handdator

Visa fullständig version : Börjar bli lat...*Gäsp*

m0gh
2005-11-16, 20:45
Hoh allihopa...
På senaste tiden har jag tränat massa.. 6 dar i veckan ~ i ett par månader.. (3 gym och 3 shootfighting).
Men nu har jag bara blivit latare o latare på kvällarna.. som idag t.ex. Jag låg bunkrad i sängen efter middagen kl 8 och skulle precis bege mig till gymmet som planerat.. men .. aah.. sängen var ju så bekväm..så de blev inget idag heller ~~

Vad skall man ta sig till för att råda bot på sin lathet?:O Eller skall man använda vintern som en viloperiod (bara 3 gånger i veckan kanske) så man kan träna ännu hårdare på sommaren när de behövs mer..?x.X

/Granpa m0gh

nubben81
2005-11-16, 20:47
tja..om du har tränat sex dar i veckan i några månader är det väl inte så underligt om du vill vila? Ta en vecka ledigt och ladda om batterierna.

Det brukar funka på mig i alal fall och jag kommer tillbaka till gymmet hungrigare än vanligt, och dessutom har jag under vilan passat på att bli starkare så jag kör tyngre också :)

Mujaffa El Hilal
2005-11-16, 20:50
Håller med föregående talare.

Jag brukar få lite dåligt samvete om jag håller upp någon vecka, men när jag väl kommer tillbaka brukar jag faktiskt vara lite lite starkare och då blir man sådär härligt glad ju!

\M

m0gh
2005-11-16, 21:55
hähä oki ;D Så bra då ..

pillangbg
2005-11-17, 07:51
Jag har oxå blivit lat...efter att i 8 månader tränat 6 dagar i veckan och pluggat intensivt,massor av tentor. Dessutom ett hem att ta hand om.
Nu har jag börjat arbeta igen och jag bara inte ORKAR träna så intensivt, ja, knappt något alls det sista.
Så nu har jag vart träningsledig i snart 3veckor...
Varje dag tänker jag *nu skall jag träna* men jag kommer inte iväg..
Samtidigt tror jag kroppen behöver få ha "semester" och psyket slippa "måsten"...Bara få *vara* Trots allt brukar man bli tröttare nu när det mörknar ute...Så min kropp skall få lata sig veckan ut.
Nästa vecka blir det nya tag men i måttliga mängder nu under vintern.. :)

m0gh
2005-11-17, 08:05
hähä ;D mm.. de är nog de att de blir mörkt snabbare nu oxå kanske.. :P

Nina L
2005-11-17, 08:08
hähä ;D mm.. de är nog de att de blir mörkt snabbare nu oxå kanske.. :P
No shit. :)