handdator

Visa fullständig version : Drick apelsinjuice i stället för dyrt proteinpulver

spinkoo
2002-07-15, 19:20
http://www.aftonbladet.se/vss/story/0,2789,4363,00.html

Så går det när man söker....

MVH/spinkoo

Patte
2002-07-15, 19:58
Ja va bra! Nu ska alla sluta med proteinpulver och köpa två liter Bravo apelsin-juice att dricka efter träningen. Sen så lev helst på svensk husmanskost, även under deffen så ska det nog gå jättebra det här. Tänk på BB-tävlingarna kommer alla att ligga på en BF% på ca 20 :D

lappenking
2002-07-16, 05:48
fan att jag inte såg detta förens i dag.... jag som beställde nytt pulver i går....:muscle:

250cc
2002-07-16, 11:29
Jag ska ringa och hota den där "Christian Carlsson" nu(christian.carlsson@aftonbladet.se).

Han ska ha :smash: !

:laugh:

Abel
2002-07-16, 11:54
Saken i sig är att jag tycker artikeln i sig är rolig att läsa igenom och väldigt underhållande. Man får sig ett skratt Det som Aftonbladet skriver skiter JAG fullständigt i, men nu är det så att när folk i min omgivning läser artikeln så tror dom stenhårt på att det är korrekt eftersom "experter" har vait med å intygat det. Så nu får man en massa påhopp att man inte vet vad man sysslar med som käkar protein pulver och att att man kastar sian pengar i sjön. Ja det är förjävligt och det är bara att försöka skita i det. Men man blir så jävla förbannad på såna artiklar så man har lust å trcyka upp deras 2l apelsin juice i "sket kikarn" på dem!

Rob The Man
2002-07-16, 13:00
Va ska man säga? Den där journalisten kommer nog
att ändra sig om han får prata med legender som Arnold Franco
Olivia,mm

/Robban

Bamse
2002-07-16, 17:06
Ingen idé att ringa Christian Carlsson, han har nog glömt artikeln. :nono: Den är ju skriven inför Sydney-OS för två år sedan.

Den minnesgode kommer för övrigt ihåg att jag postade URL:en till den där artikeln redan för något halvår sedan på "gamla Kolozzeum" :booty: :smokin: :hbang: :p

spinkoo
2002-07-16, 18:28
Ursäkta men jag var inte född på stenåldern...:booty:

MVH/spinkoo:D

Miko
2002-07-16, 18:54
Man skulle kunna kalla det för propaganda. Dem sprider ut myter och gör allt vinklat, precis som när det gäller allt nästan, speciellt saker som händer (typ göteborg) och "okändheter" (proteinpulver, ephedra, cannabis osv).

Media är ju inte direkt att lita på, det är nu förtiden mer underhållning än fakta ;)

Patte
2002-07-16, 18:58
Media gör att man får ta så mycket skit så det är inte sant. Kommer det en artikel som då den för ett tag sen att "de flesta" proteinpulvrena inte innehöll det dem sa utan massa annan skit som prohormoner, visst då fick man höra det i veckor efter det av familj, vänner, släktingar och alla runt omkring en. Tycker att media ska sluta lägga sig i saker som dem inte förstår sig på och ska dem skriva artiklar om sånt kan dem väl iaf ta reda på fakta innan dem häver ur sig massa skit:insane: :smash:

Miko
2002-07-16, 19:06
haha, vem fan skulle hälla ner massa dyra pro-hormoner i proteinpulver och sälja billigt ;)
"för att dem ska bli beroende" kanske :thumbup: