handdator

Visa fullständig version : Queen!

John_r
2005-10-28, 17:23
Alla ni här som gillar Queen kan njuta ikväll eftersom Svt slår på stora trumman och visar en dokumentär om bandet klockan 22.30!

Någon mer än jag som ska kolla? :cool:

Hnke
2005-10-28, 17:25
jak,, ska knarka o dricka vin o se på det.

John_r
2005-10-28, 17:26
Det låter bra :) skaffa mustasch också för att hedra Freddie!

Buckethead
Tack för tipset, såg Made in Heaven för länge sen men den blev man ju gråtfärdig av. *cry*

John_r
Har den hemma, den är jäkligt sorglig :(!

Buckethead
2005-10-28, 17:30
Har den hemma, den är jäkligt sorglig :(!
Jo, det gör att man får en helt ny känsla när man lyssnar på albumet med samma titel.

Ser nu att det är Carola och liknande artister som uttalar sig om albumet A night at the opera. Det känns ju inte fullt så kul, men jag kommer nog ge den en chans i alla fall. Får väl hoppas att dom har lite riktiga bilder att visa.

John_r
2005-10-28, 17:35
Jo, det gör att man får en helt ny känsla när man lyssnar på albumet med samma titel.

Ser nu att det är Carola och liknande artister som uttalar sig om albumet A night at the opera. Det känns ju inte fullt så kul, men jag kommer nog ge den en chans i alla fall. Får väl hoppas att dom har lite riktiga bilder att visa.

Ja, den är ruskigt bra.

Haha ja jag såg att Peter Harryson skulle uttala sig om dem. Var en hel mängd, Joey Tempest och Ola Salo verkar väl vara dem som är mest inspirerad av Queen iallafall av de som skulle medverka!