Visa fullständig version : Bilder från SM i BB Lördag.
Några bilder från lördagens klasser i Göteborg.
-52
Jesper Kvarnhammar kollar formen.
Det är jobbigt att vara tung.
Svend och Magnus pressade 152 kg max antal reps.
Johnny Grape, den mäktiga posören var tillbaka.
Frugan hans tog hem overallen i damklasserna.
Det ser ut som en jävla fitnesslineup i damernas tungvikt! Vad hände med volymen? Var är mina fina tjejer som väger över sjuttio kilo?
allan
Var är mina fina tjejer som väger över sjuttio kilo?
allan
Jarod o Pez ställde tyvärr inte upp i år...
Jarod o Pez ställde tyvärr inte upp i år...
Jarod går bort. Han skrev över 70 kg. :D
Jarod går bort. Han skrev över 70 kg. :D
oooops, my bad!:D
OnT: bra bilder! Alltid kul o se hur man kanske själv förhoppningsvis en dag ser ut!
Var det en rättvis trea i +57?
Edit: tack för bilder Jörgen!
Skitsnygga bilder! :hbang:
de första jag ser från tillställningen faktiskt.. :em: :D
Tnx Jörgen :thumbup:
Henry o Jorgen :laugh:
nästa år.. :whipped: :whipped:
bra bilder jörgen! tack för det!
Tack för bilderna Jörgen!!
Bra bilder Jörgen
Vad duktig du är på att plåta.
tack
Slartibartfast
2005-10-30, 14:05
Pallen -95.
Det är synd att magarna börjar svälla i de högre viktklasserna.
Que?
Han på pallen andas väl antagligen in.
Pallen -75.
Åhå megatutten! :bow:
Maria Eriksson
2005-10-30, 16:00
Tack för alla fina bilder, Jörgen! ...har du några fler på BF +164? skulle gärna vilja se några bilder till på top-3, om det går ;) .
Kramis, Maria *rolleyes*
Tack för alla fina bilder, Jörgen! ...har du några fler på BF +164? skulle gärna vilja se några bilder till på top-3, om det går ;) .
Kramis, Maria *rolleyes*
Jag har några från första ronden också, men jag hittade inte dom nu.
Här kommer några från tredje iallafall.
Dömde inte du Maria? Hur är det med domare - är det samma som dömer allt, eller är man inriktad på exempelvis bara BB eller bara damer eller så?
Kramis, Maria *rolleyes*
Du kan få dom i större format om du vill.
PM´a din mailadress isåfall. :thumbup:
BF+164 Rond 1.
Nummer tre från höger, vem är det? Finns det fler bilder och är hon i behov av groupies, alternativt insmörjare?
*innocent*
Nummer tre från höger, vem är det? Finns det fler bilder och är hon i behov av groupies, alternativt insmörjare?
Tänker jag inte säga.
Ja.
Nej.
Nej, hon har redan en.
Jorgen, Har du pallplaceringen i -57 damer också ?
Jorgen, Har du pallplaceringen i -57 damer också ?
Inte på bild tyvärr. Dom var för snabba av pallen så jag hann inte med.
r2d2r2d2
2005-10-30, 17:56
Tack for alla fina bilder, guld vart for oss som inte kunde narvara.
Lasse Kongo
2005-10-30, 18:12
Ma Xoi, 49 år gammal.
hoppla hoppla, mäktigt, gubben kom 2a före micke bla :hbang:
Grape och frugans återkomst :hbang:
Martin K :hbang:
Lasse K :hbang:
Sofia Tarberg
2005-10-30, 21:16
Underbart med bilder!!!!
TACK! :)
Dissector
2005-10-30, 23:35
Nu vill jag absolut inte låta gnällig och sådär, men är inte de tyngsta killarna större? Jag menar definitivt inte att dom är små, absout inte. Jag kan bara drömma om att se ut sådär en dag, men jag tänkte på ännu större, i Graneheims storlek o.s.v. Fast de har kanske dopingtest i SM? (För vissa kanske det är självklart men jag kollar bara på, och läser om Arnold Classic och Mr Olympia i vanliga fall, vet inget om SM :) )
Dissector
2005-10-30, 23:38
Fan, hann inte edita. Men ville gärna veta, men känns onödigt att skapa ny tråd.
