Visa fullständig version : Gyno
Kan man få gyno sådär vips över en natt?
21år och har aldrig preppat.
Vaknade i morse så var högra bröstvårtan svullen och öm. Vänta ett tag och se eller ringa farbror doktor a.s.a.p?
Bara en fråga. Vad är gyno?
Bara en fråga. Vad är gyno?
Bröstkörtelförstoring, dvs tjejbröst på killar.
Wennerberg
2005-11-22, 07:34
Gynekomasti. Jag har själv det, fått det pga fetma, fick det sedan puberteten.
Har hört att de kan slå fram fort om man preppar men om du nu inte gjort det så vet jag inte. Är du överviktig?
jag är rädd för läkaren, så käns det inte akut så väntar jag alltid ett par dar, det mesta går över :thumbup:
Har hört att de kan slå fram fort om man preppar men om du nu inte gjort det så vet jag inte. Är du överviktig?Det är väl ett rätt lätt ingrepp för att fixa till det och gratis är det väl också?
Det är väl ett rätt lätt ingrepp för att fixa till det och gratis är det väl också?
Beror på läkaren, annars så kostar det från ca 15- 25 k per tutte
Har hört att de kan slå fram fort om man preppar men om du nu inte gjort det så vet jag inte. Är du överviktig?
Nää, inte överviktig.
Beror på läkaren, annars så kostar det från ca 15- 25 k per tutte
beror på läkare? hur kan det komma sig?
Jag har i båda.. grymt jobbigt..
Vill bli av med asap
Vill bli av med asapKontakta din lokala vårdcentral asap då.
har för mig att det täcks av det sociala skyddet, så att det i princip inte kostar något. å andra sidan så är det aldrig kul om någon skär i en, även om det är bara lite basic cutting
Kan glädja er alla som varit oroliga att svullnaden har gått ner och det är bara lite småömt nu.
Men jag undrar vad fan det var!? 1-dags akutgyno. Bröstvårtan var riiiktigt svullen och öm som fan.
Kan glädja er alla som varit oroliga att svullnaden har gått ner och det är bara lite småömt nu.
Men jag undrar vad fan det var!? 1-dags akutgyno. Bröstvårtan var riiiktigt svullen och öm som fan.
Du har en ivrig flickvän eller en bra dammsugare? Du är gravid?