Visa fullständig version : Kolozzeum-citat
Vad finns det för några Klassiska Kolozzeum-citat som bör finans med i historieböckerna?
jag börjar med några enkla så fyller ni på nedan:
Hackstait:
"En sak skall du veta grabben att jag nu väger 120 kilo i en form som är Fiiiiiiin"
"Triceps är en MÄKTIG hästsko"
Gladiatorerna 1:
"Någon som vet adressen till B&Ks hemsida"
GymTT:
"Var är melish"?
Det finns mängder så bara fyll på. :D
Niclaaas
2005-11-18, 10:52
"Igår tränade jag armar, kändes väl inte så mycket men sen när jag gick o la mig, så kände jag sådant sug i armarna efter att bara greppa en skivstång o pumpa.. alltså i armarna, det ryckte i dom, kändes som jag ville hålla i nått hårt o pumpa, kan det betyda att jag tränade för lite eller?? har ingen aning liksom, första gången jag kände så.."
-Jz2003
:laugh:
HookersUnited
2005-11-18, 11:10
En klassiker.
Aaaargh! Manboobs! http://pages.prodigy.net/rogerlori1/emoticons/nono2.gif
"mental_Boy" sa nåt i stil med "det var annat när man var liten, då var man ju en vandrande skumbrandsläckare(skumsläckare?)".. riktigt bra, hitta den ;)
norsk_gadd
2005-11-18, 11:20
"Haha jamen vad ska jag göra då? Om jag säger att jag är 4 år äldre osv så tror hon ju att jag är helt psyk som har låtsats gå i en skola och hälsat på folk jag inte känner. Vill ju inte hon ska tro att jag är knäpp eller nåt."
*JustinCredible
Den diskussionen var bland det roligaste jag läst. :laugh:
Löjtnant Blank
2005-11-18, 12:23
Ur "Olaga intrång" - min absoluta favorittråd:
Någon som har fått böter för det?
Hur mycket? och vad gjorde ni?
/Puff
kanske va du som tog sig in genom väggen på en forskningsanläggning och snodde djur?
va det du så hoppas jag att du åker dit utav helvete
det var inte jag ska du veta
bra.. nej men kolla in på flashback om du inte redan gjord det
Brad Pi..ehm Slarti: "Det har kommit upp nånslags tråd-träd ovanför tråden i tråden och jag hittar inte sidbläddraren!! vad har hänt! Är det bara jag?"
GymTT:
"Hej!
Jag har ett problem! Jag är bortbjuden på nyårsmidag imorgon och det ska serveras pommes frittes, vad ska jag göra? Just nu kör jag 5 gånger i veckan gym samt 6 gånger i veckan tennis och jag ska börja min deff i februari. Hur kommer det påverka min träning om jag äter pommes frittes på middagen? Jag har inte druckit läsk, alkohol, godis, chips eller annat onyttigt senaste halvåret. King-Grub vad ska jag göra?
En desperat polare till TT"
:thumbup:
Helena B
2005-11-18, 13:03
Nu kommer jag inte ihåg vem som sa det. Men grabben som trodde att tandkrämen på hans tandborste skulle förstöra hans deff :D
Löjtnant Blank
2005-11-18, 13:05
Nu kommer jag inte ihåg vem som sa det. Men grabben som trodde att tandkrämen på hans tandborste skulle förstöra hans deff :D
Citat, Helena, citat.
tossefar
2005-11-18, 13:25
Citat, Helena, citat.
Svårt att citera om man inte vet vem som sa det ;)
HookersUnited
2005-11-18, 13:33
GymTT:
"Hej!
Jag har ett problem! Jag är bortbjuden på nyårsmidag imorgon och det ska serveras pommes frittes, vad ska jag göra? Just nu kör jag 5 gånger i veckan gym samt 6 gånger i veckan tennis och jag ska börja min deff i februari. Hur kommer det påverka min träning om jag äter pommes frittes på middagen? Jag har inte druckit läsk, alkohol, godis, chips eller annat onyttigt senaste halvåret. King-Grub vad ska jag göra?
Best of!!!Best of!!! :laugh:
Tricklev
2005-11-18, 13:34
Denna tråden kommer bli bra :D
keffat_liv
2005-11-18, 13:45
GymTT:
"Hej!
hahahahahaha
GymTT:
"Hej!
