Visa fullständig version : Januari - Oktober 2005
Octavarium
2005-10-29, 16:17
Prioriterade viktminskning då jag låg på 115 kilo, 184 lång i Januari.
Tappade som mest under de 4 första månaderna. Sen stagnerar kroppen enormt. Använt mig av GI-metod etc för bra minskning. Dock tappat lite för mycket muskelmassa. Tappade 3 kilo på en vecka under mars månad, varav mkt troligen var muskler :/
Här är lite ögongodis iaf. Inte många helfigurbilder tyvär, men det är allt for now.
Ligger just nu på 86 kilo/184cm. Riktar in mig på att försöka tappa cirka 5 kilo FETT till, då jag är irriterad på stora lår/höfter fortfarande. Sen börja bygga muskler.
Wayfaerer
2005-10-29, 16:26
Snyggt jobbat! :thumbup: Iofs var fetman inte så oklädsam på dig men ur hälsosynpunkt lär det ju vara bättre att se ut som du gör nu.
Dock tappat lite för mycket muskelmassa. Tappade 3 kilo på en vecka under mars månad, varav mkt troligen var muskler :/
Man tappar inte så mycket muskler som man tror, men har man inte så mycket under fettet verkar det som armarna försvinner mycket snabbare än midjan.
Dåliga bilder, men man ser ändå vilken grym skillnad det gjort, starkt jobbat!
Hey, du bor möjligtvis inte i Norrtälje??
userfriendly
2005-10-29, 17:22
jävlar, ny människa!! jag borde oxå lägga upp mina tjock - mager- deffad bilder ;)... *IMPONERAD*
så sjukt att man förändras så mkt till utseendet..
Octavarium
2005-10-29, 18:28
Tack för alla goa kommentarer :) Sånt stärker verkligen.
Sista bilden togs i augusti, då vägde jag 89 typ. Minus 3 kilo nu. Ser ej skillnaden själv men vågen ljuger ju inte, speciellt inte pga att jag tränar muskler samtidigt och vräker i mig protein för att upprätthålla den muskelmassa jag har. Bygger inte dvs.
Hey, du bor möjligtvis inte i Norrtälje??
Tyvärr, bor ute i Sollentuna/Sthlm.
Userfriendly: Tack :D Ja lägg upp på dig med så kan vi spamma din tråd med gratulationer etc :D
/Daniel
CyberHamster
2005-10-30, 12:19
Shit va snygg du blev, Tycker det är tok starkt. Känns som om jag ska göra samma sak. Tack för inspirationen.
Niclaaas
2005-10-31, 13:11
riktigt bra jobbat!
ser ut som en ny människa. någon slags omvänd michael jackson har du gjort också och gått och blivit mörkhyad. det blir en :thumbup: helt enkelt
Bra där. [in a strictly non-homosexual way] Blev ju värsta hunken efteråt! [/in a strictly non-homosexual way]
:thumbup:
bara att hålla med! hunkich! :thumbup:
extreme makeover.. ny garderob också?
Scheisse! :eek:
hade jag varit tjock så hade du varit min förebild :D :thumbup:
Två helt olika människor! Grymt jobbat!
Nope. Vill inte se bilder med kläder på, hur imponerande de än kan vara. Här är det kläder av eller inte alls.
Tråd låst-
allan
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.