Visa fullständig version : Fått en ny inspirationskälla..
Nämligen Nina Lätt.
Hade ingen lust alls att träna idag, sedan surfade jag runt på hennes hemsida lite och fick sån motivation att jag studsade iväg till gymmet.
Så Tack :) *kissass*
Jag fick ryck till att börja deffa när jag såg hennes bilder :D
Sen insåg jag att jag inte hade orkat och tog en snickers :em:
Herkulez
2005-11-24, 13:14
finns flera riktigt fina bilder där *dräggel*
har faktiskt suttit ca 3meter från nina under serge nubrets seminare, autografer skickas på posten om intresse finns.
En annan e ju min PT Henke med, han e tystlåten men hård :)
Juliette
2005-11-24, 14:24
Nämligen Nina Lätt.
Hade ingen lust alls att träna idag, sedan surfade jag runt på hennes hemsida lite och fick sån motivation att jag studsade iväg till gymmet.
Så Tack :) *kissass*
Håller med! Jag är iof sjuk idag, så jag kan inte studsa iväg till gymmet *cry*
Verkligen jättefin hemsida, bra med inspiration till att träna! :thumbup:
Även kostråden ser välsmakande ut! ;)
:) Roligt att höra, Angel. Nu blev jag nästan lite röd om mina rynkiga nakenråttekinder.
Herkulez: Jaså du... *screwy* Efter den mässan fick jag höra på nätet att jag hade sett plufsig ut. Det var nästan lite knäckande. Så nu måste jag tömma ordentligt inför FF.
Tricklev
2005-11-24, 18:06
Herkulez: Jaså du... *screwy* Efter den mässan fick jag höra på nätet att jag hade sett plufsig ut. Det var nästan lite knäckande. Så nu måste jag tömma ordentligt inför FF.
:laugh: :laugh:
Jodå, finfin sida, pojkvännens är också rätt ball :thumbup:
Tricklev
2005-11-24, 22:25
:laugh: :laugh:
Jodå, finfin sida, pojkvännens är också rätt ball :thumbup:
En förväxling där va, hennes pojkvänn har inte någon egen hemsida, jag förväxlade han med en annan :D
*slap* @ mig
Jag fick ryck till att börja deffa när jag såg hennes bilder :D
Sen insåg jag att jag inte hade orkat och tog en snickers :em:
Haha! :bow:
Ninisch är grym, så är det bara.
Bara pga av den här tråden var jag tvungen att titta in på Ninas sida och matbilderna var ju riktigt fina :thumbup:
Finns recepten uppe någonstans?
Tänkte med tanke på att antalet kcal och förhållandet K/P/F var uträknat (och att jag är värdelös på att laga mat *screwy*)
Hehe va oxå tvungen att kolla va the fuss was about *popcorn* verkligen fräsh sida Nina :thumbup:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.