Visa fullständig version : Första gången?
Berätta om vår första gång istället Jwzzrd
Men vi sa ju att vi inte skulle berätta för andra Pirrranha :em:
mangemani
2005-10-27, 14:42
var 18-19 år om jag inte minns fel.
var med en tjej som jag älskade väldigt mycket samt att taimingen och stämningen var helt perfekt....jäkligt skönt var det.
min första gång var den sämsta... var inte äns skönt.
Kinesisk porr är väl dock ändå av högre klass än den samtida från Neapelbukten? Eller är den kinesiska porren yngre?
Dom har iaf extrem fantasi när det gäller ställningar.
finns en kanonbok som heter kärlekens tao (tror jag)
borde ni män läsa för den handlar främst om hur ni kan bli bättre älskare.
den är väl illustrerad också.
Krokodil
2005-10-27, 16:15
den är väl illustrerad också.Vadå bättre älskare, det går för mig varje gång!
Vadå bättre älskare, det går för mig varje gång!
Haha, och snabbare varje gång dessutom! Tekniken närmar sig sin fulländning! :laugh:
Krokodil
2005-10-27, 16:36
Haha, och snabbare varje gång dessutom! Tekniken närmar sig sin fulländning! :laugh:Hur vet du det? Har du pratat med min fru? Läskigt! :D
Det tror jag säkert.
Har en hel del idéer som inte hittat till porren ännu.
Ex: Förspel, one-on-one, vaginal penetration och annat kinky stuff?
;)
den är väl illustrerad också.
VA?! vad menar du?
"borde ni män läsa för den handlar främst om hur ni kan bli bättre älskare"
så alla kvinnor är givetvis födda till perfekta älskare? is that what you're trying to say? :confused:
Slartibartfast
2005-10-27, 18:13
Det är konstigt hur det alltid är killen som måste hyvla på tekniken, då tjejen kan vara hur skitdålig som helst. :MrT:
Det är konstigt hur det alltid är killen som måste hyvla på tekniken, då tjejen kan vara hur skitdålig som helst. :MrT:
Klart vi tjejer också kan bli bättre, gäller bara att ha en bra kille att öva med ;)
Vadå bättre älskare, det går för mig varje gång!
precis, läs boken så förstår du vad jag menar *L*
VA?! vad menar du?
"borde ni män läsa för den handlar främst om hur ni kan bli bättre älskare"
så alla kvinnor är givetvis födda till perfekta älskare? is that what you're trying to say? :confused:
absolut inte, nu tolkar du det jag skrev felaktigt.
oj, vilket känsligt ämne det där var.
det var inte det jag skrev utan jag recenserade en bok.
Something
2005-10-27, 18:27
Fast i just det fallet var det kanske reklam för den aktuella bordellen. I Pompeji var väl de flesta hus antingen bordeller eller bagerier?
Fast porr var poppis i romarriket. Det var det.
Nej det var inte någon sorts reklam, nästan alla byggnader i pompeji hade någon bild där en sexuell akt utspelades. Förr trodde man att alla dessa hus som hade sådana bilder var bordeller, dock har man i stort sett skippat den teorin numera.
Självklart finns det en hel del byggnader som varit rena bordeller, samt att badhusen ofta hade andra tjänster en vatten att erbjuda :naughty:
Kristendomen var ju knappast högt i kurs hos detta folk, så dom visste ju inte att det är fult och hemsk med erotik *rolleyes*
Dom ansåg att erotik och njutning var något bra att hänge sig åt helt enkelt :)
Cilia: Tror nog det var en del sarkasm i deras inlägg, iallafall krokodils inlägg :)
Om någon har problem med läsförståelse så vore det nog du isf som inte läser:
"fantasier, jodå det har jag Men inte någon som liknar många av de porrfilmer som finns"
Och du...min testosteronproduktion är det ingen fara med...Du kanske är avis då din egna är nedstäng eller varför din kaxiga framtoning ?
puss & kram.
jwzrd har ju dock helt rätt, bara för du har en romantisk bild av sex så betyder inte det att alla har det eller att din bild är den rätta. Jag tror helt klart problemet är att du objektifierar kvinnan på ett annat sätt, du ser henne som en prinsessa som inte vet lika bra som du och kan gå sönder. Du är inte orolig hur DU blir påverkad av porr eftersom du inte tänder på sådant. Däremot de stackars tjejerna har ingen egen vilja och blir tvingade att äta sperma med müsli.
Dags att tona ner detta, dags att förstärka istället för att glorifiera den spröda jungfrun. Se fram emot dagen då den nervösa sextonåriga killen som skall lägra sin jämnåriga tjej helt plötsligt blir övertalad att bli brutalt fistad i röven.
Sedan kanske porr inte är en bra instruktionsvideo för en oskuld, men vem fan tänker på porr då. Det är nog mer:
"Det händer, det händer! Jag kan fan inte tro att det händer! Vad fan skall jag göra? Svettigt värre, oh helvete vad händer! Vad gör hon? oh, ah? JAG ÄR MAN!, Lätt att bästa kompisen skall få reda på detta imorgon"
Dock blir väl de som har haft sex ett tag påverkade, men oskulder kör oftast på enklast möjliga sätt. Sedan har jag sett en hel del porr på Internet som får mig att tänka att personer som tänder på detta är inte har alla indianer i kanoten. Däremot så vill jag nog inte förbjuda heller.
