Visa fullständig version : Hänger ni på Kolo pga träningsdelen eller off topic delen?
haha, jag har märkt att det skrivs massor i off topic forumet, och en aning mindre i tränings forumet. så som titeln lyder, är det många här som mer eller mindre bara är kvar tack vare offtopic forumet?*popcorn*
jag förstår er. off topic forumet här, är aningen bättre än på många forum :thumbup:
Tricklev
2005-11-01, 12:47
Började med träningen, gick till kost delen, hittade allmänt, hoppade emellan dom ett bra tag.
Nu är jag nästan uteslutande i allmänt.
Och nu kom en poll upp :thumbup:
Lasse Kongo
2005-11-01, 12:49
Enbart snacka och skriva skit i allmänt eller 99% iaf, händer ibland att jag blixtar till och skriver ngt vettigt.
Är väl mest jobbig i modsens ögon *dom kallar oss mods* men det får ja ta, får nog en varning om dan :D j/k
Sett till var mina poster oftast hamnar måste jag nog säga "allmänt". Eller just det ja, det fick jag ju inte säga eftersom pollalternativen var så fånigt utformade.
Nitrometan
2005-11-01, 12:52
Bra träningsforum, bra diskussionsforum (allmänt) - helt enkelt en optimal blandning!
Fast jag skulle vilja ha fler alternativ i pollen - typ "undviker kolo öht", "tittar aldrig på det där intörnätt".
Mass-Tech
2005-11-01, 12:58
Det är oftast samma sak på tränigsdelen om och om igen, tyvär.
Det är oftast samma sak på tränigsdelen om och om igen, tyvär.
Ord!
Det borde kanske finnas färdiga knappar för ord som "Hjälp med matshema" och "Åsikter om mitt upplägg".
Nitrometan
2005-11-01, 13:22
Hahahaha. Ingen dum idé. Så kunde man ha färdiga svarsknappar också. *rolleyes*
I väntan på nya trådar (under träningsdelen) hänger jag på allmänt.
Helena B
2005-11-01, 14:23
Jag gillar allt med Kolo *kissass*
Reggade mig här för träningsdelen kostdelen, sen deffdelen och träningsdelen, nu off-topic delen eftersom jag inte styrketränat sen december.. dock besöker jag även kostdelen med jämna mellanrum.
Funderar dock på att börja träna igen, saknar att inte kunna käka ordentligt utan att svälla upp alldeles! Tanigare överallt förutom magen, röven och ansiktet :(
Löjtnant Blank
2005-11-01, 15:19
Allmänt är min drug of choice. Jag ögnar igenom träningsdelen någon gång i månaden, men inte mer. Det är för mycket frågor om hur man bygger insida bröst och om dragremmars vara eller inte vara för min smak. De vettiga inläggen kommer från Arne, Allan och några få till (det är ett under att de fortfarande tar sig tid att svara).
Jag hänger på Kolo för New Posts-knappen. Och Kost-delen.
Jag gillar båda sidorna. Det är roligt att kunna variera mellan allvarliga diskussioner och lite mer enkelspåriga.
AlexanderYeah
2005-11-01, 15:36
Jag tror aldrig jag har skrivit nåt i någon annan del än Allmänt :em:
Jag är mest på allmänt då det rör sig snabbast här. Läser dock regelbundet tränings-, kost- och deffdelarna. Tittar då och då in i medlemsbilder men i princip aldrig i träningsjournalerna.
Fatalist
2005-11-01, 15:41
Är här för att andra ska kunna ta del av mina hård-kärniga träning! :smokin:
Såklart ;)
Journaler och medlemsbilder är mest intressant. Sen kommer "träning - vikter & kondition". Hade inte gjort så mycket om allmänt rök.
Löjtnant Blank
2005-11-01, 16:03
i princip aldrig i träningsjournalerna.
Inte jag heller. De intresserar mig mindre än våt målarfärg. Jag har aldrig förstått tjusningen med att läsa om hur mycket någon har ökat i hantelcurl trots att han eller hon har varit förkyld i två veckor och har slut på proteinpulver.
Niclaaas
2005-11-01, 16:06
Kost-delen lockar mest.
samma här.
Inte jag heller. De intresserar mig mindre än våt målarfärg. Jag har aldrig förstått tjusningen med att läsa om hur mycket någon har ökat i hantelcurl trots att han eller hon har varit förkyld i två veckor och har slut på proteinpulver.
Det kan ju bero på att vi är ointresserade av andra människor och har klara empatistörningar, eller vad säger din terapeut?
tycker kolo är ett skitbra forum i sin helhet,
seriösa frågor i trän/kost/deff delarna me lärorika svar :thumbup:
och störda ämnen, frågor och ideer i allmänt forumet man får sej ett gott skratt av :D
förr va ja mest i träning o kostdelen, men nu när de känns som man kan allt typ...? :confused: :D
är helt klart allmänt och journalerna mest lockande *popcorn*
kollar de mer seriösa delarna nån gång då och då =)
Löjtnant Blank
2005-11-01, 17:25
Det kan ju bero på att vi är ointresserade av andra människor och har klara empatistörningar, eller vad säger din terapeut?
Ha, ha! Exakt så säger hon. Du och jag mot världen, mini. Du och jag.
De frågor jag har haft om kost osv. har redan blivit ställda, så sök funktionen har blivit flitigt utnyttjad.
Skriver mest i allmänt.
Läser mest i Kost och Träning.
Tycker för övrigt att det är sån jävla tur att det finns folk här som kan sitt skit, ingen nämd ingen glömd, hur fan skulle det vara utan er ? *yourock*
stahlberg
2005-11-01, 17:45
Jag är medlem för träningsdelens skull. Visserligen tycker jag allmänt är bra, men om BARA Allmänt fanns skulle jag inte logga in mig alls. Om däremot bara träningsdelen fanns så skulle jag göra det.
Jag tycker dock att Kolozzeum är bra som det är, en lagom blandning.
Krokodil
2005-11-01, 18:45
Nästan bara OT för mig... :em:
Dumleman
2005-11-01, 18:48
Hittade hit och reggade mig pga "Träning - Vikter & Kondition" men sen sögs jag in i det svarta hålet "Allmänt" :( :D.
Började "hänga" här pga tränings- och kostforumen men de har blivit mycket sämre sedan dess och nu är det mest tidsfördriv på det allmäna forumet som gäller.
Jag hänger på Kolo för New Posts-knappen. Och Kost-delen.
hehehehe
den har jag inte hittat.
Bra tips där *L*
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.