Visa fullständig version : Söker hårtrimmer...
grisbil3n
2005-10-26, 01:30
Som skalar av allt jävla hår, en sån där som frisören har i krisfilmer när rekryterna ska rakas. Min skittrimmer lämnar för mycket hår på skalen.
grisbil3n
2005-10-26, 01:34
krisfilmer
Nu jävlar är de kris! Krisfilm!
Krigsfilm heter de kanske :D
Köp en ny Babyliss (stavning?) dom drar allt.
grisbil3n
2005-10-26, 02:13
Köp en ny Babyliss (stavning?) dom drar allt.
Kalas, är du hundra på att samtliga modeller gör det?
Kalas, är du hundra på att samtliga modeller gör det?
Mach3 :D
och fråga i din lokala elektronikshop av typen el-giganten, jula, hobbex. fråga även på frisörsalonger.
Nitrometan
2005-10-26, 07:32
Hahahaha!! När jag skulle köra helstubbat så pajade jag tre trimmers... Hade tjockt och fint hår som de inte orkade med. Fick låna en hundtrimmer...
Har även kört med fårsax med bra resultat. Men då får man passa sig lite för den är vass.
Frisörens trimmer funkar. Antar att de har tuffare grejer eftersom de ska palla att köra en hel dag.
Är inne på min 3e trimmer , den här är en Philips , som jag är supernöjd med , den har hållt i 3 år snart ( rakning var 14e dag ).
grisbil3n
2005-10-26, 08:06
Jo, har en philips ja med, den funkar fint men lämnar för mycket hår på skallen som sagt. Får bli en sådan där babyhistoria.
Glömm inte http://www.bernberg.se/shop/bilderna/el/polermaskin.jpg
För finnish och glans ;)
HerrArne
2005-10-26, 08:16
Grejen med trimmers är ju att de inte _är_ rakapparater. Vill du raka, så raka. Efter trimmning. Eller?
Fö. sö har Teknikmagasinet ett bra sortiment vad gäller trimmers... :)
grisbil3n
2005-10-26, 08:18
Vill inte se ut som om jag genomgått cellgiftsbehandling, rakat kanske är fel ord. Maximalt snaggad då...
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.