Visa fullständig version : Konstiga saker ni gör
AlexanderYeah
2005-10-27, 17:41
Hm jag sitter ner i duschen och äter min frukost i duschen. Det var visst inte många som gjorde det när jag sagt det. Gör ni nåt som ni tror inte många andra gör? :)
Nä, däremot är vi nog ganska många som undrar vad du äter i duschen och framför allt varför äter du i duschen?
Ja, finns de nån optimal duschmeny..?
Äta i duschen? Det måste ju bli soppa av allt (extremt fyndigt!).
mini_Arnold
2005-10-27, 18:08
Vet inte men är rätt säker på att nån är lika sjuk som jag.
Sitter o skiter på toa och äter min frukost samtidigt. Ibland andra måltider också.
Jag blir skitnödig när jag tänker/ser/eller upplever något mysigt. Mysiga längeheter, hus, mörka gränder osv.
Jag drömmer med jämna mellanrum om Arnold.
Jag vill gifta mig med Arnold. (men sen å andra sidan, vem fan vill inte det?)
Får räcka här
Jag är som prinsessan på ärten i sängen.
Jag kan inte sova om det är ens en liten smula eller korn i sängen så jag måste sopa (med handen) innan jag kan gå och lägga mig.
Sen vill jag fortfarande inte gå på A-brunnar (kvar sen man var liten och sa att det betydde otur).
Kan jag så undviker jag att gå på dom och helst emellan 2 stycke med.
JAg försöker göra samma sak när jag cyklar. När jag kör bil är det svårt så då ignorerar jag det.
Sen är jag beroende av tops.
har nog inte så mycket konstiga saker för mig. Är inte skrockfull, heller. Bara när det gäller katter. När jag ser en katt utomhus måste jag spotta 3x3 gånger. Det spelar ingen roll om katten går över någon gata, spelar inte heller någon roll vilken färg katten är. Skulle jag se katten efter att jag spottat 3x3 gånger, så måste jag spotat 3x3 gånger till.
blekfet2
2005-10-27, 18:16
säkert många som gör det här men jag kollar alltid typ att ytterdörren är stängd 2-4ggr varje gång jag ska gå och sova....samt att jag fan alltid gör grimaser framför spegeln, typ fula miner....huhuhu...fan vad damp man har
haha, gillar dina trådar, de är intressanta, även den här mobbaren, fast den var inte så kul, man fick liksom lust att supa ner sig rejält och köra ner(om man bara kunde köra) till din skola och skända lite. I duschen äter jag inte, på toa däremot ska vara optimalt, för det har Sheo sagt :D
säkert många som gör det här men jag kollar alltid typ att ytterdörren är stängd 2-4ggr varje gång jag ska gå och sova
inte jag, jag har flera gånger vaknat på morgonen och ytterdörren är inte bara upplåst utan även öppen. Den har väl gått upp.
AlexanderYeah
2005-10-27, 18:21
Kom på en till grej. Jag läser alltid sista sidan först i en bok. Asså om jag ska läsa en bok så börjar jag med att avslöja slutet för mig själv, sen läser jag igenom boken (Från början till slut.) Jag hatar att jag gör det, för jag vill ju inte veta slutet men jag måste bara göra det ändå *screwy* *grr*
Nä, däremot är vi nog ganska många som undrar vad du äter i duschen och framför allt varför äter du i duschen?