Den var faktiskt skön ahahha:)
Tricklev
2005-11-18, 13:49
Det är riktigt hemskt när man ibland gräver fram några gamla trådar och hittar vad man har skrivit en gång i tiden, huscha *screwy*
Niclaaas
2005-11-18, 13:53
Det är riktigt hemskt när man ibland gräver fram några gamla trådar och hittar vad man har skrivit en gång i tiden, huscha *screwy*
haha, känner samma sak :D
Den var faktiskt skön ahahha:)
Åt du några pommes då?
Hittade ett guldkorn, har den som signatur.
Brad Pi..ehm Slarti: "Det har kommit upp nånslags tråd-träd ovanför tråden i tråden och jag hittar inte sidbläddraren!! vad har hänt! Är det bara jag?"
haha.
den var underbar!
Hade det som signatur ett tag faktiskt :D
Tja alla!!
Jag har värsta märkliga problermet.
Jag dejtar/ihop med en ful tjej!
Hon e världens snällaste gulligaste ömmaste och skitskön i sängen, vi passar skitbra ihop och kompleterar varandra. Men hon är som sagt ful.
Hon har okej kropp, inte tjock eller så och gympar kontinuerligt, men hon är inte särksilt vacker i ansiktet.
Vad ska jag göra?
Löjtnant Blank
2005-11-18, 14:22
Svårt att citera om man inte vet vem som sa det ;)
Om tråden heter Kolozzeumcitat och man inte har några citat att komma med, well...
HookersUnited
2005-11-18, 14:37
Han sköts av sin fd kompis Pat Garrett i Fort Sumter den 14 juli 1881, och dog jävligt mycket.
allan
Fan vad bra skit det fins på det här forumet! :D
Ur "Olaga intrång" - min absoluta favorittråd:
Bäst hittils :D
Kebab-Arne
2005-11-18, 16:26
Någon som har hela orginaltexten som hackstait skrev?
Jag fattar inte det roliga i Jz2003s text. :em: :confused:
GymTT:
"Hej!
Det roligaste med den är ju nästan, "En desperat polare till TT" ELLER HUR! ;)
gammal men klassisk:
Vi borjade med marklyft. Vi la på 90kg som referensvikt, men det fick vi inte upp från marken, inte ens båda på samma gång.
från min absoluta favorit journal, http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=7898
Niclaaas
2005-11-18, 16:40
jag tror de som var aktiva på forumet på den tiden förstår :)
Helena B
2005-11-18, 16:41
Om tråden heter Kolozzeumcitat och man inte har några citat att komma med, well...
Jo men jag tänkte att någon kanske visste vem som sa det och kunde citera det. Det var iaf kul =)
Kebab-Arne
2005-11-18, 16:45
*cry*
Och jag som varit här är ett tag iaf...
Denna är jäkligt fin :D
Tjo!!
En fråga!........ Om man tex ska äta en middag på ris och tonfisk? ska man ta liksom typ 1 burk tonfisk per kilo? om ni fattar va ja menar..!! :eating:
Nu överdrev jag lite men ni fattar väl va ja menar?? ;)
Ps vill ha seriösa svar!! :whipped:
Gör en sticky och lägg in alla citaten, tråden kan heta "Kolozzeums berömda visdomsord genom tiderna!" :thumbup:
Gör en sticky och lägg in alla citaten, tråden kan heta "Kolozzeums berömda visdomsord genom tiderna!" :thumbup:
HAHAHAH....bästa citatet någonsin!!!!
Förlåt....bad-humor-day. :em:
HookersUnited
2005-11-19, 14:59
YES!!!! FEEL THE WARRIOR SPIRIT!!! F*CK GENETICS AND TRAIN!!! SWEAT, BLOOD, CAPS LOCK AND TATTOOS ARE THE MARK OF A WARRIOR!!!!
*yourock*
Hehe, honom kommer man ihåg. Undrar om han fortfarande tränar... kommer ihåg att anledningen till att han tränade var något med att han var mobbad tidigare eller nått sånt.
Hittar inga direkta citat, men 2 av mina favvo trådar kan man ju dela med sig
av :)
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=36227&page=1&pp=15
och
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=31695
Kebab-Arne:
Det var nog de i fetstil som gjorde det till ett berömt citat:
"Igår tränade jag armar, kändes väl inte så mycket men sen när jag gick o la mig, så kände jag sådant sug i armarna efter att bara greppa en skivstång o pumpa.. alltså i armarna, det ryckte i dom, kändes som jag ville hålla i nått hårt o pumpa, kan det betyda att jag tränade för lite eller?? har ingen aning liksom, första gången jag kände så.."
