Visa fullständig version : De unga och fräschas (tom 29år) svar på det var bättre förr tråden
formula4shape
2005-10-25, 23:53
Eftersom gubbarna och tanterna på detta forum nu blivit desperata och börjat drömma sig tillbaka till 1800-talet i form av en egen tråd (där vi inte är välkomna) tyckte jag det passade att köra upp en tråd för oss som inte fyllt 30 ännu. Här kan alltså gamlingarna bara sitta och sukta efter vår ungdom utan att få lägga in kommentarer.
Vad har ni för mål i livet innan ni går ner er i 30-års träsket? Där nu halva kolo börjat drunkna. Planer, upplevelser, karriärer, förhållanden? Vad ska ni ha åstakommit och hur kommer era liv som gamla/grå se ut?
Kommentarer gällande "bättre förr tråden" kan givetvis diskuteras här också ;) .
http://kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=54414
formula4shape
2005-10-25, 23:57
missade den :(...fast där fanns iof inget förbud mot pirres onda kommentarer.
Vad har ni för mål i livet innan ni går ner er i 30-års träsket? Där nu halva kolo börjat drunkna. Planer, upplevelser, karriärer, förhållanden? Vad ska ni ha åstakommit och hur kommer era liv som gamla/grå se ut?
Kommentarer gällande "bättre förr tråden" kan givetvis diskuteras här också ;) .
Mitt mål är att ha gjort allt jag vill göra innan jag fyller 30. För, som vi alla vet, så slutar ju livet vid 30. Efter 30 väntar inget annat än benskörhet, dålig rygg och försämrat minne. Och ful blir man också. Mouha!
Gällande "bättre förr-tråden", så får jag säga att det verkar inte som om saker har ändrats så mycket som de gamla stofilerna själv tror. Jag menar, vi var också ute och sladdade med cyklen, morgon till kväll. Fast på betydligt bättre och häftigare cyklar - med gummidäck, inte trähjul!
blekfet2
2005-10-26, 04:40
Jag menar, vi var också ute och sladdade med cyklen, morgon till kväll. Fast på betydligt bättre och häftigare cyklar - med gummidäck, inte trähjul!
bwahahahh :laugh: :laugh:
missade den :(...fast där fanns iof inget förbud mot pirres onda kommentarer.
Som om de skulle hjälpa ..?
Dessutom spammade junisarna hårt å vår nostalgitråd.
formula4shape
2005-10-26, 18:57
Som om de skulle hjälpa ..?
Dessutom spammade junisarna hårt å vår nostalgitråd.
Jag trodde ni var mer mogna och hade lite respekt.
Rätt? Nej
Förvånad? Inte det minsta
:booty:
Jag trodde ni var mer mogna och hade lite respekt.
Rätt? Nej
Förvånad? Inte det minsta
:booty:
Sorry ... bara äldre :)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.