Bara en liten följdfråga bara, förlåt för OT:
Var tävlar de allra största svenska killarna? Jag menar, tävlingar utan dopingtest t.e.x. Olympia når de ju inte uppenbarligen, men vilka tävlingar ska man se för att se sveriges allra största byggare?
Ja, jag är ett massa-freak. Kan inte hjälpa det :D
Lasse Kongo
2005-10-30, 23:38
Nu vill jag absolut inte låta gnällig och sådär, men är inte de tyngsta killarna större? Jag menar definitivt inte att dom är små, absout inte. Jag kan bara drömma om att se ut sådär en dag, men jag tänkte på ännu större, i Graneheims storlek o.s.v. Fast de har kanske dopingtest i SM? (För vissa kanske det är självklart men jag kollar bara på, och läser om Arnold Classic och Mr Olympia i vanliga fall, vet inget om SM :) )
Killarna i tungvikten ÄR stora, oroa dig inte för det =)
Dissector
2005-10-30, 23:40
Killarna i tungvikten ÄR stora, oroa dig inte för det =)
Jo jag ser det, skrev det också :) Men jag menar ännu större än killarna på bilderna. Några större byggare måste väl finnas i Sverige? Och vilka tävlingar vänder de sig åt?
SM ska ju vara tävlingen för de bästa, så bättre än så blir det nog inte. ;) Inte på hemmaplan i alla fall.
Lasse Kongo
2005-10-30, 23:57
Jo jag ser det, skrev det också :) Men jag menar ännu större än killarna på bilderna. Några större byggare måste väl finnas i Sverige? Och vilka tävlingar vänder de sig åt?
Nej, det finns inte så mkt större byggare.... inte vad jag vet om, MartinK är väl den största just nu, Omid vet ja inte alls hur han ser ut ida, han brukar ju kunna vara förjävla grov annars.
Men så mycket större än de där finns som sagt inte..
Jag är dock MYCKET imponerad över tungvikarnas form iår, de flesta var ju i mkt bra form, och Juhl :hbang: SÅ ska det se ut, tungvikt är inte bara att väga så mkt som möjligt, riktigt kul att se att även de tunga boysen kan komma in bra hårda.
Powerbear
2005-10-31, 09:42
Bra bilder Jörgen och kul att ses. Vi hörs kanske ett annat SM igen.
:)
Det tackar vi för Jörgen! :thumbup:
Tricklev
2005-10-31, 11:12
Kolla på tävlingarna live, då ser dom inte små ut sedan.
Kul med bilder :thumbup:
Frippe_L
2005-10-31, 11:31
Tack för bilderna! *yourock*
En fråga bara: i herrarnas -70, hur långa (eller ja korta då) är de i den klassen ung.?
Nu vill jag absolut inte låta gnällig och sådär, men är inte de tyngsta killarna större? Jag menar definitivt inte att dom är små, absout inte. Jag kan bara drömma om att se ut sådär en dag, men jag tänkte på ännu större, i Graneheims storlek o.s.v.
Tja, dom flesta av dessa killarna vägde mer än Graneheim.
Lars Forss tyngst på 109 kg. Där var rätt många runt 104 kg. Det är inte så litet när man är hård.
Kul med bilder jyrgis :thumbup:
...synd att man inte var där bara *cry*
Scratch89
2005-10-31, 17:44
Bra bilder!
Även jag undrar hur långa deltagarna i -70 eller -75 är...
Dissector
2005-10-31, 17:56
Tja, dom flesta av dessa killarna vägde mer än Graneheim.
Lars Forss tyngst på 109 kg. Där var rätt många runt 104 kg. Det är inte så litet när man är hård.
Nä det är sant. 104-109 kilo tävlingsdeffad är riktigt stort. Men hur ligger det till med dopingtester på en sådan tävling? Om de har strikta sådana tester, var tävlar de preppade snubbarna? För de finns väl också? på tävlingar som NOGP t.e.x ser man ju en del som man misstänker inte är helt rena, men jag kanske är ute och psyklar lite, jag vet inte. Men verkar tydligen som om Martin Kjellström är störst nu (Och han är ju verkligen storstor).
