Visa fullständig version : för mode intresserade
Hardcore_pb
2005-11-23, 13:09
www.modeguiden.nu dyra men snygga kläder från ABCD, ifs. kan man ju diskutera vad som är snyggt och till vilket pris. Men visst har man pengar så...
sjukt snygg kavaj med "luvan" :)
synd bara att den kostade 14 lax.. *rolleyes*
wtf.. varför har jag aldrig varit på ABCD för :confused:
För att du inte har råd att handla där.
Där har ju till och med jag varit för fan. Jag är djupt besviken.
Alltså... bältet för 3500:- å väskan som verkar så fin och praktisk för 7papp var ju det bästa..
Fan vad sjuk världen är... Det finns verkligen inget(!) som motiverar vissa av priserna där...
Stövlarna/skorna på på killen går ju fetbort! Sånt får tjejerna ha på sig, på dem är det snyggt - på killar ser det förjävligt ut. *spy*
tossefar
2005-11-23, 16:17
Något opraktiskt att ha en neger som modell i Sverige, inte många svenskar har samma färg och kroppstyp.
Något opraktiskt att ha en neger som modell i Sverige, inte många svenskar har samma färg och kroppstyp.
Huvudet på spiken, för de vita modellerna har verkligen en representativ kropp för medelsvensken.
tossefar
2005-11-23, 16:20
Huvudet på spiken, för de vita modeller har verkligen en representativ kropp för medelsvensken.
Jag menade mer hurdfärgen, svårt att se hur plagget ser ut på en om modellen har en helt annan hudfärg.
Bara för att färgen ser bra ut på en person så betyder det inte att det ser lika bra ut på en annan. Därför tycker jag att det är lite tokigt att ha en modell med en hudfärg som är så långt från medelsvenskens.
Lugna dig nu, Mengele.
Jag menade mer hurdfärgen, svårt att se hur plagget ser ut på en om modellen har en helt annan hudfärg.
Du ser knappast om något sitter bra på dig genom att kolla på någon annan iaf.
Bara för att färgen ser bra ut på en person så betyder det inte att det ser lika bra ut på en annan.
Precis, vad spelar hudfärgen för roll då?
tossefar
2005-11-23, 16:23
Lugna dig nu, Mengele.
Haha snorunge, vad i mitt inlägg var främlingsfientligt? Får man inte ens diskutera hur bra färger matchar varandra utan att bli kallad rasist? (eller i det här fallet nazist, vilket inte riktigt går ihop.)
Yankeee och squat
:laugh: :laugh:
Och tossefars reaktion, än bättre!
:laugh:
tossefar
2005-11-23, 16:25
Precis, vad spelar hudfärgen för roll då?
Troligtvis vill butiken sälja kläder. Vad vore då marknadsmässigt bäst? En modell med ungefär samma hudfärg som medelsvensken, eller en modell med samma hudfärg som en pytteliten minoritet?
Jag skiter väl i vad han har för hudfärg, jag säger bara att det är marknadsmässigt smartare att ha en modell som liknar medelsvensken på ett ungefär.
Haha snorunge, vad i mitt inlägg var främlingsfientligt? Får man inte ens diskutera hur bra färger matchar varandra utan att bli kallad rasist? (eller i det här fallet nazist, vilket inte riktigt går ihop.)
Lugna dig, farfar. :D Det var bara ett skämt som anspelade på det du skrev om kroppstyp.
Troligtvis vill butiken sälja kläder. Vad vore då marknadsmässigt bäst? En modell med ungefär samma hudfärg som medelsvensken, eller en modell med samma hudfärg som en pytteliten minoritet?
Jag skiter väl i vad han har för hudfärg, jag säger bara att det är marknadsmässigt smartare att ha en modell som liknar medelsvensken på ett ungefär.
Jag tycker du ska ringa till gucci och versace och ta ett snack med dem.
tossefar
2005-11-23, 16:28
Lugna dig, farfar. :D Det var bara ett skämt som anspelade på det du skrev om kroppstyp.
ah jag tänkte inte så långt, sry. Nazisterna förknippas oftast med något annat :)
Chilla lite med ras snacket i tråden, tack.
Sågade den sidan redan när jag såg solbrillorna ...
Årets trend .. och bara Dior brillor ..
*host* ... reklam
Fatalist
2005-11-23, 16:55
De flesta här inne kan nog glömma att shoppa där dock, med tanke på att de flesta kläder är för små för MIG i storlekarna. De är gjorda för spinkiga små bögrockare.
Går att hitta snyggare kläder billigare. Men om man är ute efter att "imponera" med märken så...;)
För att du inte har råd att handla där.
Vad vet du om det ? *screwy* :D
tossefar
2005-11-23, 17:17
Vad vet du om det ? *screwy* :D
Lalalala du bor i radhus ;)
Lalalala du bor i radhus ;)
Vad har det med saken att göra :D
Billigare så, så har vi mer pengar på kontot :D
Naesetgrabb
2005-11-23, 17:21
Lugna dig nu, Mengele.
:hbang: :D
Gjuten kommentar!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.