Visa fullständig version : Hur ofta tänker du på sex?
H.Emanuel
2005-11-18, 09:38
Ja. Hur ofta tänker du på sex, om vi säger på en vecka? Flera gånger per dag? Ständigt varje vaken minut? Någon gång ibland? Själv tänker jag på det väldigt ofta, skrämmande ofta, helt sjukt mycket.
Ja, några gånger om dagen iaf. Ung och viril.
mini_Arnold
2005-11-18, 09:40
tänker alltid på sex! Ibland är det jobbigt men inget jag kan göra något åt
Jag kopplar allt till sex :D
Även mina kompisar, så vi pratar sex nästan hela tiden.
Alltså tänker jag väl en hel del på sex, men det är inte så: "Åååh nu måste jag pippa" utan mer runtomkring det.
Jämfört med vissa så känns det fan ibland som om jag inte har nån sån där sexlust alls. Men sen är det ju jävligt tufft att säga att man är kåt som ett djur hela tiden också, vad vet jag, folk överdriver.
Arne Persson
2005-11-18, 09:47
På tok för mycket.
H.Emanuel
2005-11-18, 09:53
Jämfört med vissa så känns det fan ibland som om jag inte har nån sån där sexlust alls. Men sen är det ju jävligt tufft att säga att man är kåt som ett djur hela tiden också, vad vet jag, folk överdriver.
Du känner väl till att man kan gå i terapi om man har sexuella låsningar?
Du känner väl till att man kan gå i terapi om man har sexuella låsningar?
Har inga sexuella låsningar :laugh: , fattar bara inte hur folk kan vara så jävla uppe i sextankarna hela tiden. Jag är det nästan bara när jag är ON så att säga, har fan bättre saker för mig.
Interviewer: What do you think about sex?
Crocop: Necessarily evil, ain't a fan of it.
Asgarv :D
H.Emanuel
2005-11-18, 09:57
Har inga sexuella låsningar :laugh: , fattar bara inte hur folk kan vara så jävla uppe i sextankarna hela tiden. Jag är det nästan bara när jag är ON så att säga, har fan bättre saker för mig.
Interviewer: What do you think about sex?
Crocop: Necessarily evil, ain't a fan of it.
Asgarv :D
Känsligt det där. Förlåt.
Nitrometan
2005-11-18, 09:58
Flera gånger om dan.
Ibland känns det som om sextankarna ligger på lur i bakhuvudet hela tiden.
Känsligt det där. Förlåt.
Nee då :P Kan ju iofs också vara så att jag är som alla andra bara det att jag inte tycker det är så märkvärdigt "mycket", vad vet jag. Jag är väl iofs en periodare där med, precis som med allt annat.
Sheogorath
2005-11-18, 10:15
Det är nog väldigt många gånger per dag. Men vad menas egentligen med "att tänka på sex"? Jag menar, bedömer tjejers fysik, i en strikt sexuell kontext, gör jag ju medvetet och omedvetet med varje dam jag möter.
Något sexrelaterat dyker upp några gånger per dag.
norsk_gadd
2005-11-18, 10:35
Hela tiden.... dygnet runt.
Nitrometan
2005-11-18, 10:36
Tänk på träning istället! *grr27*
H.Emanuel
2005-11-18, 11:25
Det är nog väldigt många gånger per dag. Men vad menas egentligen med "att tänka på sex"?
Du skämtar nu va?
Sheogorath
2005-11-18, 11:31
Du skämtar nu va?
Nej? Är "tänka på sex" att tänka på penetration: på den fysiska akten? Är "tänka på sex" att som hastigast bedöma en tjejs rumpa, eller för den delen att INTE se en tjej, då hon inte stimulerade sexuella centra i hjärnan?
Tänka på penetration gör jag inte många gånger per dag. Uppmärksammar tjejer för deras fysiska/sexuella karaktäristika gör jag desto oftare.
Nitrometan
2005-11-18, 11:35
[With my best Homer Simpson voice] Mmmmm... Penetration...
Sheogorath
2005-11-18, 11:42
[With my best Homer Simpson voice] Mmmmm... Penetration...
