Visa fullständig version : Vad stör du dig på?
petersson
2005-11-22, 11:46
Jag vet att det finns många såna här gamla trådar, men dom är just gamla.
Vad stör du dig på?
petersson
2005-11-22, 11:47
Jag stör mig på ungar som pratar om vapen och krig som om det vore häftigt.
Haha jag blir verkligen less av det.
Jag stör mig på att mina händer blir väldigt torra när jag jobbar.
petersson
2005-11-22, 11:51
Jag stör mig även på att det inte går så bra med mitt jobbsökande just nu (därför sitter jag på kollo istället).
Att nån pajas har snott mitt nick på irc!
Han kör dessutom en bnc!
Jag stör mig på folk som spammar. :thumbup:
petersson
2005-11-22, 11:55
Jag stör mig på folk som spammar. :thumbup:
Du menar har tråkigt? ;)
Jag stör mig på att jag måste gå på en arbetsmarknadsdag, Gadden, på Handels idag fast jag är förkyld, vet att jag inte kommer få något jobb eller några bra svar etc. men jag måste som sagt ändå försöka ta chansen hur lönlöst det än verkar.
Följden blir också att jag inte huinner träna innan jobbet vilket stör mig. Och att jag ska till jobbet stör mig också.
Tricklev
2005-11-22, 12:02
STör mig på att jag måste arbeta trots att jag igentligen vill träna grepp.
Hittar ingen information för arbetet heller ;)
Jag stör mig på det som förmodligen alla här inne stör sig på eller någon gång gjort i alla fall äkliga jävla kräka till tattare
proteindrinkar som inte är goda.
Jag stör mig på att jag igår bestämde mig för att sluta snusa. Smått irriterande, men men.. är det vinter och megabulk så är det.
Sheogorath
2005-11-22, 12:13
Just nu? Att en ung flicka i min bekanskapskrets blir misshandlad av sitt fega kräk till pojkvän, och alla mina försök att hjälpa tycks fruktlösa. Men jag ger inte upp. *grr27*
petersson
2005-11-22, 12:15
Just nu? Att en ung flicka i min bekanskapskrets blir misshandlad av sitt fega kräk till pojkvän, och alla mina försök att hjälpa tycks fruktlösa. Men jag ger inte upp. *grr27*
:( Stå på dig :thumbup:
Vad gör du för att hjälpa?
Herkulez
2005-11-22, 12:16
just nu allt och alla
just nu allt och alla
putti nutti, en sticka i stortån?
Sheogorath
2005-11-22, 12:19
:( Stå på dig :thumbup:
Det finns inget alternativ. Att stå och se på passivt när en 18-årig flicka bli psykiskt och fysiskt misshandlad av sin sjukligt svartsjuka pojkvän är inget alternativ, även, som nu är fallet, att jag blivit hotad. Hade jag inte gjort mitt ytterst för att hjälpa henne hade jag inte varit värd att kallas man.
Sheogorath
2005-11-22, 12:22
Vad gör du för att hjälpa?
Det jag tror försätter henne i så liten fara som möjligt, samtidigt som jag ger henne allt stöd jag kan för att hon ska våga lämna. Jävligt knepigt när de i princip bor grannar, och till på köpet flera mil från mig :(. Alternativet "spöa skiten ur det lilla djävla kräket" poppar upp då och då, men jag tror inte det är det bästa alternativet i längden.
Att prov ska vara så långa, tråkiga och katabola.
//zanzi som kommit hem efter ett fyra timmars långt prov.
Herkulez
2005-11-22, 12:22
putti nutti, en sticka i stortån?
för att citera den legendariska briskis
HÅLL KÄFTEN!!!!!!
Folk som skryter om sitt eget och kallar sig själva för överklass.
mini_Arnold
2005-11-22, 12:27
Gamlingar som inte tål skämt
Kärringar som gnäller
Fjortisar
Alkisar
Överviktiga
Feminina fjollor
Mesar som tror att dom är tuffa
Internetmoralister
IRLmoralister
Rasism
Politik
Regeringen
Extrem"feminister"
75% av Malmö
Mördare
Våldtäktsmän
Misshandlare
Kommer inte på mer men jag gillar inte töntar.
