Visa fullständig version : Lottomilijonär på psyket?
Lasse Kongo
2005-10-30, 23:36
Tjappa koloianer, jag var på kalas idag, en tjomme där sa att han killen som hade vunnit 122mille blivit så fel i skallen av vinsten så han har hamnat på psyket, någon som hört det eller sett någon artikel?
Isåfall är det fan bra jävla tragiskt *screwy*
Lär vi höra ifrån Aftonbladet i en ny tråd isåfall ;)
Krokodil
2005-10-30, 23:45
Tjappa koloianer, jag var på kalas idag, en tjomme där sa att han killen som hade vunnit 122mille blivit så fel i skallen av vinsten så han har hamnat på psyket, någon som hört det eller sett någon artikel?
Isåfall är det fan bra jävla tragiskt *screwy*
Jag läste att han var deppig.
Lasse Kongo
2005-10-30, 23:46
Lär vi höra ifrån Aftonbladet i en ny tråd isåfall ;)
jag är före aftonbladet med en rykande färskt nyhet, bara hoppas det stämmer då ha ha
edit: borde inte ja få betalt för att dela med mig av en sån nyhet? ska ringa och kolla runt lite ang det...
Eller så har han sålt sin historia till någon kvällstidning.
Hade dom gett mig tillräckligt med flis så hade dom fått skriva vad dom ville och jag hade bekräftat varje ord.
Eller så har han sålt sin historia till någon kvällstidning.
Hade dom gett mig tillräckligt med flis så hade dom fått skriva vad dom ville och jag hade bekräftat varje ord.
Japp, det låter som det troligaste alternativet då han förmodligen är i desperat behov av pengar just nu... :D
Japp, det låter som det troligaste alternativet då han förmodligen är i desperat behov av pengar just nu... :D
Nä men om han kan få lite till och ha roligt samtidigt så varför inte? Finns det någon som nöjer sig med vad dom har? Nä inte då, det ligger i människans natur att inte nöja sig.
Liten Men Fet
2005-10-31, 00:17
Nä men om han kan få lite till och ha roligt samtidigt så varför inte? Finns det någon som nöjer sig med vad dom har? Nä inte då, det ligger i människans natur att inte nöja sig.
mmmm, eller så vaknade han upp en morgon och insåg hur mycket förmögenhetsskatt han blir tvungen att betala...
Fast det kan han nog ta...
Han "skriver dagbok" i nån av kvällstidningarna.. så han har nog "sålt" storyn till vilken det nu är redan.. sas.
Såg nåt inslag om en yuppie som vunnit guld i IT-bubblan 99-01 och sålt sin andel i företaget för 150milj kr. Därefter hade han gått hos psykolog ett bra tag och varit deprimerad, det kändes som han hade åstadkommit sitt livsverk redan och det fanns inget mer.
Idag mår han bra och stormtrivs som venturecapitalist.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.