Visa fullständig version : Skratta när man absolut inte får göra det (video)
http://www.big-boys.com/articles/holditin.html
Haha, synd om den killen, men fyfan vad man känner igen sådana situationer där man absolut inte får skratta men man bara inte kan hålla sig.
3:e gången gillt
sök på holländska, där finns den första tråden där det också står vad det är han säger
tredje gången gilt va?
Big-boys.com är en väldigt underhållande sida för övrigt, länkas dagligen här på kolo!
hahahaahahh d där var absolut det roligaste jag sett!:D
http://www.big-boys.com/articles/holditin.html
Haha, synd om den killen, men fyfan vad man känner igen sådana situationer där man absolut inte får skratta men man bara inte kan hålla sig.
Underbart - tack för det asgarvet. Nu mår jag toppen!
Men när sånt där händer är det ju obeskrivligt jobbigt och fruktansvärt genant. Jag började skratta på en begravning en gång för många år sedan, det gick bara inte att stoppa så jag fick springa ut. Aningen jobbigt att se de andra i ögonen efteråt. :em:
//Jim
AngelLove
2005-10-30, 18:14
Är det fejk eller på riktigt ? Det känns fejk as hell eftersom INGEN annan i publiken ens drar på smilbanden utom reporter och typ samtliga här asgarvar åt det....
jean-wim
2005-10-30, 18:33
Är det fejk eller på riktigt ? Det känns fejk as hell eftersom INGEN annan i publiken ens drar på smilbanden utom reporter och typ samtliga här asgarvar åt det....Det är givetvis en sketch. Snustorr belgisk humor. ;)
Jag tror inte det är fejk...
Isof är det väääääldigt bra skådisar!
Man kan ju fan se hur ledsen o arg han blir från han med den ljusa rösten när programledaren garvar i början...
Jag har också hört att den är fejk. Det är som jean-wim säger en sketch i något program.
3:e gången gilltprecis vad jag tänkte säga, så nu säger jag väl 3:e gången gilt 3:e gången gilt.
Är det belgaren som snackar en dialekt av holländska etc? :laugh:
Jag fick en enormt fin språk(dialekt)förklaring förr.
Tricklev
2005-10-30, 23:14
Är det belgaren som snackar en dialekt av holländska etc? :laugh:
Jag fick en enormt fin språk(dialekt)förklaring förr.
Klart det är, roligare för varje gång :D
hahahahaha :laugh:
skrattanfall på icke passande platser, i knöw aaall about them... :D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.