handdator

Visa fullständig version : En fråga om träningsjournaler...

wintersnowdrift
2005-11-25, 18:28
Får man ha en träningsjournal även om man inte styrketränar? Och om det nu är "tillåtet", skulle 99% av kolos användare ändå tycka att en sådan journal var totalt ointressant?

//Kristin

King Grub
2005-11-25, 18:30
Får man ha en träningsjournal även om man inte styrketränar?

Ja. http://bestsmileys.com/exercising/5.gif

Och om det nu är "tillåtet", skulle 99% av kolos användare ändå tycka att en sådan journal var totalt ointressant?

Precis som med en styrketräningsjournal är det säkert vad författaren gör den till som fångar eller förlorar intresset hos läsarna. Bara rabblande av tider är säkert tråkigt, liksom bara en uppräkning av set/reps är tråkigt.

tobbe89
2005-11-25, 18:30
Jag skulle nog inte läsa den då jag inte är direkt intresserad av annan form av träning.. det känns inte lika intressant.

Grahn
2005-11-25, 18:51
En journal är mest för dig själv, men du kan nog bli glatt överraskad över mängden "besök" du får i den.

Tricklev
2005-11-25, 18:57
Läser endast journaler då och då, men det är inte vad dom gör, utan hur dom skriver det som gör att jag återvänder.

Noodles
2005-11-25, 18:58
Jag skulle nog följa den. Har själv funderat på att lägga upp en som domineras av konditionsträning. Någon måste våga vara först, det kan bli du. ;)

Tricklev
2005-11-25, 18:58
Jag skulle nog följa den. Har själv funderat på att lägga upp en som domineras av konditionsträning. Någon måste våga vara först, det kan bli du. ;)

Oft: Är det milli vanilli du har på din avatar? (stavning jag vet ;) )

Noodles
2005-11-25, 19:03
Oft: Är det milli vanilli du har på din avatar? (stavning jag vet ;) )

Stämmer bra! Få har haft så stort inflytande över musikens utveckling som Milli Vanilli. Märk väl hur glada de ser ut när de har vunnit sin grammy. Som de sa i en dokumentär:
"Everything was great. The sex, the women, the fame. Nobody would have cared as long as we didn't win the grammy.

We got the f***ing grammy..."

:)

Pinglan
2005-11-25, 19:06
Får man ha en träningsjournal även om man inte styrketränar? Och om det nu är "tillåtet", skulle 99% av kolos användare ändå tycka att en sådan journal var totalt ointressant?

//Kristin
Ofta är det ju så att man är mest intresserad av de journaler vars innehåll liknar det man själv tränar. Jag tror det finns alla "typer" av träningsfolk här på kolo så visst finns det medlemmar som skulle intressera sig för din journal Kristin, oavsett om du styrketränar eller inte :thumbup: Det är ju bara att testa, tycker du att du får för lite respons är det ju bara stänga ner den.

wintersnowdrift
2005-11-25, 19:11
Ja. http://bestsmileys.com/exercising/5.gif

Precis som med en styrketräningsjournal är det säkert vad författaren gör den till som fångar eller förlorar intresset hos läsarna. Bara rabblande av tider är säkert tråkigt, liksom bara en uppräkning av set/reps är tråkigt.

Allright. Bara rabblande av tider blir det förhoppningsvis inte (nu under vinterhalvåret blir det dessutom mest lugna distanspass, ingenting att skryta med hastighetsmässigt anyway ;)).

//Kristin

Pudzianovski
2005-11-25, 19:12
Klart man får som alla säger men det råder tydligen ett stort motstånd mot att lägga ut bilder i medlemsbilder om man inte "bygger".

jwzrd
2005-11-25, 19:52
Klart man får som alla säger men det råder tydligen ett stort motstånd mot att lägga ut bilder i medlemsbilder om man inte "bygger".

Så länge man är tjej och/eller snygg så går det bra *rolleyes*

Kaboffastar
2005-11-25, 20:30
ja ja tycker att du ska starta en :

MilkmaN
2005-11-25, 21:15
Har haft en hel massa kondition i min journal. Iofs en del styrka också.

Kwon
2005-11-25, 21:20
Kör hårt Winter! Klart du ska lägga upp! Finns nog flera[många] intresserade.

Kondition är bra att ha i många sammanhang, själv tycker jag dock att springa i terräng suger pung. Det var kul förr dock!
:thumbup:

Dumleman
2005-11-25, 21:27
Om du ändå för en journal över din träning så lägg upp den här vettja, de gläder säkert någon och de som inte gläds behöver inte läsa den. Är ju moderatorerna som bestämmer vad som passar och inte så så länge som de inte låser journalen så är det lugnt (och inga fler "så" för min del...) :).

aliquis
2005-11-25, 22:18
Så länge man är tjej och/eller snygg så går det bra *rolleyes*samma sak gäller besökare i journalen ;D