Hehe jag äter mackor, gröt och allt möjligt. När jag äter så sitter jag i duschen så vattnet bara tar på benen, sen när jag ätit klart så sätter jag mig mot väggen där vattnet sprutar. Det är uppfriskande och mysigt bra sätt att starta dagen på. :)
Jag blir ibland kåt av att kolla på snygga bilar :em: http://top.ch/tc/genf_05/koenigsegg_1.jpg
Jag älskar att käka såna här buljongtärningar och jäst, asgott *popcorn*
Jag är rädd för negrer, tycker dom är skitläskiga *cry*
Peter-N1
2005-10-27, 18:35
Jag blir ibland kåt av att kolla på snygga bilar :em: http://top.ch/tc/genf_05/koenigsegg_1.jpg
:confused:
jag bygger kylare till koenigsegg :D
fintelligens
2005-10-27, 18:36
Slå småbarn :(
kan ju tillägga att jag brukar försöka gömma mig/hoppa på närmsta icke neger och klänga på om någon neger skulle spana/försöka ragga upp mig (eftersom det handlade om vad man brukade göra)
Fast det kanske ni inte tycker är så konstigt, dock verkar vissa av killarna tycka det :D
Krokodil
2005-10-27, 18:42
http://top.ch/tc/genf_05/koenigsegg_1.jpg
Vilken rumpa! :hbang:
mini_Arnold
2005-10-27, 18:42
kan ju tillägga att jag brukar försöka gömma mig/hoppa på närmsta icke neger och klänga på om någon neger skulle spana/försöka ragga upp mig (eftersom det handlade om vad man brukade göra)
Fast det kanske ni inte tycker är så konstigt, dock verkar vissa av killarna tycka det :D
Känner igen det där.
Brukade vara rädd för tjejer med små bröst. Läskigt! Men det är bättre nu :)
stoney_king
2005-10-27, 18:47
Jag är beroende av Wrestling... kan bero på alla stora muskliga män :cool:
Jag säger det inte till någon för jag tycker det är lite pinsamt
Käka i duschen och när man sitter och skiter.. *screwy*
När man ska ut och partajja och har lite brådis så har det väl hänt att man dragit ett par öl/groggar/snapsar, men där går väl gränsen.
Hm, vad tråkigt normal jag är.
jo! förfan, tack mago
varje gång jag har druckit några bärs MÅSTE jag ut och festa. men det är mer alkoholism än något andra inte gör.. lite synd, jag är ju så bra
Hahha med andra ord måste det vara väldigt underhållande att ha med dig på uteställen, allvarligt jag skulle skratta ihjäl mig om du började klänga så fort det kom förbi en neger :laugh:
Varför är du rädd för dem?
Jag brukade alltid strippa för mina kompisar när vi hade bastu/poolkväll i huset, fast det kanske inte är så konstigt *screwy*
Jag älskar att sova (sittandes) i badkaret när jag är trött och tänkt duscha/tvätta håret :MrT:
När jag var liten kunde jag inte gå i leksaksaffärer utan att bli skitnödig.
Det var faktiskt väldigt frustrerande då mamma inte ville stanna hur länge som helst i affären.
userfriendly
2005-10-27, 18:59
jag MÅSTE spola i kranen på toaletten för att kunna kissa... *screwy*
Det har blvit bättre nu men förut spenderade jag 50% av min tid med tanken att en viss person såg mig (olika varje gång) och därför betedde jag mig som jag skulle gjort om den personen faktiskt såg mig. =)
Hahha med andra ord måste det vara väldigt underhållande att ha med dig på uteställen, allvarligt jag skulle skratta ihjäl mig om du började klänga så fort det kom förbi en neger :laugh:
Varför är du rädd för dem?
Alltså oftast brukar jag hoppa på en kille jag känner då, t.ex. min brorsas kompisar funkar väldigt bra till sånt :D
Jag vet inte varför jag är rädd för dom, kan ha att göra med att dom har en tendens att vara så jäkla "på" på ett sätt som ingen icke neger någonsin varit.
Sen deras ögon säger ungefär "jag ska äta upp dig" och det händer att dom slickar sig om munnen också *cry*
Sen har dom ENBART raggat på mig när jag varit blond *rolleyes*
Fattas bara att en ens blonda dotter skall komma hem med en neger som slickar sig om munnen när man öppnar dörren :cryout:
Bronkitkorv
2005-10-27, 19:24
Listan är för lång för att skrivas ner här...
Om jag joggar så kan jag inte sluta jogga om nån är i närheten utan måste springa tills jag är själv i spåret och om jag går tvärtom plus att jag måste se folk i ögonen jättesnabbt....
Är extremt rädd för kroppsbehåring i duschen.. Som om bror stått och rakat sig ochinte duschat av efter.. Kör en storstädning av duschen innan jag duschar då.