Det jag tror försätter henne i så liten fara som möjligt, samtidigt som jag ger henne allt stöd jag kan för att hon ska våga lämna. Jävligt knepigt när de i princip bor grannar, och till på köpet flera mil från mig :(. Alternativet "spöa skiten ur det lilla djävla kräket" poppar upp då och då, men jag tror inte det är det bästa alternativet i längden.
Nej förmodligen inte men är ju en lätt "lösning" på det, om man nu skulle vilja det. Kidnappa honom?
mini_Arnold
2005-11-22, 12:29
Det finns inget alternativ. Att stå och se på passivt när en 18-årig flicka bli psykiskt och fysiskt misshandlad av sin sjukligt svartsjuka pojkvän är inget alternativ, även, som nu är fallet, att jag blivit hotad. Hade jag inte gjort mitt ytterst för att hjälpa henne hade jag inte varit värd att kallas man.
??
Vän ska det väl stå?
Idag stör jag mig väldigt mycket på hur det var på gymmet igår när jag var där och tränade med min pojkvän. Hela gymmet var smockfullt med ynga killar som stod i grupper och snackade högt och tramsade. De slängde vikterna i golvet, lät magasinen gå emot varandra med full kraft (aj, mitt öra) och kommenterade mig högljutt. Jag försökte att inte lyssna, utan bara sköta mitt, men det gick inte att undgå att höra. Då hade jag trots allt förberett mig och kom dit osminkad och med ett linne som inte visade någon urringning. Det känns så tråkigt att det skall behöva vara så. Ikväll hoppas jag att vi hinner träna innan klockan blir 19. (Då är gymmet fortfarande bemannat.)
JustinCredible
2005-11-22, 12:31
Att det är kallt och halkig ute *cry*
Justja, kan lägga till 2 saker. Stör mig på Nina lätt(blockad nu iofs, så jevla gott), och JustinCredible. Motivering lär väl knappast behövas? :P
Sheogorath
2005-11-22, 12:35
??
Vän ska det väl stå?
Nej, för Jan Guillou är en av mina idoler ;). Nej, jag är egentligen inte på humör för att skoja :(. Nu ska jag tänka kring hur jag ska gå vidare med det här. Over and out.
hobbitar
2005-11-22, 12:53
Jag stör mig på stör, alltså fisken "stör"
BigForre
2005-11-22, 13:00
Jag stör mig på att jag igår bestämde mig för att sluta snusa. Smått irriterande, men men.. är det vinter och megabulk så är det.
Ha den äran, själv blev jag sjuk i torsdags, fick bajshals utan dess like...vart en dag utan snus i fredags, i lördags tänkte jag vad fan i helvete, har gått 8år nu, skiter i det här...nu har det gått 4 dagar...Har alldrig provet på det här tidigare, hur gör man?
BigForre
2005-11-22, 13:08
Fan vad förbannad man blir av att läsa sådan där...Var FAN kommer alla fischlen ifrån!? Tur att det finns lagar som hjälper än vid sådan situationer (excess) :)
delta_mats
2005-11-22, 13:10
Jag stör mig på att folk bli så imponerade av killar som uppenbart tryckt AAS för att bli stor och stark. Det är ingen utmaning att bli stor och stark med AAS.
The_RobRoy
2005-11-22, 13:17
Idag stör jag mig väldigt mycket på hur det var på gymmet igår när jag var där och tränade med min pojkvän. Hela gymmet var smockfullt med ynga killar som stod i grupper och snackade högt och tramsade. De slängde vikterna i golvet, lät magasinen gå emot varandra med full kraft (aj, mitt öra) och kommenterade mig högljutt. Jag försökte att inte lyssna, utan bara sköta mitt, men det gick inte att undgå att höra. Då hade jag trots allt förberett mig och kom dit osminkad och med ett linne som inte visade någon urringning. Det känns så tråkigt att det skall behöva vara så. Ikväll hoppas jag att vi hinner träna innan klockan blir 19. (Då är gymmet fortfarande bemannat.)
surt, byt gym?
Jag stör mig på att folk bli så imponerade av killar som uppenbart tryckt AAS för att bli stor och stark. Det är ingen utmaning att bli stor och stark med AAS.
Nää alla i Mr.Olympia har ju inte fått kämpa för att bli stoora(och starka iofs).*rolleyes* det är ju ingen utmaning komma dit:D
Fy fan. Jag kan ta med mig lite hiphopare och komma på besök. Vi kan köra turneringen UFC 57 : The Lund Massacre.
Hoppas det löser sig!
surt, byt gym?
Det är vad jag och min pojkvän nyss har gjort. Det är bindningstid på ett år. Jag har aldrig varit med om att något liknande. Folk kommer dit i gäng och tror att de äger stället. På morgonen, och när stället är bemannat, är det hur trevligt som helst och en mycket mer blandad medlemsskara.
Folk som skryter om sitt eget och kallar sig själva för överklass.
Du menar som när du startar trådar enbart för att få berätta att du ska ut på stureplan?
petersson
2005-11-22, 13:39
Du menar som när du startar trådar enbart för att få berätta att du ska ut på stureplan?
:laugh:
Nitrometan
Det är vad jag och min pojkvän nyss har gjort. Det är bindningstid på ett år. Jag har aldrig varit med om att något liknande. Folk kommer dit i gäng och tror att de äger stället. På morgonen, och när stället är bemannat, är det hur trevligt som helst och en mycket mer blandad medlemsskara.
Bindningstid? Att de bara orkar hålla på med sån skit.
Ta upp det med personal/chef på gymmet. Du ska inte behöva betala för att bli behandlad så.
De kanske inte vet att det är så på kvällarna?
Låter som nåt som behöver styras upp.
Tricklev
Whot, nästan så vi skulle kunna träna på samma gym. Fan ta stora gäng med ungdommar.
Ps; Fast dom talar nog inte om mig på samma sätt som om dig ;)
Wennerberg
2005-11-22, 13:41
Personer som inte vågar säga vad de egentligen tycker.
mystic[-_-]
2005-11-22, 13:41
Mina knän. Jag som snart ska träna ben :cryout: Även på Örebro Universitet
jag stör mig på folk som lever på gamla meriter
Ta upp det med personal/chef på gymmet. Du ska inte behöva betala för att bli behandlad så.
De kanske inte vet att det är så på kvällarna?
Låter som nåt som behöver styras upp.
Jag vill träna där också! :( Det är ett schysst gym som ligger 2 min promenad från mig och det kostar nästan gratis. Fan, vad jag stör mig. Jag skall snacka lite med tjejen som står där och höra vad hon säger. Folk får gärna skoja och vara glada, men stämningen igår var inte trevlig för alla.
Whot, nästan så vi skulle kunna träna på samma gym. Fan ta stora gäng med ungdommar.
Ps; Fast dom talar nog inte om mig på samma sätt som om dig ;)
Jaså, är det fler som är så olyckligt lottade? Fast du är ju kille i alla fall.
Vad jag hörde så var det något om att "Du vågar inte gå fram och säga att du tycker att hon är krampig" och så var det visst någon som undrade om jag var känd. (Nakenråtte-Nina, du vet) Men jag försökte verkligen att inte lyssna. Hade jag varit yngre och tränat med ett helt gäng tjejkompisar så hade vi säkert också tagit över stället, men brudgäng har inte lika mycket testo i omlopp så det hade blivit mer skratt och mindre slängande med vikter. I vilket fall som helst så är jag gammal surkärring nu som vill att folk skall sköta sig och ägna sig åt sin träning på gymmet. *grr27*
Tricklev
2005-11-22, 14:01
Ja, fast jag hamnade på ondfot med alla tonårsgäng när jag växte upp får därför en annan massa skitsnack bakom ryggen.