Tack alla för era svar :)
Resultatet blev en 4,5 sidors analys :D
Hoppas på ett G *flex*
Nitrometan
2005-10-28, 08:11
Haha, och snabbare varje gång dessutom! Tekniken närmar sig sin fulländning! :laugh:
HIT-sex! One set! One rep! One mighty pelvic thrust! *kissass*
jwzrd har ju dock helt rätt, bara för du har en romantisk bild av sex så betyder inte det att alla har det eller att din bild är den rätta. Jag tror helt klart problemet är att du objektifierar kvinnan på ett annat sätt, du ser henne som en prinsessa som inte vet lika bra som du och kan gå sönder. Du är inte orolig hur DU blir påverkad av porr eftersom du inte tänder på sådant. Däremot de stackars tjejerna har ingen egen vilja och blir tvingade att äta sperma med müsli.
Dags att tona ner detta, dags att förstärka istället för att glorifiera den spröda jungfrun. Se fram emot dagen då den nervösa sextonåriga killen som skall lägra sin jämnåriga tjej helt plötsligt blir övertalad att bli brutalt fistad i röven.
Sedan kanske porr inte är en bra instruktionsvideo för en oskuld, men vem fan tänker på porr då. Det är nog mer:
"Det händer, det händer! Jag kan fan inte tro att det händer! Vad fan skall jag göra? Svettigt värre, oh helvete vad händer! Vad gör hon? oh, ah? JAG ÄR MAN!, Lätt att bästa kompisen skall få reda på detta imorgon"
Dock blir väl de som har haft sex ett tag påverkade, men oskulder kör oftast på enklast möjliga sätt. Sedan har jag sett en hel del porr på Internet som får mig att tänka att personer som tänder på detta är inte har alla indianer i kanoten. Däremot så vill jag nog inte förbjuda heller.
Infann du dig på något rave-party då du skrev detta eller?
Oj vad du tror mycket om vad jag tycker ? Som du inte har en aning om, och som inte stämmer för den delen.
HIT-sex! One set! One rep! One mighty pelvic thrust! *kissass*
Det är vad som menas med intensitet! HIT-sex är som en explosion, men det är inte många som klarar det. Högvolymare är ju kända för att bara kunna småjucka. :D
Nitrometan
2005-10-28, 08:28
Det är vad som menas med intensitet! HIT-sex är som en explosion, men det är inte många som klarar det. Högvolymare är ju kända för att bara kunna småjucka. :D
Precis. Framförallt är det tjejer som har svårt att lära sig det. De tror på högvolym. Många reps och många set... :D
Tänk om tjejer kunde fatta att det är orgasm efter en stöt som gäller!??!!
:laugh:
Precis. Framförallt är det tjejer som har svårt att lära sig det. De tror på högvolym. Många reps och många set... :D
Tänk om tjejer kunde fatta att det är orgasm efter en stöt som gäller!??!!
:laugh:
Jo, fast det ligger ju också lite på killens ansvar att ge den där brutalintensiva stöten. :D
(Fast för att vara lite mer korrekt borde klassisk HIT-sex innebära typ 8-12 reps, 1 set, och 10-15 ställningar med snabba byten. Vi HIT;are är lite mer som kaniner alltså. :naughty: )
Infann du dig på något rave-party då du skrev detta eller?
Oj vad du tror mycket om vad jag tycker ? Som du inte har en aning om, och som inte stämmer för den delen.
Jäklar vilket bitsk kommentar, nu blev jag ledsen. Klart det är sant, du är pryd och ridderlig men ändå matad med feministiska tankar. Svår kombination där när det gäller sex.
Nitrometan
2005-10-28, 08:59
Jo, fast det ligger ju också lite på killens ansvar att ge den där brutalintensiva stöten. :D
(Fast för att vara lite mer korrekt borde klassisk HIT-sex innebära typ 8-12 reps, 1 set, och 10-15 ställningar med snabba byten. Vi HIT;are är lite mer som kaniner alltså. :naughty: )
Men Mentzer gick mer och mer mot att mer avancerad träning måste innebära mindre volym.
10-15 olika på ett träningstillfälle? Nja, Mentzer ville väl hålla ner volymen mer än så?
Men Mentzer gick mer och mer mot att mer avancerad träning måste innebära mindre volym.
10-15 olika på ett träningstillfälle? Nja, Mentzer ville väl hålla ner volymen mer än så?
Jag tänkte på mer klassisk HIT, som skiljer sig en del från Mentzers Heavy Duty. :)
Jäklar vilket bitsk kommentar, .
Ja, sorry för den ! Jag var på dåligt morgonhumör.
Nitrometan
2005-10-28, 09:46
Jag tänkte på mer klassisk HIT, som skiljer sig en del från Mentzers Heavy Duty. :)
OK. Är nog trevligare för tjejerna...
Kallar inte det gänget det för HT - "hard training" nuförtiden?
HD hittade väl Mentzer på när namnet HIT var så spritt och accepterat att det var svårt att hävda att det var ett "produktnamn".
Naesetgrabb
2005-10-28, 11:38
Hoppas på ett G *flex*
Du har satt ribban högt denna gången eller?
Arnesson
2005-10-28, 11:43
Hoppas på ett G *flex*
Nu kommer vi till delen där du lägger upp analysen, du verkade missa det :D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.