Sedan har jag som vana att stoppa in massa snickers i frysen om mamma köper hem det.. Så oftast ligger det en 5-6 snickers i frysen som jag aldrig orkar äta upp :D
hmm.. massa andra saker som jag är mobbad för.. som jag inte kommer på nu... hmm.. att jag alltid börjar dansa och vicka på rumpan när jag ska klä av mig innan/efter gympan? det är som en drog.. går inte att sluta
jag bygger kylare till koenigsegg :D
Halva inne Jense! :thumbup:
Halva inne Jense! :thumbup:
DJAG HVEEEED =D
Haha jag gör precis samma sak! :thumbup:
hmm.. massa andra saker som jag är mobbad för.. som jag inte kommer på nu... hmm.. att jag alltid börjar dansa och vicka på rumpan när jag ska klä av mig innan/efter gympan? det är som en drog.. går inte att sluta
Gympan? menar du Gymnastik , Idrottslektionen i plugget eller Gymet?
Krokodil
2005-10-27, 19:44
Jag brukade alltid strippa för mina kompisar...
Kan inte vi vara kompisar? :)
Kan inte vi vara kompisar? :)
Jag brukade alltid strippa för mina kompisar... ;)
Jag brukade alltid strippa för mina kompisar... ;)
Jag min syster och 2 kompisar till oss brukade alltid strippa för våra föräldrar när dom hade middag (föräldrarna var vänner).
Vi var på ngns rum och övade sen satte vi på musik och hade strippshow för dom.
så jag tycker det är helt normalt!
Jag min syster och 2 kompisar till oss brukade alltid strippa för våra föräldrar när dom hade middag (föräldrarna var vänner).
*screwy*
Kebab-Arne
2005-10-27, 20:05
Bara jag som har en posering runda efter jag duschat..? :em:
Wtf? Normalt? *screwy*
Vad har hänt med tjejer? Är det bara att bjuda hem någon (några?!) och sätta på musik så är halva inne? :D
On-T: jag vet inte riktigt om jag gör några konstiga saker. Fast ja, just nu har jag lindat en filt runt omkring bena, som en lång kjol.
Nej. *flex*
Dissector
2005-10-27, 20:08
När jag var liten (6-7 år) och bad mamma hämta vatten åt mej på kvällen så var jag tvungen att utföra någon märklig ritual där jag skulle hoppa runt i sängen på ett visst sätt och säga vissa saker precis innan hon kom innanför dörren med vattnet. Misslyckades jag så skulle jag inte ha vattnet.
En lite mindre frisk grej var att i ungefär samma ålder hade jag för vana att trycka ner huvudet i toalettenskålen efter jag gjort 2:an och se hur djupt jag kunde gå (utan att röra något med ansiktet givetvis, det hade varit lite väl extremt).
Idag har jag inte så mycket lustiga saker för mej. Jag har en del konstiga tvångstankar eller liknande. Jag kan OMÖJLIGEN skita ifall någon eller några står i närheten av toaletten och pratar så jag kan höra. Jag kan heller inte skita och andas med munnen för jag tror jag får in det äckliga i munnen då, så jag måste alltid andas med näsan, hur lös i magen jag än är, vem som än har skitit där minuten innan.
Konstigt att typ 70% av allas inlägg här har något med toaletter att göra :D
Krokodil
2005-10-27, 20:11
Det finns en hel del skumma saker i denna tråd... http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=37604
När jag var liten (6-7 år) och bad mamma hämta vatten åt mej på kvällen så var jag tvungen att utföra någon märklig ritual där jag skulle hoppa runt i sängen på ett visst sätt och säga vissa saker precis innan hon kom innanför dörren med vattnet. Misslyckades jag så skulle jag inte ha vattnet.
En lite mindre frisk grej var att i ungefär samma ålder hade jag för vana att trycka ner huvudet i toalettenskålen efter jag gjort 2:an och se hur djupt jag kunde gå (utan att röra något med ansiktet givetvis, det hade varit lite väl extremt).
Idag har jag inte så mycket lustiga saker för mej. Jag har en del konstiga tvångstankar eller liknande. Jag kan OMÖJLIGEN skita ifall någon eller några står i närheten av toaletten och pratar så jag kan höra. Jag kan heller inte skita och andas med munnen för jag tror jag får in det äckliga i munnen då, så jag måste alltid andas med näsan, hur lös i magen jag än är, vem som än har skitit där minuten innan.
