Logga in

Visa fullständig version : Till Allan ang Eiselt.

Lasse Kongo
2005-11-24, 16:07
Istället för att pma startar jag en tråd då fler än jag undrar.

Det var en tråd uppe om lite skumma saker på eiselts sida, den låstes och det skrevs att Henrik blev informerad.

Ja men man kanske vill veta vad det var, för mig känns det lite som ett mysterium som ja spekulerar i, har de licens på allt, isf, WTF säljer de kosttillskott för, om de inte har licens, varför står det på deras sida, ev ingredienser som de KAN beställa eller vad liksom, kräver svar.

Det är förmodligen inget konstigt men eftersom eiselt är så pass stora vill jag veta.

Kaboffastar
2005-11-24, 16:18
Me too.

z_bumbi
2005-11-24, 16:37
De är grossister för en massa saker, ingen konstigt med det men det är inget som ska gå ut i tillskotthyllan i någon affär får man hoppas. :)

Allan
2005-11-24, 20:57
PMa gärna Henrik och fråga. Jag låste tråden efter en driva korkade inlägg.

allan

Angus
2005-11-24, 21:05
att bedriva handel med produkterna på eiselts hemsida kräver ingen licens av något slag om man ser till att bara "trada" varorna och inte ta in dom i sverige.du kan exempeliv köpa partier av clenbuterol från ex. polen och sälja det direkt vidare till USA utan att ta in varan i sverige
Sedan tror jag att företaget eiselt vill glänsa lite och slänger upp massa råvaror för det skall se hi tech ut :cool:

Allan
2005-11-24, 21:06
att bedriva handel med produkterna på eiselts hemsida kräver ingen licens av något slag om man ser till att bara "trada" varorna och inte ta in dom i sverige.du kan exempeliv köpa partier av clenbuterol från ex. polen och sälja det direkt vidare till USA utan att ta in varan i sverige
Sedan tror jag att företaget eiselt vill glänsa lite och slänger upp massa råvaror för det skall se hi tech ut :cool:

:thumbup: Tack för informationen Angus!

allan

Lasse Kongo
2005-11-24, 21:50
PMa gärna Henrik och fråga. Jag låste tråden efter en driva korkade inlägg.

allan

Japp, då gör jag det, du kan låsa denna med då om du vill.