-Jz2003
-Jz2003
den där jäveln minns man :laugh:
slartis snack om sidbläddraren och trådträdet var, är och kommer
förbli en klassiker :D
JAAA! så alla nykommlingar får det som ett slag i ansiktet vilken freakshow de lyckats hitta till :hbang: :D
-Jz2003
Det citatet är fruktansvärt roligt. Framförallt "kändes som jag ville hålla i nått hårt o pumpa, kan det betyda att jag tränade för lite eller?? har ingen aning liksom, första gången jag kände så.."
Den här skrattade jag gott åt. :D Fast den kräver ju en viss bakgrundsfakta.
Okej! Vi väntar på någon som kört med mjölk. :)
Kebab-Arne
2005-11-22, 21:56
Kebab-Arne:
Det var nog de i fetstil som gjorde det till ett berömt citat:
Jo, jag fattar nog. Fast kommer nog aldrig tyckte det är lika kul som ni andra av någon anledning.
Hittade ett jag sparat av Arne Persson. Han har många trevliga citat när han skriver vad han tycker. Sen att allt stämmer gör det ju inte sämre.
"Vad är bättre idag???? Förbjudet att köra djupa böj, latsdrag bak. nacken, stå som en idiot och köra bicepscurl (eller vad fan nu avarten skall kallas för?) paradbajset BODY PUMP mm mm! Det är nog fan snarare mycket sämre idag!"
Jo, jag fattar nog. Fast kommer nog aldrig tyckte det är lika kul som ni andra av någon anledning.
Hittade ett jag sparat av Arne Persson. Han har många trevliga citat när han skriver vad han tycker. Sen att allt stämmer gör det ju inte sämre.
HAHAHAHA ...oooooh.. paradbajset bodypump .. fyfan vad sjukt sagt.
OCH inte att förglömma deine little homoträsk
mitt under den vilda capslocktråden flyger detta skitet in. (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=1120845&postcount=13)
Goddaniel
2005-11-22, 22:44
Tycker Piranhas svar i den här tråden är klockrent :laugh:
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=55121&highlight=fl%E4skl%E4pp
Någon som har hela orginaltexten som hackstait skrev?
Här kommer det:
Men en sak ska du veta POJKEN!!! Jag är GROV NU!!!
SÅ JÄVLA GROV SÅ DET FATTTTTTAR DU INTE!!!! Jag väger 130kg i en
form som är FIIIIN!!! Armarna mina är så att folk kör ihjäl sig i
sina bilar när dom ser mig..... Triceps är en MÄKTIG HÄSTSKO!!! &
BICEPS ÄR MIN STOLTHET!!!!!!!!
Detta är en klassiker med.
2 Snart hårda killars träningsjournal'
Mat:
Idag (första dagen) Har vi bara ätit gröt, mjölk och frukt! Vi ska försöka grovbulka så mycket som möjligt för att kunna deffa till sommaren!
Väl på gymmet:
Vi borjade med marklyft. Vi la på 90kg som referensvikt, men det fick vi inte upp från marken, inte ens båda på samma gång.
Vi minskade en smula till 40, då gick det bättre, Erik körde 3x8 medans daniel körde 4x2 och fick ont i ryggen, slut på den träningsdagen!
I morgon blir det bänk!
Tycker Piranhas svar i den här tråden är klockrent :laugh:
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=55121&highlight=fl%E4skl%E4pp
Pirre har många bra svar i många trådar, garvar mest åt hans rappa svar... :laugh: :bow:
Dissector
2005-11-22, 22:56
Detta är en klassiker med.
2 Snart hårda killars träningsjournal'
Mat:
Idag (första dagen) Har vi bara ätit gröt, mjölk och frukt! Vi ska försöka grovbulka så mycket som möjligt för att kunna deffa till sommaren!
Väl på gymmet:
Vi minskade en smula till 40, då gick det bättre, Erik körde 3x8 medans daniel körde 4x2 och fick ont i ryggen, slut på den träningsdagen!
I morgon blir det bänk!
HAHA... Låter precis Ivan Boring tycker jag. 100% klockren :D
HookersUnited
2006-01-03, 16:36
Finns det NÅGOT dåligt med solarium om man vill bygga så mkt muskler som möjligt?