Konstigt att typ 70% av allas inlägg här har något med toaletter att göra :D
Dags för nickbyte? :D
Runda Grodan
2005-10-27, 20:14
Öhh va? Blanda inte in mig. Efter att du duschat? :confused:
Jag har en annan sak
jag tycker det är jobbigt när ngt är nära mina ögon utan att jag har koll på vad.
Det gör liksom ont i huvudet om det är för nära, obehagligt.
Det gäller även om jag blundar vilket gör att om jag ska sova och har en vägg eller tak för nära mig (det kan hända om det är smal säng eller våningssäng) så brukar jag lägga en handduk eller t-shirt över huvudet så jag inte "känner" av det som är så nära. Då är ngt annat emellan.
Det är inte lika mycket så nu som tidigare men ibland så känner jag av det fortfarande.
Krokodil
2005-10-27, 20:18
Jag har en annan sak
jag tycker det är jobbigt när ngt är nära mina ögon utan att jag har koll på vad.
Det gör liksom ont i huvudet om det är för nära, obehagligt.
Det gäller även om jag blundar vilket gör att om jag ska sova och har en vägg eller tak för nära mig (det kan hända om det är smal säng eller våningssäng) så brukar jag lägga en handduk eller t-shirt över huvudet så jag inte "känner" av det som är så nära. Då är ngt annat emellan.
Det är inte lika mycket så nu som tidigare men ibland så känner jag av det fortfarande.
Cellskräck?
Cellskräck?
vet inte mer det att jag inte vill ha ngt nära ögonen.
Gympan? menar du Gymnastik , Idrottslektionen i plugget eller Gymet?
Skolidrotten.. Jag inför typ 30 tjejer :naughty: :laugh:
Dissector
2005-10-27, 20:42
Dags för nickbyte? :D
Hurså? :P
Vad har hänt med tjejer? Är det bara att bjuda hem någon (några?!) och sätta på musik så är halva inne? :D
Vadå "Vad har hänt med tjejer?"? Cilia är 50+ år gammal.
Kebab-Arne
2005-10-27, 21:20
Öhh va? Blanda inte in mig. Efter att du duschat? :confused:
Lite svårt att posera med kläder... ;)
*rolleyes*
Rock'nRoll
2005-10-27, 21:24
Jag har ganska irriterande tvångstankar. När jag ska träna så måste jag ha skåp # 68 i omklädnings rummet, annars så blir det ingen bra träning och jag kan lika gärna gå hem. En sak som för dom flesta "vanliga" människor är en fix ide men som för 99% här är lika självklart som att andas är att jag verkligen måste käka var tredje timme.
Inget seriöst, checkar att dörren är låst, om spisen och kaffebryggaren är av ett par gånger.
Duschar innan träning, vet inte varför men så har jag gjort sen jag var 11 år.
Kör samma väg till och från gymmet.
Då jag spelade hockey så hade jag massor med grejer. Tog alltid på mig höger skrisko före den vänstra, högra benskyddet före det vänstra osv osv ( gör jag fortfarande idag med skor sockar etc)
Skulle alltid vara först ut och sist in från isen.
Efter varje byte så drog jag till damaskerna runt knäna ( höger först).
Just innan matcherna drog igång så åkte jag ner till målisen och slog han 3 ggr på det högra benskyddet och sen 3 på det vänstra.
Har alltid ett pennskrin fyllt med pennor med mig när jag ska ha tenta. Inte 2 eller 3 utan snarare 13 el 14. Måste vara många blyertspennor och då även pennvässare, och ett antal stiftpennor och stift och självklart minst 1 sudd.
Duschar innan träning, vet inte varför men så har jag gjort sen jag var 11 år.
Läste om en kille som gjorde det eftersom porerna öppnar sig när man tränar och om man då är smutsig så får man finnar. Vet inte hurvida det stämmer eller hjälper :P
What the....? Hur kommer man på tanken att käka jäst:D?