Det gör ju mig igentligen ingenting, men man tycker att lite ordning kunde folk iaf ha på gymmet.
mangemani
2005-11-22, 14:09
Vad jag hörde så var det något om att "Du vågar inte gå fram och säga att du tycker att hon är krampig" och så var det visst någon som undrade om jag var känd. (Nakenråtte-Nina, du vet) Men jag försökte verkligen att inte lyssna. Hade jag varit yngre och tränat med ett helt gäng tjejkompisar så hade vi säkert också tagit över stället, men brudgäng har inte lika mycket testo i omlopp så det hade blivit mer skratt och mindre slängande med vikter. I vilket fall som helst så är jag gammal surkärring nu som vill att folk skall sköta sig och ägna sig åt sin träning på gymmet. *grr27*
prat bakomför ryggen på gymmet kan man bara inte göra nånting åt,det finns trångsynta idioter,så är det bara,är bara att vänja sej.
visst är väl lite tråkigt dom gånger man väl hör vad som sägs,men det är bara att slå dövörat till och iggnonera töntarna.
finns ett par fjortisar som tisslar och tasslar på mitt gym med,kliver in på gymmet,sätter sej vid en maskin,kör med vikter som dom inte klarar av och sen börjar tok prata om folket som råkar träna där just då.
jag brukar göra som så(vilket kanske hjälper en aning) att jag börjar prata med syrran eller nån jag känner på gymmet,sen tittar jag då och då mot deras håll så att dom ser att jag tittar på dom,sen hånflinar jag och skakar på huvudet och fortsätter prata(alltså jag pratar inte skit om dom,utan låter dom tro att jag gör det),det har en viss effekt på dom har jag märkt....inte så ofta jag gör så,men när dom är som värst,då jag stör mej på dom,då gör jag så.
delta_mats
2005-11-22, 14:14
Nää alla i Mr.Olympia har ju inte fått kämpa för att bli stoora(och starka iofs).*rolleyes* det är ju ingen utmaning komma dit:D
Jag syftade på folket i våra gym.
prat bakomför ryggen på gymmet kan man bara inte göra nånting åt,det finns trångsynta idioter,så är det bara,är bara att vänja sej.
visst är väl lite tråkigt dom gånger man väl hör vad som sägs,men det är bara att slå dövörat till och iggnonera töntarna.
finns ett par fjortisar som tisslar och tasslar på mitt gym med,kliver in på gymmet,sätter sej vid en maskin,kör med vikter som dom inte klarar av och sen börjar tok prata om folket som råkar träna där just då.
jag brukar göra som så(vilket kanske hjälper en aning) att jag börjar prata med syrran eller nån jag känner på gymmet,sen tittar jag då och då mot deras håll så att dom ser att jag tittar på dom,sen hånflinar jag och skakar på huvudet och fortsätter prata(alltså jag pratar inte skit om dom,utan låter dom tro att jag gör det),det har en viss effekt på dom har jag märkt....inte så ofta jag gör så,men när dom är som värst,då jag stör mej på dom,då gör jag så.
Att folk snackar bakom ryggen på mig tycker jag är helt okej. Då pratar de ju med varandra. Det jag inte gillar är när de kommenterar så högt att jag kan höra dem. Det är ohyffsat. Jag tror inte jag kan göra mycket mer än att skita i vilket och köra hårt, så går det väl över. Kanske får köpa mig en oversized hardcore-tröja på FF så jag har något att gömma mig i vid behov...
Du går till gymmet i ett linne som framhäver rattarna och så blir du förvånad över att alla tonåriga grabbar stirrar på dig? Nawwww
Ha den äran, själv blev jag sjuk i torsdags, fick bajshals utan dess like...vart en dag utan snus i fredags, i lördags tänkte jag vad fan i helvete, har gått 8år nu, skiter i det här...nu har det gått 4 dagar...Har alldrig provet på det här tidigare, hur gör man?
Man låter bli ;)
Andra gången jag "slutar"(Började ju uppenbarligen efter förra gången ;)) snusa nu för att gå upp i vikt, och ärligt talat så fattar jag verkligen inte vafan alla gnäller om. Visst fan är det lite irriterande att inte få stilla det där begäret, men vissa får det att låta som om man verkligen lider av det..