Ursäktar mig om jag frågar något dumt, men jag är relativt ny, och vill ha lite koll på läget bara =)
Nä det är sant. 104-109 kilo tävlingsdeffad är riktigt stort. Men hur ligger det till med dopingtester på en sådan tävling? Om de har strikta sådana tester, var tävlar de preppade snubbarna? För de finns väl också? på tävlingar som NOGP t.e.x ser man ju en del som man misstänker inte är helt rena, men jag kanske är ute och psyklar lite, jag vet inte. Men verkar tydligen som om Martin Kjellström är störst nu (Och han är ju verkligen storstor).
Ursäktar mig om jag frågar något dumt, men jag är relativt ny, och vill ha lite koll på läget bara =)
Det existerar iprincip inga dopingtester och SM är ingen dopingfri tävling.. TRO mig
Tyvärr så har förbundet inte pengar till tester. Och det är dyrt att testa, du kan räkna med 60-70 000:- för att testa två i varje klass under ett SM.
Förhoppningsvis så kommer förbundet att få bättre ekonomi fragment så det kan börja testas igen.
Bra bilder!
Även jag undrar hur långa deltagarna i -70 eller -75 är...
mindre änn 172cm
Maria Eriksson
2005-10-31, 20:28
Du kan få dom i större format om du vill.
PM´a din mailadress isåfall. :thumbup:
TACK Jörgen! Du är bäst ;) ! Skickar ett PM med min e-mailadress.
Hoppas vi ses igen på FF! Kram, Maria :)
TACK Jörgen! Du är bäst ;) ! Skickar ett PM med min e-mailadress.
Hoppas vi ses igen på FF! Kram, Maria :)
Tjenare Maria.. Du är en domare med bra smak.. :D Kul att pratas vid lite även om det blev väldigt snabbt. När ska du upp på scenen igen?
Maria Eriksson
2005-11-03, 10:11
Tjenare Maria.. Du är en domare med bra smak.. :D Kul att pratas vid lite även om det blev väldigt snabbt. När ska du upp på scenen igen?
Hallå Mats! Tack, detsamma, roligt att språkas vid en stund! Hoppas ni har vilat upp er efter helgen och att ni får njuta av lite ledighet ifrån tävlandet (även om jag personligen skulle vilja se Linda på FF:s tävingsscen ;) ), men jag har fullt förståelse om det inte blir så....
Ser fram emot att se er båda på scen i framtiden *flex* , sköt om er och njut av livet! :love:
För min del blir det ingen tävling på ett par år, mitt mål just nu är att kunna döma så mycket det går, det är en förutsättning för att kunna bli en riktigt bra domare tycker jag.
Ha det bäst och hälsa Linda! :) /Maria
Tyvärr så har förbundet inte pengar till tester. Och det är dyrt att testa, du kan räkna med 60-70 000:- för att testa två i varje klass under ett SM.
Förhoppningsvis så kommer förbundet att få bättre ekonomi fragment så det kan börja testas igen.
Jag vet inte hur du räknar, men ett test brukar sägas kosta kring 3000kr. Men testar man flera under en och samma dag blir det en helt annan kostnad eftersom att resor och arbetstid inte blir mycket högre. Dessutom kan man säkert komma överens om något om viljan finns. Jag inbillar mig att man inte vill ha tester i byggning och hög kostnad är ett bra svepskäl, men jag kan ju ha fel.
Jag vet inte hur du räknar, men ett test brukar sägas kosta kring 3000kr. Men testar man flera under en och samma dag blir det en helt annan kostnad eftersom att resor och arbetstid inte blir mycket högre. Dessutom kan man säkert komma överens om något om viljan finns. Jag inbillar mig att man inte vill ha tester i byggning och hög kostnad är ett bra svepskäl, men jag kan ju ha fel.
3000 kr är väl om man är med i RF?
Det blir ca 30 tester på ett SM. 15 klasser och man testar två i varje klass. Sen får du själv räkna. ;)
Du får givetvis inbilla dig vad du vill.
Naesetgrabb
2005-11-03, 21:22
Mr Powerbear igen.
Huh? vadå mr powerbear?:S
Huh? vadå mr powerbear?:S
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/member.php?u=448
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.