Har alltid ett pennskrin fyllt med pennor med mig när jag ska ha tenta. Inte 2 eller 3 utan snarare 13 el 14. Måste vara många blyertspennor och då även pennvässare, och ett antal stiftpennor och stift och självklart minst 1 sudd.
Hähä, mängden mer eller mindre bisarra "tentabeteenden" lär vara gigantisk ... själv har jag haft samma tröja (en fruktansvärd brunmelerad stickad polo av den där sorten som blir längre efter varje tvätt) på mig på alla mina tentor utom en (min första tenta; då ägde jag inte tröjan). Har inte riktigt koll på hur många tentor det blir, men på tio är lär det ha hunnit bli några stycken. Har även haft den på större delen av mina viktigare seminarier/redovisningar ... lite barnsligt, jawohl, jawohl. :em:
Tilläggas kan ju att min dyra moder med jämna mellanrum undrar varför jag inte slängt tröjan, något jag brukar sligra mig kring med nödlögnen att jag ändå bara har den hemma ... :D
Haha den där var fan sjuk.
Själv har jag inget speciellt för mig men hade en hel del små tvångstankar förut med vilken ordning grejer skulle göras etc.
En tjejkompis till mig berättade en rolig tvångsgrej hon hade dock, var tvungen att knipa med skinkorna när hon åkte under en viadukt eller bro när hon körde bil.
Läste om en kille som gjorde det eftersom porerna öppnar sig när man tränar och om man då är smutsig så får man finnar. Vet inte hurvida det stämmer eller hjälper :P
jag läste också det i slitz:P
olika tvångstankar bara.. dock har jag fobi för potatisskalare.. sitter dom med bladen upp i luften i diskmaskinen så tar jag inte ut ur den, d klarar jag inte av =/
En ny extremsport för Filip och Fredrik att testa kanske :D
För övrigt så tror jag att man snarare är onormal om man inte har en massa skumma saker för sig.
Brukade ställa in en lite pall i duschen förut, sitta och bara värma mig av vattnet i en kvart innan man orka duscha.
Sheogorath
2005-10-27, 22:46
Brukade ställa in en lite pall i duschen förut, sitta och bara värma mig av vattnet i en kvart innan man orka duscha.
Låter mer trevligt än sjukt :).
AFanatic
2005-10-27, 23:02
A-brunnar kan vara ett litet dilemma (för mig också), ibland går jag på dom ibland inte, och när jag gör det så tänker jag så här: Aha ok döden, come and get me then! FU (Samma vid 40-brunnar.) Ingen respekt alls mao.
Sedan kan jag rynka på näsan ibland oxå...men det är bara för att glasögonen halkat ner och jag inte orkar rätta till dom med tummen/pekfingret.
:D
är paranoid som fan när jag kör bil, tror att alla som ligger bakom mig är förklädda civilpoliser som vill ta mitt körkort *cry*
Låter mer trevligt än sjukt :).Hehe, hela situationen är lite skum, på vintern brukar jag låta fönstert vara öppet när man ska sova, skönare att sova när det är kallt i rummet, på morgonen uppskattar man dock inte när det ryker när man andas, sedan måste man ju värma sig, så drar man in pallen och bara sitter väldigt trött, med stängda ögon och värmer upp sig :)
Favriten efteråt är när man går in på sitt rum igen och ens hår på huvudet fryser :p
bosse_brutal
2005-10-27, 23:56
Aaahaha va sjuka ni är :laugh:
är paranoid som fan när jag kör bil, tror att alla som ligger bakom mig är förklädda civilpoliser som vill ta mitt körkort *cry*
det där känner jag igen, kör aldrig för fort i mörker om det ligger någon efter mig... drog om en V70 i aningenför hög hastighet en gång, efter jag svängt av stora vägen så följde den efter mig ända tills jag svängde in på gården hemma hos farsan mitt ute i skogen... puls 300 minst.
vildängel
2005-10-28, 01:29
Jag vänder alltid på täcket i sömnen så fotänden hamnar vid huvudet. Jag har slutat vända tillbaka det innan jag somnar, för jag vänder det ändå alltid åt fel håll igen. Jag vänder det aldrig åt andra hållet.
Jag tar alltid samma dusch på gymmet, samma ställe i skohyllan, samma toa på jobbet osv.