Du går till gymmet i ett linne som framhäver rattarna och så blir du förvånad över att alla tonåriga grabbar stirrar på dig? Nawwww
Då hade jag trots allt förberett mig och kom dit osminkad och med ett linne som inte visade någon urringning.
Hon skrev väl att så inte var fallet? 0wned?
Problemet är väl att hon bor i Malmö...och, ja, jag drar alla slutsatser från artiklar i Expressen. :D
@Nina: Du säger ju själv att du hade varit likadan ifall du varit där med brudpolare? Garanterat fler "seriösa" som stör sig på skratt å fnitter än lite vikter som låter.
mangemani
2005-11-22, 14:31
Att folk snackar bakom ryggen på mig tycker jag är helt okej. Då pratar de ju med varandra. Det jag inte gillar är när de kommenterar så högt att jag kan höra dem. Det är ohyffsat. Jag tror inte jag kan göra mycket mer än att skita i vilket och köra hårt, så går det väl över. Kanske får köpa mig en oversized hardcore-tröja på FF så jag har något att gömma mig i vid behov...
jo,det är ju så jag menar...prata får väl folket göra hur mycket dom vill,men pratar dom så att folket hör,då har det gått över gränsen och det är då som iaf jag ger igen med den metod som jag nyss skrev.
men det är bra inställning iaf,kör hårt och gör det du är på gymmet för att göra och skit i dom (inte vet jag) överkåta småungarna.
mini_Arnold
2005-11-22, 14:31
Vilket gym är INTE bemannat en viss tid? Kan det vara 24/7 ?
Dom har bindningstid ett år också.
Gillar inte gymmet. Skumma typer som tränade där på min tid.
BodyFitness
2005-11-22, 14:38
Den evigt återkommande vintern.
Hon skrev väl att så inte var fallet? 0wned?
Problemet är väl att hon bor i Malmö...och, ja, jag drar alla slutsatser från artiklar i Expressen. :D
Erm, nej?
Vilket gym är INTE bemannat en viss tid? Kan det vara 24/7 ?
Dom har bindningstid ett år också.
Gillar inte gymmet. Skumma typer som tränade där på min tid.
Ja, precis. Fitnesss24seven. Vilken typ av folk som tränar där verkar bero väldigt mycket på tillfället. På morgonen är det hur lugnt och trevligt som helst. Var tränade du?
@Nina: Du säger ju själv att du hade varit likadan ifall du varit där med brudpolare? Garanterat fler "seriösa" som stör sig på skratt å fnitter än lite vikter som låter.
Fullt möjligt. Jag stör mig väldigt mycket på unga tjejgäng också. Jävla skrattande och flamsande hela tiden. Som tur är så har jag aldrig stött på några sådana på något gym. (Jag tror inte att de tränar styrketräning)
Jay-Z: Just precis!
BigForre
2005-11-22, 14:49
Man låter bli ;)
Andra gången jag "slutar"(Började ju uppenbarligen efter förra gången ;)) snusa nu för att gå upp i vikt, och ärligt talat så fattar jag verkligen inte vafan alla gnäller om. Visst fan är det lite irriterande att inte få stilla det där begäret, men vissa får det att låta som om man verkligen lider av det..
Sluta snusa för att gå upp i vikt? Aja, nej får se, har inte varit så förbannat konstigt måste jag säga, detta trots att jag inte varit utan snus en dag på 8 år... :)
mini_Arnold
2005-11-22, 14:50
Ja, precis. Fitnesss24seven. Vilken typ av folk som tränar där verkar bero väldigt mycket på tillfället. På morgonen är det hur lugnt och trevligt som helst. Var tränade du?
Den låg i närheten av möllevångstorget. Tror jag.
Gymmet hade ett enskilt tjejgym också.
Fria vikter och bänkställningar fanns i källaren i ett litet rum.
Lycka till på 24/7 :D
Det finns ju 3 fittnes 24/7 i Malmö. Föredrar själv det vid koncerthuset. Där är aldrig någon problem med stämningen, tycker jag. De stänger iofs 22,00 nu för tiden. Vilket är det du tränar på?
