praktiskt att ha en klistrad tråd med de senast borttagna trådarna listade? Ibland sitter man ett bra tag och letar efter en tråd man nyss skrev i, vore praktiskt om man bara kunde titta efter i listan.
King Grub
2005-11-26, 16:22
Vore det inte otroligt praktiskt att ha en klistrad tråd med de senast borttagna trådarna listade?
Borttagna trådar är just det: borttagna. En del av dom varken hör eller har hört överhuvudtaget inte hemma på forumet. Vi kommer inte att meddela vad vi tar bort.
Ni medlemmer klarar väl av att sköta er på egen hand. Eller?
absolut, lämna mig själv ett par timmar och jag kommer att överraska er *w*
Borttagna trådar är just det: borttagna. En del av dom varken hör eller har hört överhuvudtaget inte hemma på forumet.
ok antar att frierin ligger i den kategorin.. :(
:D
Helena B
2005-11-26, 17:22
ok antar att frierin ligger i den kategorin.. :(
:D
Eller så blev de avundsjuka ;)
internethjälten
2005-11-26, 18:31
Är ni det? Eller finns det tillfällen när det är ff på Kolo?
Någon medlem som kanske har upplevt det själv!?
Under min arbetslösa tid då man satt uppe på nätterna
så var det oftast ff - om man bortser från att Anna Bergli
var online från hotellet där hon jobbade.
Numer har vi moderatorer som är on-line även nattetid. Vilket några redan fått märka av.
allan
Helena B
2005-11-26, 23:39
Är det fler trådar som försvinner på natten än på dagen? Är det därför ni har satt in nattpersonal :D
Är det fler trådar som försvinner på natten än på dagen? Är det därför ni har satt in nattpersonal :D
Ja. Nej.
Helena B
2005-11-26, 23:51
Ja. Nej.
Var det det längsta svaret du kunde ge eller. Varför då da (nattevaket)?
Pudzianovski
2005-11-26, 23:59
För att någon jobbar natt?
Vad ska han skriva för att du ska vara nöjd då?
"Ja" och "nej" var ju svaret på dina frågor. Sen är det väl inte mer mystiskt än så som Pudde här ovan kommit på helt på egen hand.. nån kanske jobbar natt?
Helena B
2005-11-27, 00:03
För att någon jobbar natt?
Ja Impegas där uppe sa ju att det brukade vara ff så därför jag undrade varför det nu finns mods på natten. Trodde det hade att göra med antalet urspårade trådar ökade nattetid, men tydligen inte.
Helena B
2005-11-27, 00:04
Vad ska han skriva för att du ska vara nöjd då?
"Ja" och "nej" var ju svaret på dina frågor. Sen är det väl inte mer mystiskt än så som Pudde här ovan kommit på helt på egen hand.. nån kanske jobbar natt?
Bara nyfiken...
Ja Impegas där uppe sa ju att det brukade vara ff så därför jag undrade varför det nu finns mods på natten. Trodde det hade att göra med antalet urspårade trådar ökade nattetid, men tydligen inte.
Du menar att vi aktivt skulle sett till att öka bemanningen nattetid för att ta hand om ev. "situationer" som skulle kunna uppstå?
Sheit.. det är inte SOS Alarm det här.. det är Kollo. Är nån mod vaken och på brädan på natten så är det för att han/hon valt det.. inte för att vi kör med treskift. :D
Pudzianovski
2005-11-27, 00:06
Tror du allvarligt att någon av modsen sitter uppe på natten pga att en del trådar spårar ut? Trots att de har andra jobb och inte får direkt betalt för att vara här.
*rolleyes*
Pudzianovski
2005-11-27, 00:07
Ob tillägg. En fairing bar till Pez för han tar nattpasset idag.
Helena B
2005-11-27, 00:08
Du menar att vi aktivt skulle sett till att öka bemanningen nattetid för att ta hand om ev. "situationer" som skulle kunna uppstå?
Sheit.. det är inte SOS Alarm det här.. det är Kollo. Är nån mod vaken och på brädan på natten så är det för att han/hon valt det.. inte för att vi kör med treskift. :D
Bra då har du stillat min nyfikenhet. Var bara det jag ville veta :D
Helena B
2005-11-27, 00:09
Tror du allvarligt att någon av modsen sitter uppe på natten pga att en del trådar spårar ut? Trots att de har andra jobb och inte får direkt betalt för att vara här.
*rolleyes*
Nä men det var den enda förklaringen jag kunde komma på. Eftersom en medlem sa att det inte brukade vara mods på natten och nu är det det. Inte så svårt att förstå, eller :)
Relax, det är ju första advent :D
Ob tillägg. En fairing bar till Pez för han tar nattpasset idag.
Om det vore så väl. Jag sitter här fastkedjad i våran nattvaktskur i ljuset från en flimrande S/V-monitor, med ett 56k modem och vakar över erat postande.
Dom tog mina skor så jag inte kan smita...och värmen är avstängd..för att spara pengar...
Helena B
2005-11-27, 00:14
Om det vore så väl. Jag sitter här fastkedjad i våran nattvaktskur i ljuset från en flimrande S/V-monitor, med ett 56k modem och vakar över erat postande.
Dom tog mina skor så jag inte kan smita...och värmen är avstängd..för att spara pengar...
stackare :D
Jag bara måste ge en stor fet guldstjärna till Pez :D :hbang: *yourock*
Börjar misstänka att någon har smugglat i någonting högst olämligt i min Cola light,med tanke på vad jag fnissar åt dina sarkastiska inlägg..TACK! *yourock*
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.