Jag blir fruktansvärt arg när folk pratar på radio.
Äta i duschen? Det måste ju bli soppa av allt (extremt fyndigt!).
HAHA, ja jävlar. Den där är det nästan extrapoäng på! :bow:
grisbil3n
2005-10-28, 02:46
Samma här, oftast, och framförallt när det är folk hemma.
Du kanske var Japan i ett tidigare liv?
Many Japanese women are embarrassed at the thought that someone else can hear them while they are doing their business on the toilet (a condition known as Paruresis.) To cover the sound of bodily functions, many women flushed public toilets continuously while using them, wasting a large amount of water in the process. As education campaigns did not stop this practice, a device was introduced in the 1980s that, after activation, produces the sound of flushing water without the need for actual flushing. One brand name commonly found is the Otohime (Japanese: 音姫), which literally means Sound Princess, and is named after the Japanese goddess Otohime (the goddess's name, though, is written with different kanji (乙姫) meaning "younger princess"), the beautiful daughter of the sea-king Ryujin. This device is now routinely placed in most new public women's rooms, and many older public women's rooms have been upgraded. The Otohime may be either a separate battery-operated device attached to the wall of the toilet, or included in an existing washlet. The device is activated by pressing a button, or by the wave of a hand in front of a motion sensor. After activation, the device creates a loud flushing sound similar to a toilet being flushed. This sound either stops after a preset time or can be halted through a second press on the button. It is estimated that this saves up to 20 liters of water per use. However, some women believe that the Otohime sounds artificial and prefer to use a continuous flushing of the toilet instead of the recorded flush of the Otohime. So far, there appears to be no demand for these devices for men's public toilets, and the devices are almost never installed in men's restrooms.
Vadå "Vad har hänt med tjejer?"? Cilia är 50+ år gammal.
ganska ung med andra ord *visslar*
What the....? Hur kommer man på tanken att käka jäst:D?
jäst är gott, det äter jag med eller mer när jag var yngre men det är fortfarande gott. buljongtärningar har jag inte provat.
Tentor däremot hade jag inga hyss för mig.
Jag gick in skrev och gick ut. Jag hade aldrig med mig mat eller ngt annat att äta. Varför dra ut på det? Sen kunde man ju sitta hela dan i fiket eller spela squash, mycket squash och fika var det ..............
Nitrometan
2005-10-28, 07:58
Ja? Bara för att du är paranoid betyder det inte att de inte är ute efter dig.
petersson
2005-10-28, 08:08
Jag missbrukar verkligen lypsyl, labello osv.. :(
sen så MÅSTE jag verkligen klämma ihop varenda kapsyl jag ser mellan tummen och pekfingret.
X-Files :D
stoney_king
2005-10-28, 11:21
jag gör det efter varenda duschning.... :cool:
Ska ner och duscha nu Alexander, kanske tar med mig laxen in i duschen också :cool: .
Helena B
2005-10-28, 11:52
Sen vill jag fortfarande inte gå på A-brunnar (kvar sen man var liten och sa att det betydde otur).
JAg försöker göra samma sak när jag cyklar. När jag kör bil är det svårt så då ignorerar jag det.
Sen är jag beroende av tops.
Japp gör samma sak, fast jag undviker alla brunnar (för säkerhetsskull)
delta_mats
2005-10-28, 11:55
Det enda som jag gör som jag inte hört/sett någon annan göra är när jag snabbtvättar mig under armarna ibland, då man inte ids eller hinner ducha. Före en träning tex. Då knyter jag en handduk runt midjan så att inte vattnet kan rinna ner och blöta upp byxorna.
petersson
2005-10-28, 12:12
Det enda som jag gör som jag inte hört/sett någon annan göra är när jag snabbtvättar mig under armarna ibland, då man inte ids eller hinner ducha. Före en träning tex. Då knyter jag en handduk runt midjan så att inte vattnet kan rinna ner och blöta upp byxorna.
Det har jag också gjort nångång när jag slagit en svett.
Tilläggas kan ju att min dyra moder.......
Hur mycket?? :cool:
Jag brukar alltid pilla bort plasten ur kapsyler, om jag inte gör det kan jag störa mig en hel dag på att jag inte gjorde det.