Den låg i närheten av möllevångstorget. Tror jag.
Gymmet hade ett enskilt tjejgym också.
Fria vikter och bänkställningar fanns i källaren i ett litet rum.
Lycka till på 24/7 :D
Låter snarare som det som ligger vid koncerthuset. Och det vid möllan är ju nyöppnat också. Fast det är klart. Koncerthuset ligger inte jättelångt från möllan.
*uppdate* Du missade en sak. Jag skrev att om jag hade varit yngre och varit på gymmet med ett gäng tjejkompisar. (Detta har alltså aldrig inträffat, utan det var bara en tanke.) Jag tränar ensam, eller med min pojkvän, och jag tar det lugnt och sköter mitt.
Det finns ju 3 fittnes 24/7 i Malmö. Föredrar själv det vid koncerthuset. Där är aldrig någon problem med stämningen, tycker jag. De stänger iofs 22,00 nu för tiden. Vilket är det du tränar på?
Jag & pojkvännen tränar på det som ligger på Fricksgatan (ett stenkast från Möllevången). Du är väldigt välkommen dit om du har lite lugn och trevlig stämning att ta med dig. ;) Det är kanske är lugnt så länge man inte tränar precis 19:30, men det återstår att se. Jag är ju rätt ny kvällstränande där.
Shadow Warrior
2005-11-22, 15:06
Jag stör mej på folk som inte accepterar att jag är arbetlös och envisas med att ringa o störa mej när jag spelar tvspel eller degar framför datorn ;)
Dissector
2005-11-22, 15:23
Men nu är det så att det är skillnad på att bli stor och stark och att bli Mr Olympia... Eller det kanske inte finns några stora starka människor förutom dom på Olympiascenen?
I övrigt stör jag mig själv på:
1.Ungar som tror att för att dom har en häftig attityd, kan spöa vem som helst.
2. Folk på gymmet som går iväg flera minuter, och börjar hålla på med annat, och man har inte en aning om ifall dom är klara för dagen eller inte, så när man satt sig vid deras maskin kommer de tillbaka och säger att det är dom som kör där. Har iofs bara hänt en gång, men jag blev SCHTÖRRD! :D
3. Uttrycket "Jag var så jääävla full"... Jag har inget emot alkohol, jag har inget emot fylla, jag har inget emot prat om gångna fester, men just det uttrycket kan jag inte låta bli att störa mig på, Av någon anledning.
4. Hyckleri i samband med kristendom.
5. Folk som låter för mycket i vardagen
5. Folk som låter för mycket i vardagen
Utveckla! :)
Dissector
2005-11-22, 15:30
Utveckla! :)
Personer som gapar och skrattar superhögt för att sedan djungelvråla något åt sin kompis som han verkar anta är döv, 2 meter brevid, samt pratar outhärdligt högt och höjer volymen ännu ett snäpp när de kommer på något nytt och utan paus drar på med "OCH FÖRRESTEN!....". Ändlöst tjatter på konsertvolym i skolans cafeteria, trots att den är pratkiskt taget tom, driver mig till vansinne ibland :)
Personer som gapar och skrattar superhögt för att sedan djungelvråla något åt sin kompis som han verkar anta är döv, 2 meter brevid, samt pratar outhärdligt högt och höjer volymen ännu ett snäpp när de kommer på något nytt och utan paus drar på med "OCH FÖRRESTEN!....". Ändlöst tjatter på konsertvolym i skolans cafeteria, trots att den är pratkiskt taget tom, driver mig till vansinne ibland :)
Jag förstår precis!
jag har lagt märke till nåt rätt så stört
folk som skriver i den här tråden är med all sannolikhet rätt så bitter till vardags
och ja, jag é bitter ;)
Folk som skriver slarvigt(ej att förknippa med att vara dålig på att stava). T. ex. "u" istället för "you" osv, vad i helvete är det med er folk?
Folk som skall kramas och vara nära hela tiden.
Folk som vill ringa och hitta på något konstant, jag kan tycka det är trevligt att titta på en rulle eller göra något. Men inte varje jäkla dag.
