Visa fullständig version : Trådlös telefon
Min kvinna vill ha. Siemens verkar göra bra saker men vilken av alla 700 modeller? Någon som har en och är nöjd?
Gurk-Burk
2005-10-27, 09:04
Har Siemens Gigaset 3000L Micro. Inte upplevt några som helst problem med den, bra batterier, bra räckvidd, bra telefon i allmänhet.
Denna har jag. Mycket nöjd. Visst, onödigt så det förslår med kamera, men det är en mycket gedigen och trevlig telefon i övrigt.
http://se.pricerunner.com/phones/cordless-phones/211616/prices
Om man har 2 enheter, kan man ringa mellan dem internt? Jag ser framför mig hur jag sitter på balkongen och beställer en whisky..
Slartibartfast
2005-10-27, 12:51
HAHAHA! Varför har man kamera i en sladdlös? :laugh:
Har en 4010 Micro som funkar klockrent.
Om man har 2 enheter, kan man ringa mellan dem internt? Jag ser framför mig hur jag sitter på balkongen och beställer en whisky..
jupp
Denna har jag. Mycket nöjd. Visst, onödigt så det förslår med kamera, men det är en mycket gedigen och trevlig telefon i övrigt.
http://se.pricerunner.com/phones/cordless-phones/211616/prices
Instämmer. Har sådana också. Funkar bra, och är inte för små. En hemtelefon ska inte vara för liten, enligt mig.
Kameran är, som sagt overkill. OCh extremt dålig. Men den är ju inte ivägen. Enda nackdelen är att ljudnivån är något låg, även om man sätter den på max.
s_himself
2005-10-27, 15:22
har en siemens gigaset a100.. den är totalt värdelös
Någon som vet vad bokstäverna betyder precis innnan siffrorna? S450, C450 etc.
Är lite inne på en S450.
Ja besitter en Siemens gigasetA200
- optimal! om du söker det där knastriga-fylle-ljudet :hbang: :D
aber ja
har en siemens gigaset a100.. den är totalt värdelös
Ja kan tänka mej :D
Pudzianovski
2005-10-27, 16:07
Jag har också en Siemens A100. Jag tycker den är sktibra. Billig, skön att hålla i. Lätt att ändra ringsignal och ringvolym. Batteritid är helt ok...aldrig råkat ut för att de tagit slut. Köpte den rätt billigt också. Vad är dåligt med den?
Det är ju bara en jävla telefonjävel man pratar i... *flex*
bosse_brutal
2005-10-27, 16:10
har en sån här http://www.panasonic.se/servlet/PB/menu/1057312_l15/index.html iofs ingen siemens.
hittills har den fungerat jävligt bra,men en nackdel är att det inte finns nån funktion på basenheten för att lokalisera telefonen om den kommer bort, utan då blir det till att hala fram mobilen..
Jag har också en Siemens A100. Jag tycker den är sktibra. Billig, skön att hålla i. Lätt att ändra ringsignal och ringvolym. Batteritid är helt ok...aldrig råkat ut för att de tagit slut. Köpte den rätt billigt också. Vad är dåligt med den?
Det är ju bara en jävla telefonjävel man pratar i... *
Är A100 såpass bra ska ja fan ta och nedgradera mej :bow: :D
Att min telefon är kass KAN ju ha att göra me de otaliga smällar den fått ta emot :whipped:
..och alla gånger vi glömt den ute i regnet :em: :D
De nya fungerar väl aldeles bra? Bara man inte tar något bliigit skit märke för 100 kr så går det nog att ringa med dem :D
Rockhard
2005-10-27, 17:08
Problemet med dom är ju att man inte har den med sig så man får springa runt och leta när det ringer, bättre med vanlig telefon imo
jean-wim
2005-10-27, 17:35
Om man har 2 enheter, kan man ringa mellan dem internt? Jag ser framför mig hur jag sitter på balkongen och beställer en whisky..Ja, och det extra braiga är att så länge det är DECT-lurar så är de alltid kompatibla, så du kan kombinera gamla och nya telefoner av helt olika märken.
bosse_brutal
2005-10-27, 18:12
Problemet med dom är ju att man inte har den med sig så man får springa runt och leta när det ringer, bättre med vanlig telefon imo
eller så gör man det till en vana att alltid ställa tillbaks den i basenheten
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.