Det gör jag också. Tro inte att du är nåt :)
TrasMannen
2005-10-28, 13:10
Massa skumma inlägg
Haha! Flash! fan va skön du är!
Dissector
2005-10-28, 13:20
Jodå, det händer väl, under brådska. Var inne i en "jag-pallar-fan-inte-duscha"-månad ett tag, då gapade morsan om att jag åtminstone kunde tvätta bara armhålorna på ovanstående vis! Jag är dock än mer hardcore och kör utan handduk ^^
true that! men det är kanske lite väl mkt "önsketänkande" från min sida att precis alla som ligger efter mig är civilpoliser :)
Förr gick jag aldrig på A-brunnar. Men sen såg jag filmen Fucking Åmål, där en av karaktärerna påpekar att A-brunnar är dåligt, eftersom det står för bland annat analsex. Nu går jag på så många A-brunnar som möjligt! :booty:
delta_mats
2005-10-28, 15:42
Jodå, det händer väl, under brådska. Var inne i en "jag-pallar-fan-inte-duscha"-månad ett tag, då gapade morsan om att jag åtminstone kunde tvätta bara armhålorna på ovanstående vis! Jag är dock än mer hardcore och kör utan handduk ^^
Jag var väl inte ensam om detta då. Men själva grejen är ju handduken.
Ryska_raketen
2005-10-28, 15:47
Du lät riktigt fräsch :thumbup:
keffat_liv
2005-10-28, 15:51
HAHA!!! jag med!! haha
Ryska_raketen
2005-10-28, 15:53
A-brunnar kan vara ett litet dilemma (för mig också), ibland går jag på dom ibland inte, och när jag gör det så tänker jag så här: Aha ok döden, come and get me then! FU (Samma vid 40-brunnar.) Ingen respekt alls mao.
Sedan kan jag rynka på näsan ibland oxå...men det är bara för att glasögonen halkat ner och jag inte orkar rätta till dom med tummen/pekfingret.
:D
Kollat på fucking åmål för mkt eller ?
AFanatic
2005-10-28, 16:37
Kollat på fucking åmål för mkt eller ?
Har inte ens sett den filmen.
Förr gick jag aldrig på A-brunnar. Men sen såg jag filmen Fucking Åmål, där en av karaktärerna påpekar att A-brunnar är dåligt, eftersom det står för bland annat analsex. Nu går jag på så många A-brunnar som möjligt! :booty:
Du längtar efter att bli tagen i rumpan?
Det är det enda jag gör om dagarna. Går och längtar! Mouhaha!
Sedan kan jag rynka på näsan ibland oxå ... men det är bara för att glasögonen halkat ner och jag inte orkar rätta till dom med tummen/pekfingret.
Det där känner jag igen. Men det är väl rätt normalt när man faktiskt har glasögonen på sig. Mindre normalt när man har linser, men ändå känner glasögonen halka nedåt på näsryggen ...
Don't you? :laugh:
ArnoldOnLehmä
2005-10-29, 09:55
Förrut var jag tvungen att klä av mig naken när jag skulle skita. Inte ens strumporna kunde jag ha på mig. Jag var även tvungen att lyfta på toa ringen 3 gånger och kolla så det inte fanns nå äckel där eftersom det klättrade upp en jättespindel på mig när jag sket som liten. Är väldigt glad att jag blivit av med dem tvångshandlingarna, blev lite jobbigt när man hade attackskitar eller var på en allmän toalett eller liknande.
Jag kliar mig på näsan konstant trots att det inte kliar :confused:
Förrut var jag tvungen att klä av mig naken när jag skulle skita. Inte ens strumporna kunde jag ha på mig. Jag var även tvungen att lyfta på toa ringen 3 gånger och kolla så det inte fanns nå äckel där eftersom det klättrade upp en jättespindel på mig när jag sket som liten. Är väldigt glad att jag blivit av med dem tvångshandlingarna, blev lite jobbigt när man hade attackskitar eller var på en allmän toalett eller liknande.
Jag kliar mig på näsan konstant trots att det inte kliar :confused:
usch!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.