Visa fullständig version : Complete diet - blanda med vad?
Semiramis
2005-10-27, 15:07
Jag hade tänkt att använda Complete Diet till mellanmål men idag prövade jag det för första gången och blandade det med varmt vatten och förutom att det var näst intill omöjligt att få den att lösa sig så smakade det såpass vedervärdigt att jag inte kunde tvinga i mig det. Är det någon som har något tips på hur man kan göra för att få det mindre äckligt?
blanda med lite Funlight, kanske :)
Jag hade tänkt att använda Complete Diet till mellanmål men idag prövade jag det för första gången och blandade det med varmt vatten och förutom att det var näst intill omöjligt att få den att lösa sig så smakade det såpass vedervärdigt att jag inte kunde tvinga i mig det. Är det någon som har något tips på hur man kan göra för att få det mindre äckligt?
Kallt vatten kanske??
ja samma sak här smakar inte speciellt gott.
men borde kunna blanda det med nåt annat
kallt vatten eller minimjölk!
har jag inte minimjölk, men vanlig mjölk hemma blandar jag mjölk 1/3 och kallt vatten 2/3.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.