ErikWrestlingFreaket
2006-01-03, 16:38
Det här citat är bra, jag vet dock inte vem som skrev det:
" .. ..orkade inte k****a färdigt så när jag tog henner bakifrån spotta jag på ryggen"
Det här citat är bra, jag vet dock inte vem som skrev det:
" .. ..orkade inte k****a färdigt så när jag tog henner bakifrån spotta jag på ryggen"Låter typ som Clash..
Låter typ som Clash..
Men det är impegas.org (c)
"Fick en snilleblixt.
Jag har en ganska rynkig pungsäck och när jag ska raka porrpung så slutar det med att jag hackar mig i ballpåsen med trimmern. Hyvel är helt uteslutet.
Så kom jag att tänka på näshårstrimmer! Borde ju funka, eller hur?
Finns på Clas Olson för 50 spänn!
Hur smart är jag?"
Slarti delar med sig :thumbup:
Raisedead
2006-01-04, 14:09
Wilton:
I början av deffen då jag låg och sov ringde mobilen kl 3 på morgonen och min sambo försöker att väcka mig i 10 minuter typ så hon blir så lack att hon sparkar ner mig från sängen och jag slår huvudet på golvet och då blir jag så pass sur att jag tar en kudde och sular rakt i ansiktet på henne så att hennes linser åker i golvet hehe.
H.Emanuel
2006-01-04, 14:18
Måste bara måste få lägga in detta:
2snarthårdakillar
Guest
--------------------------------------------------------------------------------
Idag åt vi mycket. Mycket gröt, bröd med hela korn, nötter, lax, kivi, mjölk och fil.
Vi åt ganska mycket innan 17.00 när vi drog så vi va rätt mätta i början men de lugnade sig när vi fått sitta lite och andas. Idag blev de bänken. Vi var ganska spända innan eftersom vi tränat en del armhävningar och danne tränat massa kungsfjäder tidigare i livet.
Danne
Uppvärmning med skivstång 22 rep
Provade på 80 men de gick åt skogen så vi sänkte till 45. 10x3 rep på. Sen fick daniel ont i ena bröstsida. gammal kungsfjäderskada troligtvis gick över på 2-3 minuter.
Erik
värma upp Armhävningar 30 stycken (och en ådran i pannan blev synlig)
sen blev de 2 gula vikter i bänken 50 kg! 4x4. försök på maxning på 60 efteråt men de gick åt skogen. kom halvvägs.
Sen körde vi. dips 4x4 med
kabeldrag mot taket underifrån 10 kg 8x8.
Smal bänk för tricep 20 kg 12x2
Sen försökte vi maxa på bänken på diverse olika vilkter.. Daniel drog upp 60 kg. Vi maxade till 19 sen gick vi hem.
I morgon blir de axlar.. Militärpress
:muscle:
mitt under den vilda capslocktråden flyger detta skitet in. (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=1120845&postcount=13)
har jag aldrig sagt *cry*
edit: okeydå :D
Jag orkar inte leta efter just den tråden där jag såg det
men det skönaste jag har hört var ngn snubbe som satte på sin brud sen efter
så kände han sig lite matt så han drog en gainer och bjöd bruden.
hahaha, fy fan va sköna citat o kommentarer det finns!:D
Denna tråd borde bli Best of! :thumbup:
Som svar åt:
Raga av skiten helt istället, det går fortare och du slipper klippa dig så ofta.
inte snyggt att se ut som ett ollon i huvudet.
/xynd
den tyckte jag var rolig
I morgon blir det bänk![/I][/B]
HAHAHAHAHAHAHA dedär va de mest underbara jag läst nån gång, de sista där "slut på träningsdagen" är ju obetalbart!! Så jävla klockrent! :laugh: :laugh:
Rikard Jansson
2013-09-07, 12:51
Bump :D måste ju ha tillkommit några nya citat?
Sheogorath
2013-09-07, 12:54
Om den inte redan finns här i tråden är Grubs "LCHF är för tjockisar som inte vill träna" given.
Om den inte redan finns här i tråden är Grubs "LCHF är för tjockisar som inte vill träna" given.
Tänkte posta det minuten före dig, men kollade igenom tråden först. Attans! :D
Det finns en jävla massa fel saker att säga, och betydligt färre rätt saker.
Visa ord när det kommer till relationer.
ChuckTesta
2021-07-22, 17:32
Det bästa citatet är ju manges regn-citat. Kommer inte ihåg hur det lyder men någonting om att folk flyr regnet på sommaren för att inte bli blöta och under resten av året klagar man på att man inte kan bada :laugh:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.