Visa fullständig version : Gyno
Kan man få gyno sådär vips över en natt?
21år och har aldrig preppat.
Vaknade i morse så var högra bröstvårtan svullen och öm. Vänta ett tag och se eller ringa farbror doktor a.s.a.p?
Bara en fråga. Vad är gyno?
Bara en fråga. Vad är gyno?
Bröstkörtelförstoring, dvs tjejbröst på killar.
Wennerberg
2005-11-22, 07:34
Gynekomasti. Jag har själv det, fått det pga fetma, fick det sedan puberteten.
Har hört att de kan slå fram fort om man preppar men om du nu inte gjort det så vet jag inte. Är du överviktig?
jag är rädd för läkaren, så käns det inte akut så väntar jag alltid ett par dar, det mesta går över :thumbup:
Har hört att de kan slå fram fort om man preppar men om du nu inte gjort det så vet jag inte. Är du överviktig?Det är väl ett rätt lätt ingrepp för att fixa till det och gratis är det väl också?
Det är väl ett rätt lätt ingrepp för att fixa till det och gratis är det väl också?
Beror på läkaren, annars så kostar det från ca 15- 25 k per tutte
Har hört att de kan slå fram fort om man preppar men om du nu inte gjort det så vet jag inte. Är du överviktig?
Nää, inte överviktig.
Beror på läkaren, annars så kostar det från ca 15- 25 k per tutte
beror på läkare? hur kan det komma sig?
Jag har i båda.. grymt jobbigt..
Vill bli av med asap
Vill bli av med asapKontakta din lokala vårdcentral asap då.
har för mig att det täcks av det sociala skyddet, så att det i princip inte kostar något. å andra sidan så är det aldrig kul om någon skär i en, även om det är bara lite basic cutting
Kan glädja er alla som varit oroliga att svullnaden har gått ner och det är bara lite småömt nu.
Men jag undrar vad fan det var!? 1-dags akutgyno. Bröstvårtan var riiiktigt svullen och öm som fan.
Kan glädja er alla som varit oroliga att svullnaden har gått ner och det är bara lite småömt nu.
Men jag undrar vad fan det var!? 1-dags akutgyno. Bröstvårtan var riiiktigt svullen och öm som fan.
Du har en ivrig flickvän eller en bra dammsugare? Du är gravid?
Wennerberg
2005-11-22, 13:45
Det är väl ett rätt lätt ingrepp för att fixa till det och gratis är det väl också?
Nja, det är inte gratis, de får öppna och fettsuga osv. Det kostar 20k+ att göra det här. Kanek finns någon sorts behandlin på sjukhus för mildrare gyno, men inte när man fått det på riktigt. Knake blir ett ingrepp nä rman bli äldre om det inte försvinner, för det kan det göra med tiden sa en läkare.
Nja, det är inte gratis, de får öppna och fettsuga osv. Det kostar 20k+ att göra det här. Kanek finns någon sorts behandlin på sjukhus för mildrare gyno, men inte när man fått det på riktigt. Knake blir ett ingrepp nä rman bli äldre om det inte försvinner, för det kan det göra med tiden sa en läkare.Du får ju förklara att du lider av detta, rent psykiskt. Att du aldrig vågar hänga med och bada, inte byta om i samma rum som andra etc. Då blir det nog gratis.
Vill bli av med asap
Beror på om läkaren anser att du lider av det, hur gammal du är , hur länge du har haft det osv
Wennerberg
2005-11-22, 14:04
Har inte tänkt på det sådär. Vet du någon som gjort det?
mystic[-_-]
2005-11-22, 14:04
Du får ju förklara att du lider av detta, rent psykiskt. Att du aldrig vågar hänga med och bada, inte byta om i samma rum som andra etc. Då blir det nog gratis.
Om du är under 20 så är det gratis tror jag annars räknas det väll som skönhetsoperation och kostar en del
Wennerberg
2005-11-22, 14:11
Vaaaa, är det gratis under tjugo? Men jag hinner nog fylla år innan de fått tummen ur röven och accepterat en remiss...
mystic[-_-]
2005-11-22, 14:14
Vaaaa, är det gratis under tjugo? Men jag hinner nog fylla år innan de fått tummen ur röven och accepterat en remiss...
ring och fråga :thumbup:
Wennerberg
2005-11-22, 14:18
Nej, jag skall nog skicka ett brev dit med mjältbrand.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.