Visa fullständig version : Miroi
blekfet2
2005-10-28, 17:46
någon här som läst på miroi (komvux på distans) ?
isf vad har ni läst för kurser samt vad tyckte ni om de kurserna? svåra? lätta?
håller just nu på med programhantering (officepaketet)...tycker personligen att kursen är grymt jävla tråkig. Oroar mig för slutprovet som kommer om nån vecka...usch :(
delta_mats
2005-10-28, 18:15
håller just nu på med programhantering (officepaketet)...tycker personligen att kursen är grymt jävla tråkig. Oroar mig för slutprovet som kommer om nån vecka...usch :(
Jag läste in naturkunskap B på miroi. Började även med matte B men det sket sig. Hade väldigt dåliga böcker, och har man ingen lärare så blir det ju knepigt. Men annars tyckte jag det gick okej, naturkunskapen var ganska lätt och behaglig att läsa.
Har läst endel kurser på distans, är helt ok, är ganska jobbigt till viss del, tyvärr gjorde dom en rejäl tabbe vilket resulterade i att dom stängde av mig. utan att meddela mig (kul när man köopt böcker etc)
Fultjack
2005-10-28, 19:48
jag har gjort det, här i boden till råga på allt..
läste historia A och matte C , klarade inte historian för jag orkade inte göra en uppsats =O
vad kan man säga, skönt att kunna plugga hemifrån ,om man har disciplin och får nånting gjort :D
Helena B
2005-10-28, 19:57
Det är ju meningen att kurser på distans ska vara svårare än om man går på föreläsningar. Jag har läst byggnadsteknik, Informatik A och ska snart påbörja makroekonomi. Som sagt disciplin och inte skjuta upp pluggandet är a & o.
Lycka till med tentan!
grisbil3n
2005-10-28, 20:29
Läser via miroi för tillfället, skrattretande lätt. Har spenderat nån timme sammanlagt på studier och läst in 250 p. Persondatorer är en kurs jag kan rekommendera.
blekfet2
2005-10-28, 20:33
Läser via miroi för tillfället, skrattretande lätt. Har spenderat nån timme sammanlagt på studier och läst in 250 p. Persondatorer är en kurs jag kan rekommendera.
jo funderar på att läsa persondatorer om jag klarar skitkursern jag läser just nu.. ;)
blekfet2
2005-10-28, 20:34
Lycka till med tentan!
tackar,
:thumbup:
grisbil3n
2005-10-28, 22:13
Oroa dig inte för provet, överlag så verkar slutproven vara jävligt simpla.
blekfet2
2005-10-28, 22:58
låter bra....känner mig dock ganska osäker på word....så satans mycket onödigt skit man måste lära sig...
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.