Visa fullständig version : Hälso.info.
Slartibartfast
2005-11-03, 18:02
Har kollat runt där lite och SHIT alltså! Okunskapen är så tät att man kan skära den med kniv. Det är blind leading the blind på det stället. Ingen kunnig som känner sig manad att sprida lite kunskap där? Er chans att bli Grub 2.0.
Krokodil
2005-11-03, 18:04
Har kollat runt där lite och SHIT alltså! Okunskapen är så tät att man kan skära den med kniv. Det är blind leading the blind på det stället. Ingen kunnig som känner sig manad att sprida lite kunskap där? Er chans att bli Grub 2.0.
Är inte Grub redan Grub där? :D
Slartibartfast
2005-11-03, 18:06
Är inte Grub redan Grub där? :D
Jo, jag har för mig det, men jag antar att han gett upp.
Där finns en del kunniga som skriver på det forumet.
Varför tar du inte själv tag i det förresten?
Är inte du moderator där?
Slartibartfast
2005-11-03, 18:12
Jag orkar inte. Finns inget mera enerverande än att försöka övertyga fjortisar som fått nåt för sig. Dessutom är inte min kunskap tillräckligt mäktig för att folk ska läsa vad jag skriver.
Är inte du moderator där?
Nej.
Detta är det enda stället som jag förgyller med mina moderatorskillz. *flex*
Jag hoppas du inte kallar mig okunnig nu. Visst ser man helt sjuka påståenden ibland och nivån på språket är extremt lågt.
Jag tycker faktiskt Honn, Wolf och de profilerna gör ett bra jobb. Tyvärr finns det vissa som tror de hjälper när de egentligen gör det motsatta.
Jag hoppas du inte kallar mig okunnig nu. Visst ser man helt sjuka påståenden ibland och nivån på språket är extremt lågt.Javisst, men det är ännu värre på halso.info. :D
Slartibartfast
2005-11-03, 18:53
Tyvärr finns det vissa som tror de hjälper när de egentligen gör det motsatta.
Så är det i varje tråd jag kollat i. Jag menar varje.
Bronkitkorv
2005-11-03, 19:18
Åh shit asså jag hade ingen gainer så jag åt 2dl socker efter träningen och ett äpple, bra va...
Den nivån är det ibland..
Så är det i varje tråd jag kollat i. Jag menar varje.
Var med och försök att höja standarden då!
Åh shit asså jag hade ingen gainer så jag åt 2dl socker efter träningen och ett äpple, bra va...
Den nivån är det ibland..
"Jag tar en banan efter gymmandet, sen går jag och lägger mig. Jag får jättefina resultat".
Två månader senare kommer en ny tråd upp från samma användare.
"Jag ställde mig på vågen idag och jag har gått ner 12 kg!!! Jag skulle gått upp 10 kg muskler till jul var det tänkt.!!")")!"
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.