Visa fullständig version : Hardcore?
tigerofsweden
2005-11-01, 09:57
Så här ser min axel ut just nu? Frågan är då är det hardcore med bristningar eller rent ut sagt jävligt fult :D
Haha har du blivit riven av lilla kissen. Återkom när du har bristningar i ögonen det är hardcore.
mystic[-_-]
2005-11-01, 10:01
Sånna röda märken får jag varje gång jag kör vader men de går bort fort. Vanliga bristningar har jag inte och jag tycker inte direkt att det är hardcore :cool:
Så här ser min axel ut just nu? Frågan är då är det hardcore med bristningar eller rent ut sagt jävligt fult :D
jag brukar få liknande märken när jag kör benböj och andra övningar där man vilar stången på axlarna.. kan det vara därifrån??
tigerofsweden
2005-11-01, 10:02
Haha har du blivit riven av lilla kissen. Återkom när du har bristningar i ögonen det är hardcore.
Ja om du kallar militärpressar och hantellyft för kissen, så visst då har ja blivit riven :)
Ja om du kallar militärpressar och hantellyft för kissen, så visst då har ja blivit riven :)
Jag själv har också lätt att få sådana där bristningar det är fult men går bort fort iaf :thumbup:
dom röda märkena är väl ändå blodutgjutningar?
edit: men de andra är bristningar :em:
Ja, det är hardcore :D
tigerofsweden
2005-11-01, 11:27
dom röda märkena är väl ändå blodutgjutningar?
edit: men de andra är bristningar :em:
Ja, det är hardcore :D
Och vad är blodgjutningar? :)
Så där ser mina axlar ut när jag knäböjer i linne :em:
Dissector
2005-11-01, 11:48
såna där har jag varenda enda enda gång jag kört stående vadpressar och squats =) Så jag är också hardcore :D
Däremot har jag fått hudbristningar på vänstra biceps :P alltså inte sår utan hudbristningar.. önskar bara att de berodde på muskeltillväxten ^^
Mass-Tech
2005-11-01, 12:52
Visst det är hardcore men det är fult som fan också.
Tricklev
2005-11-01, 13:01
Herregud, det är ju ingenting, jag får likadana på min penis efter flickan hälsar på.
Nejdå, däremot får jag likadana av vadpress.
Och vad är blodgjutningar? :)
jag tror man kan jämföra det med blåmärken eller pressveck eller nått :D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.