Visa fullständig version : Nedräkning - JJ junior
Nu börjar det närma sig på allvar, beräknat datum är på söndag. Jag har nog inte riktigt fattat att snart kommer man vara glad över 4 timmars sömn i sträck, lägga halva lönen på blöjjor och prata gullegullspråk tills man spyr på sig själv ;)
Vad tror ni det blir?
s_himself
2005-11-02, 10:30
En dotter blir det!
Så om 13 år så kommer du sitta med magknip på kvällar och helger när hon är ute ;)
Edit: va fan.. Grattis i förskott också!!
En dotter blir det!
Så om 13 år så kommer du sitta med magknip på kvällar och helger när hon är ute ;)
Edit: va fan.. Grattis i förskott också!!
Hon lämnar inte huset själv innan hon är 18 :D
En litten tös blir det. Grattis grattis i förskott å hoppas allt går bra :thumbup:
s_himself
2005-11-02, 10:34
Haha, du hade jag fått en dotter hade jag inte släppt ut henne förens hon va 20+ och då med fotboja och spionkamera! :D
Tricklev
2005-11-02, 10:34
Grattis vad det än blir :thumbup:
Hoppas på en tös åt dig :)
Vad du än får så är det välkommet och älskad lika mycket. Få tjej har sina problem och kille sina så det är inte så att man kan komma undan problemen.
Grattis i förskott och ta det lugnt. Det är inte så svårt som alla säger.
Blöjor kostar men det är inget jämfört med vad man kostar själv, och det är inte livet ut precis.
Men det är alltid kul när babyn bajsar minuten efter du bytt hans blöja. Och sen byter du igen bara så han ska pissa ner den. Så tre bjöjor på 10 minuter brukar det gå för oss men inte varje dag. Men det är fan kul.
Grattis igen och filma förlossningen, jag gjorde det och det uppskattade hon enormt mycket då hon var helt väck under tiden, ryggmärgsbedövning och lustgas gör att man inte är på topp och minns allt.
Moderkakan är ball, filma den också, ser ut som Alienskepp :)
GRATTIS :hbang:
Jag tror också på ett flickebarn. Må all lycka gå med dig och din familj!
Nitrometan
2005-11-02, 10:40
Grattis i förskott!!
Lycka till, hela familjen!
Tror även jag på en liten flicka. Hur som helst så kommer det blir riktigt kul även om det kan vara jobbigt. Stort lycka till och hoppas att allt går bra.
Ponera.. hon är 13 år, tvungen att vara hemma när alla kompisar är ute och festar, sätter sig vid datorn, kollar på history och upp poppar pappas senaste besök på "Kolozzeum.com".. sen tar det inte många minuter innan: "SweetieGirl13, You have a new private message from Clash - open in new window?".
What would YOU do? ;)
Är det ljudet av JJ som ringer till Teh Baltikum(tm) och beställer för 200 kronor mild knäskålsmassage till en Herr C. Lash i stockholm jag hör?
Klart det blir en tjej! :D
Grattis igen och filma förlossningen, jag gjorde det och det uppskattade hon enormt mycket då hon var helt väck under tiden, ryggmärgsbedövning och lustgas gör att man inte är på topp och minns allt.
Jag blir självklart lika glad oavsett vad det blir, men alla spekulerar ju omkring en så då måste man ju skapa en poll. Jag har fått lova att inte filma under förlossningen, men så fort den är ute börjar såklart miraklet filmas.
Ponera.. hon är 13 år, tvungen att vara hemma när alla kompisar är ute och festar, sätter sig vid datorn, kollar på history och upp poppar pappas senaste besök på "Kolozzeum.com".. sen tar det inte många minuter innan: "SweetieGirl13, You have a new private message from Clash - open in new window?".
What would YOU do? ;)
Be henne läsa i "Best of.."? Blir hon avskräckt då så låser jag in henne. :D
What would YOU do? ;)
Baseballträ. Gärna med spikar på. ;)
Det är en kille. Förstår inte ens varför du tvivlar? Alla barn är pojkar.
