Visa fullständig version : Riket
Ryska_raketen
2005-11-24, 21:03
Någon som såg detta sist ? Kommer i morgon oxå, vid 21.00 tror ja.
Haha fan vad mäktigt när han spottade "kungen" rakt i ansiktet och spände sig och gick iväg med gungande gång.haha.. :thumbup:
LexSinner
2005-11-24, 21:04
Klart man såg det :thumbup:
Verkar kunna bli helt ultimat förnedrings tv :hbang:
norsk_gadd
2005-11-24, 21:05
Jag kommer att följa det, helt klart!
Ryska_raketen
2005-11-24, 21:05
Klart man såg det :thumbup:
Verkar kunna bli helt ultimat förnedrings tv :hbang:
ja!! Men ffs, han som spottade "kungen" rakt i ansiktet, han verkade inte vara i sinna sinnes fulla bruk. Haha..
Dessutom ska dom visa bestraffning nu i morgon (tror ja, eller kommande avsnitt) med spank på stjärt, haha. :laugh: :thumbup:
Någon som såg detta sist ?
eehhhh
nej...................
Ryska_raketen
2005-11-24, 21:07
eehhhh
nej...................
¨
okey, då kan du kolla på det nu denna gång. För det verkar kunna bli jävligt kul :thumbup: hade det inte varit för maten, så hade ja varit med och vunnit hela skiten, så styggt.
¨
okey, då kan du kolla på det nu denna gång. För det verkar kunna bli jävligt kul :thumbup: hade det inte varit för maten, så hade ja varit med och vunnit hela skiten, så styggt.
vad har maten med det hela att göra?
får dom inte äta här heller?
Ryska_raketen
2005-11-24, 21:11
vad har maten med det hela att göra?
får dom inte äta här heller?
jo, men bara skit. samt inte mkt :)
LexSinner
2005-11-24, 21:11
ja!! Men ffs, han som spottade "kungen" rakt i ansiktet, han verkade inte vara i sinna sinnes fulla bruk. Haha..
Dessutom ska dom visa bestraffning nu i morgon (tror ja, eller kommande avsnitt) med spank på stjärt, haha. :laugh: :thumbup:
Nää, skrattade så jag nästan grinade när han körde sin "coola" gång när han gick ut ur huset efter han blivit hemskickad och när sauk sa åt honom att byta ben när han stod och hängde för det skulle se bättre ut :laugh:
jo, men bara skit. samt inte mkt :)
hhmmm kanske ngt för mig.
tvångsdiet!
Råkade snubbla på det faktiskt. Kollar aldrig på 1:an eller 2:an annars. Riktigt kul. :D Och lite naket också.
Tänkte skita i det men som många andra så snubblade jag in på första avsnittet och det verkar bli ballt. Programledaren är så skön ;)
Ni som är intresserade av Riket kan ju se förra veckans avsnitt direkt på SVT's webplats.
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=43358
murmeldjur
2005-11-24, 22:17
jag som tyckte det var bra förra säsongen, jag säger bara ojojoj, invandrartjejen var lagom kaxig också! respekt!
Tänkte precis tipsa om den webplatsen ;) Såg hela där :P
Ni som är intresserade av Riket kan ju se förra veckans avsnitt direkt på SVT's webplats.
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=43358
Coolt, dessutom utan att betala TV-licens.
:naughty:
Vaaa har aldri sett skiten men all denna smygreklam har gett mej tvångstankar :whipped: loskor i ansikten? störigt gungande gångar? och nakenhet? låter som en given succé :naughty: :D
Riket är den bästa dokusåpan jag sett! Grymma tävlingar och feta bestraffningar!
Sen på andra plats har vi Gay Army bara för att den e så bizarr.
Riket är den bästa dokusåpan jag sett! Grymma tävlingar och feta bestraffningar!
Sen på andra plats har vi Gay Army bara för att den e så bizarr.
haha gay army äger :D (innan man fick höra teorin att de skulle vara skådespelare :MrT: )
Ryska_raketen
2005-11-25, 21:02
hehe, grymt :thumbup:
Fasiken vad sega de var med att få upp avsnitt två...
*grr27* *cry*
paddanboy
2005-11-26, 11:39
Tycker själva skådespeleriet som programledaren gör är pinsam...
Den så kallade härskaren måste vara en av de mest patetiska människor som visats på svt. *spy*
Den så kallade härskaren måste vara en av de mest patetiska människor som visats på svt. *spy*
Han var ju hur rolig som helst
Ja ur underhållningssynpunkt så kan man ju förstå varför de valde att sätta honom som härskare.
Jag kollade avsnitt ett på svt.se igår och tyckte det var småskoj. Så det blir nog till att titta på reprisen av avsnitt två i eftermiddag.
Han var ju hur rolig som helst
Han är underbart rolig men samtidigt fruktansvärt patetisk :)
nu finns avsnitt två på nätet också
nu finns avsnitt två på nätet också
Tack. Trevligt med lite svensk förnedrings-TV när man har hemlängtan.
:thumbup:
Ryska_raketen
2005-12-02, 19:30
30 min kvar. Har ni bänkat er ännu ? popcorn till eller vad ? *popcorn*
Ryska_raketen
2005-12-02, 20:04
bumpilol!
Får vänta tills det läggs upp på deras hemsida.
*cry*
Hypnotisörer o krejjer! Snart börjar det hetta till! :thumbup:
Ryska_raketen
2005-12-02, 21:19
grymt!! :hbang: Ser framemot nästa avsnitt :D
Ryska_raketen
2005-12-09, 19:28
ICKE ATT GLÖMMA!!!! Om 34 min!! :hbang: :hbang: :hbang: :hbang:
wtf edit. 32 min
ICKE ATT GLÖMMA!!!! Om 34 min!! :hbang: :hbang: :hbang: :hbang:
wtf edit. 32 min
tack för påminnelsen
ska se till att inte slå på tv1
tack för påminnelsen
ska se till att inte slå på tv1
Lika positiv som alltid! :thumbup:
Lika positiv som alltid! :thumbup:
that´s the spirit
och jag vill se samma tumme upp när jag rekomenderar Gilmore Girls på söndag, eller hur? :thumbup: :thumbup: :thumbup:
that´s the spirit
och jag vill se samma tumme upp när jag rekomenderar Gilmore Girls på söndag, eller hur? :thumbup: :thumbup: :thumbup:
haha, you got me! :thumbup:
Pudzianovski
2005-12-09, 21:08
Fattar inte varför folk söker till såna program om de ändå klagar hela jävla tiden.
Som den där kärringen som var härskare förra programmet och blev arg på spelledaren? WTF? tror hon det är hon som bestämmer?
Jävla kärringar hela högen. "Den ger sig in i leken får..."
*spy*
(obs: en del fattar vad det går ut på iaf)
Ryska_raketen
2005-12-18, 19:46
Fanskap! Missade det. Någon som kan utveckla någorlunda vad som har hänt ?
Du kan ju se avsnittet du missade pa SVTs hemsida.
:thumbup:
Såg bara sista 20 men Tommy blev härskare och alla blev glada (läs: förbannade).
EDIT: Han som var härskare först (jonas??) åkte ut.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.