:)
såklart man tänker på sex, varför känns det som alla här på kollo tänker ganska ständigt på det ? för vi alla har testesteronvärden som få ? :P
kanske inte alla flickor då men =)
Jaa alldeles för ofta här med :/
Otroligt många gånger per dygn blir det.
Bedömmer också killar jag möter och deras fysiska attribut efter en slags sexuellskala, typ möjlig eller inte möjlig, mumsig eller inte mumsig osv... Hopplös.
Väldigt ofta, flera gånger per dag har jag sextankar eller erotiska tankar.
Håller med Sheo, att tänkte på sex borde specifiseras (?) bättre
tänker/utövar sex och träning dagligen ...
AlexanderYeah
2005-11-18, 12:52
Typ var 5:e minut skulle jag tro.
Helena B
2005-11-18, 13:05
Inte mer än vad jag tänker på något annat som mat, träning och plugget, men ibland blir det väl.
Fan om alla tänker o fantiserar så mycket om sex borde vi ju lika gärna kunna tillfredställa våra lustar istället för att vara totalt inåtvända! Jag kan vara frivillig först! Nån som vill va me? Helena B?
Jag kan inte svara på frågan förns den dryge H.Emanuel har specificerat vad han menar.
Nej? Är "tänka på sex" att tänka på penetration: på den fysiska akten? Är "tänka på sex" att som hastigast bedöma en tjejs rumpa, eller för den delen att INTE se en tjej, då hon inte stimulerade sexuella centra i hjärnan?
Tänka på penetration gör jag inte många gånger per dag. Uppmärksammar tjejer för deras fysiska/sexuella karaktäristika gör jag desto oftare.
Beror ju helt och hållet vad man håller på med och omgivningen.
Sitter ju inte direkt och blir kåt när jag mekar med maskiner på jobbet.
Är man på krogen eller badhuset finns ju risken att vissa sexuella tankar kan infinna sig.
petersson
2005-11-18, 13:25
ganska många gånger om dagen. men det är oftast inte fantasier utan minnen
MojjMojj
2005-11-18, 14:02
I lumpen så blir det inte så mkt, men när jag har permis så blir jag helt förstörd. Att komma ner till Sthlm efter bara 1-2 veckor känns som himmelriket. Dvs snygga tjejer/kvinnor = sex-tänkande. hoho
Jaa alldeles för ofta här med :/
Otroligt många gånger per dygn blir det.
Bedömmer också killar jag möter och deras fysiska attribut efter en slags sexuellskala, typ möjlig eller inte möjlig, mumsig eller inte mumsig osv... Hopplös.
Då är frågan: Kommer du någonsin fram till "inte mumsig", men "möjlig"? :D
Men Hallå inse det är faktiskt människans natur att tänka på sex.!!! sen om man gör det mycket eller lite har nog med umgängeskretsen att göra. Är omringad av kvinnor hela tiden så tänker man nog kanske inte lika mycket på det än jämt imot en datanörd som sitter inne hela dagarna och spelar spel (kanske) tankarna kommer lite ofta eller vad tror ni? sj e jag typen som ligger någon stans mitt i mellan! :cool: så jag klagar inte :P
Då är frågan: Kommer du någonsin fram till "inte mumsig", men "möjlig"?
Hahahah :D
Hmmm jaa, jag tänker gärna i tvångssituationer och då innefattar det ju icke-mumsiga, ex att jag måste välja nån/några i föreläsningssalen och är det inte nån mumsig där så... *rolleyes* då får man ta det näst bästa :D
Men det måste ske liksom :D
Likadant är det nog på gymmet :-O
Finns det någon forskning på denna sortens sexuella tvångstankar??
Men är han möjlig så är han mumsig på ett eller annat sätt, några av kriterierna är ju uppfyllda då :D
Jämt och ständigt. Så fort det finns nåt att titta på, vilket det oftast gör när man är bland folk, men även annars :D
Kommer denna tråden att utmynna i någon slags Kolo-träff? PM:ar alla varandra nu? "Hej, é du också kåt idag?"