Jag tror det blir en flicka !
Lycka till som pappa ! och ett stort grattis i förskott.
Det är en kille. Förstår inte ens varför du tvivlar? Alla barn är pojkar.
:confused:
:confused:
http://sv.wikipedia.org/wiki/Ironi
Ska man dubbelklicka?
Vad är en dubbelmacka?
http://sv.wikipedia.org/wiki/Dubbelmacka
Jag älskar Goatsee
Well, that explains it a bit.
Well, that explains it a bit.
Haha du har så rätt. Speciellt ASCII-varianten!
Vad det än blir gratulerar jag.
(Måste dock inflika att det finns fler möjligheter än bara två, rent könsligt. :D )
AngelLove
2005-11-02, 11:47
Grattis grattis....
Nitrometan
2005-11-02, 12:39
Vad det än blir gratulerar jag.
(Måste dock inflika att det finns fler möjligheter än bara två, rent könsligt. :D )
Får mig att tänka på en gammal sketch med Svullo... Han är ute och går på stan och möter en mamma med barnvagn. Han nästan dyker ner i vagnen och vrålar "VA GÖÖÖLLIGT!, ja älllskar barn!". Sen vänder han sig om mot mamman och säger "jag har barn själv, tre stycken. En av varje sort!"... *screwy* :laugh:
:love:
Alltså, var tyst kvinna, jag är redan nervös ;)
Nu har (äntligen) värkarna börjat. Vi väntar på att de ska stabilisera oss innan vi åker in. Vad märkligt det känns.
Nu har (äntligen) värkarna börjat. Vi väntar på att de ska stabilisera oss innan vi åker in. Vad märkligt det känns.
Grattis
congrats! jag säger det nu och jag säger det ibland: din kvinna kommer avla en annan kvinna! jag är helt säker.. jag har sett det!
fan vad kul, snart kanske det blir dags då. mitt råd till er är att inte åka in för fort/tidigt. de kommer jävlas med er så mycket att halva upplevelsen försvinner.
varma bad hjälper vid slutet för att minska värkarna eller vetekudden runt ryggen.
grattis.. :hbang:
Woohoo, häftigt!
Kör hårt nu. Fatta vilken mäktig känsla att se sitt eget barn i ögonen första gången. :)
Å, vad spännande! Hoppas allt går fort och bra och så smärtfritt det nu kan gå.
Tack alla, mors dag har fått en ny betydelse. Fan vad det verkar göra ont. Snart drar vi in tror jag.
Å, vad spännande! Hoppas allt går fort och bra och så smärtfritt det nu kan gå.
Ah, är ju ingen riktig födsel om det inte gör ont.
Man ska föda naturligt och man ska göra det hemma.
norsk_gadd
2005-11-17, 10:31
Du är kille va? :D
Tack alla, mors dag har fått en ny betydelse. Fan vad det verkar göra ont. Snart drar vi in tror jag.
Ett stort grattis och lycka till ! Hoppas det går snabbt och smidigt.
Vad spännande!!! Tror det blir en liten tjej :love:
hahahah! Du får 50 spänn om du säger så till din tjej när hennes värkar sätter igång :D
Tricklev
2005-11-17, 11:16
Grattis jj! :thumbup:
Kul!!
En Challe Berglund jr.
Hoppas det går bra och lycka till de närmsta 19 åren.
Hej, jag heter Noel och min pappa är ett känslomässigt vrak. Han repar sig nog senare.
Vilken fin Noel ni har gjort! Pappa kommer snart repa sig, lagom till trotsåldern sätter in.
Stort grattis!
Minsann! Ett tillskott till baby-bajen. Kan bara gratulera. Ganska fräckt det där med barn. Du har just skapat en ny människa. Det är stort. Riktigt stort.
Det är överväldigande. Så häftigt.
mangemani
2005-11-19, 20:27
en shemale
närå..grattis
Och så otroligt mycket hår. Jag brukar väldigt sällan tycka att bebisar är söta, men Noel är jättefin!
Dags för stats kanske?
Vikt?
Längd?
