Visa fullständig version : Frédéric Delavier-Strength training anatomy
Hej, jag köpte nyss denna bok, second edition (c) 2006...
Jag undrar om nån känner till felaktigheter i denna bok? Jag tycker det har varit tal om det tidigare...
Det jag stötte på då jag skummade igenom boken var att complete squats var förbjudna... och tips på hur man prickar de nedre magmusklerna.
Finns det mer tvivelaktigt som jag bör känna till? :confused:
Annars verkar det vara en mkt vettig bok. :thumbup:
Placeringen av fötterna på fotplattan i benpress, helt klart läsvärt! :thumbup:
Arne Persson
2005-11-24, 09:27
Hej, jag köpte nyss denna bok, second edition (c) 2006...
Jag undrar om nån känner till felaktigheter i denna bok? Jag tycker det har varit tal om det tidigare...
Det jag stötte på då jag skummade igenom boken var att complete squats var förbjudna... och tips på hur man prickar de nedre magmusklerna.
Annars verkar det vara en mkt vettig bok. :thumbup:
Som tidigare sagt, är bara förpackningen förförande tilltalande, så kan man svälja det mesta, sant eller inte. :)
Som tidigare sagt, är bara förpackningen förförande tilltalande, så kan man svälja det mesta, sant eller inte. :)
Du menar att boken är full av en massa humbug då eller? :confused:
Jag är inte så slängd inom anatomi, så jag tänkte att denna bok skulle vara en bra bas att gå vidare ifrån...
Enligt vad jag har hört så skall det vara en bra bok, så länge man känner till felaktigheterna.
Sparrisen
2005-11-24, 10:44
Bra bilder iaf. :thumbup:
Inre/yttre bröst kan tas upp, jag är inte säker och mitt ex är utlånat sen något år tillbaka.
Boken är bättre än de flesta andra av samma typ och får den någon att börja träna med fria vikter så är det bra. :)
Inre/yttre bröst kan tas upp, jag är inte säker och mitt ex är utlånat sen något år tillbaka.
Boken är bättre än de flesta andra av samma typ och får den någon att börja träna med fria vikter så är det bra. :)
Ja, det fanns en bild där inre bröst var markerat i alla fall.
cheesian
2005-11-24, 12:52
Tycker det är en bra bok även om man kan ifrågasätta vissa moment. Mycket detaljrika illustrationer och bra förklaringar.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.