Visa fullständig version : Träna med mp3 spelare
Hej.
Jag har alltid dragits med den dåliga musik på gymmet för jag ej har haft någonstans att ha mp3 spelaren. Vart har ni den? Lite jobbigt med den dinglade om halsen? :)
Pudzianovski
2005-10-27, 16:40
Har den runt halsen innan för tröjan. Den är rätt liten. :thumbup:
Jag har min spelare i ena fickan och koss the plug i mina öron.
Har en blaffa som väger ca 1 kilo :whipped:
(ok vägde den just.. rör sej om 300gr men otympligare grejj får man fan leta länge efter :D större än en cd freestyle, så ja kan inte ha den annat än i MKT storfickade-byxor.. :MrT:
murmeldjur
2005-10-27, 17:13
jag har den i fickan ;)
Jag har den på armen med ett band
i fickan (wtf?!) var ska man annars ha den :p
hängandes runt halsen som nästa modehora? ^_^
Dumleman
2005-10-27, 17:16
Träna i pannband, mössa eller keps och sätt fast spelaren i det :).
Jag har den på armen med ett band
I ett band? Du menar i ett svettband eller något då?
Peter-N1
2005-10-27, 17:30
På armen
http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=123798&cks=PRL
Herkulez
2005-10-27, 17:32
i fickan (wtf?!) var ska man annars ha den :p
hängandes runt halsen som nästa modehora? ^_^
förolämpa inte hororna tack
har den själv i fitt....fickan
Fickan, o ska jag lassa vikter på låren etc om jag kör hantelpressar lr likn klämmer jag ner den i midjeresåren så länge... Och the plug i öronen of coz!
Har en spelare med fodral och bältesclip så den sitter kvar i fickan. Jag klarar inte av att ha några sladdar som hänger el dylikt, väldigt lätt att trassla in sig har jag märkt.
i fickan och med sladden innan för tröjan, syns knappt.. :thumbup:
Runt halsen, varning se upp när du kör liggande hantelpress, har haft en olycka där :)
Pudzianovski
2005-10-27, 18:33
Anledningen till att jag köpte en som jag kunde hänga runt halsen var pga att jag tränar. Den är minst ivägen där. Jag kan ta på och av mig armbågsskydd, bälten mm utan problem. Jag har inga sladdar ivägen när jag kör eftersom lurarna går i "halskedjan/snöret". Jag kan boxas och hoppa hopprep.
Modegrej? Knappast...den syns ju inte ens då den är innanför tröjan.
Köpte denna i Kanada, för rimligare pengar kan jag lugnt skriva:
XtremeMac SportWrap för iPod (http://store.apple.com/Apple/WebObjects/swedenstore.woa/91306/wo/V3h9vh0HO6uL2Z9wSsx1cynf2XZ/5.SLID?mco=CC7EAD32&nplm=T9137)
EDIT: Neopren är inte vattentätt :) ...kör man cardio blir den fuktig, om man svettas som jag gör!
http://www.iwantoneofthose.com/search.do?productCode=MP3HEAVAR
den kanske?
jag har iaf en Iriver i fickan med sladd under tröjan... (koss theplugg)
biffsson
2005-10-27, 19:25
I fickan på shortsen, med sladden dragen innanför tröjan.
På armen
http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=123798&cks=PRL
Äh, måste ju kunna flexxa biccen :)
Runt halsen, innanför tröjan...
Jag kör ner den i sportbehån mellan behagen! :D Svettigt och fräscht, men jag har överdrag om den som turligt nog är utbytbart när den börjar bli alltför ofräsch! *S* Men det är väl inget alternativ för dig förstås! ;)
Mass-Tech
2005-10-28, 09:36
Brukar har den så den går över ryggen eller så hänger den runt halsen.
Peter-N1
2005-10-28, 10:07
Äh, måste ju kunna flexxa biccen :)
Inga problem, det är resårband!
Jag kör ner den i sportbehån mellan behagen! :D Svettigt och fräscht, men jag har överdrag om den som turligt nog är utbytbart när den börjar bli alltför ofräsch! *S* Men det är väl inget alternativ för dig förstås! ;)
Beros på hur stora bröst muskler jag har ;)
Hehe, tack för alla tips ;)
Runt halsen , i resårsnodd.
Sen finns det hörlurar med 50 cm sladd , funkar kanon och inget som är ivägen.
Inga problem, det är resårband!
Haha, polis-disco-byggare :)
Haha, polis-disco-byggare :)
Nä inte många rätt på poliskåren nuförtiden ;)
Nä inte många rätt på poliskåren nuförtiden ;)
Hoppas jag kommer in så jag kan visa dem riiiktig disco byggning :naughty:
Helena B
2005-10-28, 11:49
Finns väl inte så många fler ställen att ha den på, förutom de som blivit uppräknade. Om jag har byxor med fickor så har jag den där, annars runt halsen som är lite irriterande...men men ;)
Idag spelade de en jullåt på gymmet *screwy* Lite tidigt kanske, då är det bra med annan musik i öronen. Jupp love my MP3 :bow: (fast jag gillar jullåtar oxå...vid jul)
Finns väl inte så många fler ställen att ha den på, förutom de som blivit uppräknade. Om jag har byxor med fickor så har jag den där, annars runt halsen som är lite irriterande...men men ;)
Idag spelade de en jullåt på gymmet *screwy* Lite tidigt kanske, då är det bra med annan musik i öronen. Jupp love my MP3 :bow: (fast jag gillar jullåtar oxå...vid jul)
Nejdå den ligger skitbra mellan pattarna
Snorkfröken
2005-10-28, 11:56
I byxlinningen.
Exakt! Var i linningen jag sätter den beror på vad jag kör... är t.ex. inte speciellt skönt att ha spelaren på ryggen då man kör bänk. Sugen på en ny spelare nu, då min 256 MB Muvo TX börjar kännas inte bara liiite föråldrad... but I still löööv it :D
Hm, fick lite damp igår när de började spela Axel F - Crazy frog.. :)
Runt halsen, varning se upp när du kör liggande hantelpress, har haft en olycka där :)
Hur kan det ha hänt en olycka när du kör hantelpress?
Jag själv kör med spelaren runt halsen och är inte i närheten av spelaren med hantlarna.
Helena B
2005-10-28, 13:22
Nejdå den ligger skitbra mellan pattarna
Vad seg man är, såg din söta signatur nu *slap*
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.