BF, bicepsmått, vader och liknande?
reinholdsson
2005-11-19, 20:47
Grattis!
jag tror det blir en pölse med bröd, stark senasp och rostad lök
AHRHRHAHHRH har jak ret elåR????++1+
nice kid JJ, pappa upp i dagen även om jag inte sett pappa
Han är moderat va?
Nej, han är bajare.
Dags för stats kanske?
Vikt?
Längd?
:) grattis ffs!
Dags för stats kanske?
Vikt?
Längd?
Han vägde 3780 gram när han föddes, tappade 100 gram första natten men det har han nog tagit igen med råge. Bulk pågår. Han bryr sig inte om BF än, ingen ide om man inte är könsmogen. Han har ärvt fågelbenen av pappa enligt sin mor. Fötterna och händerna är väldigt stora.
Förlossningen började bra men slutade med sugklocka, full dos värkstimulerande dropp och 2 barnmorskor som tryckte på. Inte ens det räckte utan man fick även göra ett klipp. Vid det här laget var jag rätt skärrad och när han till slut kom ut fördes han direkt till ett intensivrum och jag släpades med. Han såg helt livlös ut (men i själva verket repade han sig snabbt) och för en sekund tänkte jag det värsta. Han fick några puffar syrgas och sen fick han ligga på övervakning under natten. Det blir sådär när förlossningen gör slut på alla hans krafter. Han fick även en spruta glukos efter födseln. Hans mamma är otrolig, vilken hjälte. Svagare könet my ass.
Han vägde 3780 gram när han föddes, tappade 100 gram första natten men det har han nog tagit igen med råge. Bulk pågår. Han bryr sig inte om BF än, ingen ide om man inte är könsmogen. Han har ärvt fågelbenen av pappa enligt sin mor. Fötterna och händerna är väldigt stora.
Förlossningen började bra men slutade med sugklocka, full dos värkstimulerande dropp och 2 barnmorskor som tryckte på. Inte ens det räckte utan man fick även göra ett klipp. Vid det här laget var jag rätt skärrad och när han till slut kom ut fördes han direkt till ett intensivrum och jag släpades med. Han såg helt livlös ut (men i själva verket repade han sig snabbt) och för en sekund tänkte jag det värsta. Han fick några puffar syrgas och sen fick han ligga på övervakning under natten. Det blir sådär när förlossningen gör slut på alla hans krafter. Han fick även en spruta glukos efter födseln. Hans mamma är otrolig, vilken hjälte. Svagare könet my ass.
Snyggt! Ja inte avundas man kvinnan att behöva föda. Kanske amma... men inte föda.
Bulk i sisådär 22 år. Det är en bra filosofi.
wintersnowdrift
2005-11-20, 10:42
Stort grattis och lycka till!
//Kristin
underbart att se, jag vet exakt hur du känner dig. GRATTIS GRATTIS
:thumbup:
Guuuud va söt han va :)
Grattis :)
GRATTIS!
bra namn på kidden också! :hbang:
oh Så söt ! Ser så kramgo ut. Lycka till med ert nya jobb !
Grattis *yourock*
Ett tips är att köpa barnkläder här. http://www.cafepress.com/cp/store.aspx?s=musclehedz
Tricklev
2005-11-21, 10:47
Grattis! :thumbup:
Grymmt söt unge *flex*
Nitrometan
2005-11-21, 11:14
Grattis!
Fantastiskt med barn!
Vi myser vidare. Tack alla!
Vi myser vidare. Tack alla!
Är det en biceps-pose jag ser ? *flex*
Grattis grattis!
Grattis till din/er son! Han är jättefin. Hoppas att allt går bra för även i framtiden!
Förlossningen verkar vara en rätt smärtsam upplevelse. Hur lång tid tog det?
Grattis till din/er son! Han är jättefin. Hoppas att allt går bra för även i framtiden!
Förlossningen verkar vara en rätt smärtsam upplevelse. Hur lång tid tog det?
12 timmar. Ganska normal tid men det kan variera stort. Alla förlossningar är helt unika så man får vara beredd på det mesta.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.