Visa fullständig version : 1v utan träning=tappa styrka
goa_killen
2002-07-18, 18:41
har vart på semester i 2 veckor o kom hem o körde ett pass på gymmet så fick jag en chock....
Fick sänka på alla vikter!!!! 10-15% sänkning!!!
Kommer ihåg förr, när jag hade en träningsfri vecka o kom tebax så hade ja blivit starkare, men nu, svagare =(
Va kan detta bero på?
Kan tillägas att ja gick ner 2kg, och åt säkert lite mindre än vad ja brukar fast dock ungeför samma mängd protein..
Tonfisken va min räddning =)
tränar med 5-8 reps
hela kroppen körs uppdelat på 3ggr..
Säkert bara nåt temporärt. Det kommer tillbaka - se det så här, kroppen har fått vila och det mår den bara bra av...
allan:D
borta i 3 mån från gymmet för tyckte inte att det var roligt men nu 3 veckor tillbaka så började jag träna i gen men styrkan var kvar förutom i bänkpress hade till och med blivit starkare i biceps :bpump: :eating: :muscle:
Originally posted by goa_killen
har vart på semester i 2 veckor o kom hem o körde ett pass på gymmet så fick jag en chock....
Fick sänka på alla vikter!!!! 10-15% sänkning!!!
Kommer ihåg förr, när jag hade en träningsfri vecka o kom tebax så hade ja blivit starkare, men nu, svagare =(
Va kan detta bero på?
Kan tillägas att ja gick ner 2kg, och åt säkert lite mindre än vad ja brukar fast dock ungeför samma mängd protein..
Tonfisken va min räddning =)
tränar med 5-8 reps
hela kroppen körs uppdelat på 3ggr..
Trösta dig med att om det tog 2 veckor att tappa 10-15% så kommer det garanterat inte att ta längre tid att komma tillbaka till de vikter du använde innan semestern.
Som Allan nämnde kan det vara något tillfälligt också. Avvakta de närmaste passen och se hur det utvecklar sig.
Thomas
goa_killen
2002-07-18, 22:26
Cudly: Jo man får se de så, tar säkert igen de dom närmaste passen...
Ska köra imorrn får se hur de går...
håller tummarna!!!!!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.