Att jag är så slö och inte kan ta tag i saker i så många fall. Det har kostat mig så mycket, och ändå lär jag mig inte.
Att så jäkla många hela tiden behöver hävda sig.
Jag & pojkvännen tränar på det som ligger på Fricksgatan (ett stenkast från Möllevången). Du är väldigt välkommen dit om du har lite lugn och trevlig stämning att ta med dig. ;) Det är kanske är lugnt så länge man inte tränar precis 19:30, men det återstår att se. Jag är ju rätt ny kvällstränande där.
På det gymmet har jag bara tränat en gång. Det ligger närmast mig, men tyckte att det saknades för mycket utrustning där. När jag var där så var det inte några problem, men det var lite tidigare på eftermiddagen. Men du får ju snacka med de som jobbar där om ditt problem. De hjälper säkert dig!
Om jag nån gång tränar på Fricksgatan, och du är där, så ska jag hälsa genom att skrika massa burdusa saker åt dig. :thumbup: Neee.. småkillarna var nog mest imponerade och kände sig hotade av dig :) (vilket såklart inte är någon ursäkt..)
Sluta snusa för att gå upp i vikt? Aja, nej får se, har inte varit så förbannat konstigt måste jag säga, detta trots att jag inte varit utan snus en dag på 8 år... :)
Mmm måste ju äta mer än vad jag gör nu serru ;) Sen är det en skoj grej också, testa psyket lite å sådär. Blir 6-7 år förutom sista pausen.
petersson
2005-11-22, 18:07
Jag stör mig när folk måste hitta på saker hela tiden! T.ex. om man tittar på film med kompisar och så vill några helt plötsligt börja leka lekar, typ twister. ÅåHHHH
När vinden känns som minus 20 och man står i busskuren och huttrar och det kommer nån jävel och förpestar luften med cigarettrök. Låt oss icke-rökare få frysa ifred och ställ er ute i vinden och rök.
Bronkitkorv
2005-11-22, 18:21
Att jag inte har nåt liv på vintern.... Att inte ungen vill pluppa ut så jag får vara pappaledig... Att jag gör så äcklig mat bara för att jag är lat...
Bronkitkorv
2005-11-22, 18:22
Just det jag stör mej på folk som citerar någon med enbart :laugh:
så jävla störande....
Just det jag stör mej på folk som citerar någon med enbart :laugh:
så jävla störande....
:laugh:
Bronkitkorv
2005-11-22, 18:24
:laugh: :laugh:
När vinden känns som minus 20 och man står i busskuren och huttrar och det kommer nån jävel och förpestar luften med cigarettrök. Låt oss icke-rökare få frysa ifred och ställ er ute i vinden och rök.
AGREE :thumbup:
Helena B
2005-11-22, 18:52
Jag stör mig fortfarande på folk som går på cykelbanorna och som inte flyttar sig när man kommer cyklande, lär de sig aldrig *screwy*
mini_Arnold
2005-11-22, 18:53
Gamlingar som inte tål skämt
Kärringar som gnäller
Fjortisar
Alkisar
Överviktiga
Feminina fjollor
Mesar som tror att dom är tuffa
Internetmoralister
IRLmoralister
Rasism
Politik
Regeringen
Extrem"feminister"
75% av Malmö
Mördare
Våldtäktsmän
Misshandlare
Kommer inte på mer men jag gillar inte töntar.
Tillägg: Dom som röker är töntar.
* folk som går i gatan
* att det alltid är lång kö när jag ska betala och sedan när jag väl är framme är det ingen kö alls
* att folk är så långsamma
* att folk inte städar upp efter sig på gymmet. Vem hade dom tänkt skulle ta bort vikterna från stången dom just kört på?
annars är jag på ganska bra humör idag och inte så irriterad.
Old topics
Helena B med kläder på
Folk som äter senap i en stor skål med sked (enbart senap)
Trångsynthet
Negativitet i allmänt
Folk som dissar Tranan (finns inget försvar)
Östermalmsbrats
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.