Lasse Kongo
2005-11-18, 14:30
Kommer denna tråden att utmynna i någon slags Kolo-träff? PM:ar alla varandra nu? "Hej, é du också kåt idag?"
:laugh:
Ser en stor jävla orgie framför mig, Nina i mitten, Allan och king Grub på varsin sida, Kwon underst, Finnpower överst, sen en ring runt av Jense, Mela, Jörgen, Cilla och på varsin sida av dem: Trance och Grahn och Mental_Boy sen som styrande hingst av hela orgien: PIRANHA :hbang:
Ser ni samma scenerio framför er eller är det bara jag?
:laugh:
Ser en stor jävla orgie framför mig, Nina i mitten, Allan och king Grub på varsin sida, Kwon underst, Finnpower överst, sen en ring runt av Jense, Mela, Jörgen, Cilla och på varsin sida av dem: Trance och Grahn och Mental_Boy sen som styrande hingst av hela orgien: PIRANHA :hbang:
Ser ni samma scenerio framför er eller är det bara jag?
Jag får en annan vision.
Nina som en dominatrix på tronen där undersåtarna Allan Jarod mfl tjättrade vid hennes fötter.
Sen plockas oxpiskan fram och grubben går upp i falcett samtidigt som pu****.
Vidare info PM'a mig.
Hurfan drogs jag ner i denna soppan? *screwy*
H.Emanuel
2005-11-18, 14:51
Eftersom jag skapade tråden så sätter jag regeln att den som inte begriper frågan inte skriver. Ok?
Eftersom jag skapade tråden så sätter jag regeln att den som inte begriper frågan inte skriver. Ok?
Lycka till med att reglera tråden.
Jag får en annan vision.
Nina som en dominatrix på tronen där undersåtarna Allan Jarod mfl tjättrade vid hennes fötter.
Sen plockas oxpiskan fram och grubben går upp i falcett samtidigt som pu****.
Vidare info PM'a mig.
Kan du tömma din inbox???
Kan du tömma din inbox???
Sorry den blev full på 2 min.
:naughty:
en del, vet inte hur mycket dock, 5-10ggr om dagen? ;/
Lafayette
2020-09-19, 17:00
Det händer.
Diomedea exulans
2020-09-19, 17:09
Vet inte. Mellan en och hundra gånger om dagen, får jag svara.
Rikard Jansson
2020-09-19, 17:15
lika ofta som fem och sju, antar jag. märklig fråga
Lafayette
2023-09-19, 13:11
Aldrig.
dluddeckens
2023-09-19, 13:37
Aldrig.
Vad har hänt, jämfört med 2020?
Aldrig.
Är det därför du aldrig kommer iväg på några dejter? :(
Fredszky
2023-09-19, 15:05
Ja. Hur ofta tänker du på sex, om vi säger på en vecka? Flera gånger per dag? Ständigt varje vaken minut? Någon gång ibland? Själv tänker jag på det väldigt ofta, skrämmande ofta, helt sjukt mycket.
Lika ofta som jag tänker på Mental.
Lafayette
2023-09-19, 16:21
SSRI-inducerad?
Det blir värre för varje gång jag slutar*gah!* Men hoppas det kommer tillbaka sen
Det blir värre för varje gång jag slutar*gah!* Men hoppas det kommer tillbaka sen
Om det blir värre varje gång du slutar innebär det att kan ha fått pssd.
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/34627736/
Alla som tar ssri bör ta en serotonin-antagonist också för att minska sexuella biverkningarna, exempelvis mirtazapin kvällstid.
skyffelmördarn
2023-09-19, 16:51
Luktar väldigt mycket hagamannen om vissa här inne som tänker på sex flera gånger om dagen.
Luktar väldigt mycket hagamannen om vissa här inne som tänker på sex flera gånger om dagen.
Outa mig inte!
Jag skulle bli förvånad om det någonsin gått mer än 2 timmar utan att jag tänker på sex. Kanske om jag sover eller aktivt tittar på någon sexlös film, men aldrig annars.
sladdbarn
2023-09-21, 10:51
Är det normalt att vara så oviril?
Jag är 40++ och tänker på sex många gånger om dagen.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.