Visa fullständig version : Croatchs naturella utveckling, video.
Runda Grodan
2005-10-22, 09:30
Croatchs naturella utveckling. (Han har i och för sig blivit rätt ifrågasatt att han skulle vara ren.)
http://rapidshare.de/files/6588682/D5_720.wmv.html
Ryska_raketen
2005-10-22, 09:36
Helt ok fysik! Men såå jävla överdriven var han väl dock inte ?
Ser inte varför han inte skulle kunna vara ren.. långsam och stadig utveckling under många år. :thumbup: *flex*
norsk_gadd
2005-10-22, 09:39
Tror nog att han kan vara ren, tycker att det går lite fort där något år men slutresultatet är inte omöjligt utan prepp.
Imponerande dock! :bow:
Runda Grodan
2005-10-22, 09:41
Helt ok fysik! Men såå jävla överdriven var han väl dock inte ?
Näe det tycker inte jag heller...
Han är ju rätt stor men nog sjutton kan man bli så stor utan anabåååla.
Ryska_raketen
2005-10-22, 09:42
Näe det tycker inte jag heller...
Han är ju rätt stor men nog sjutton kan man bli så stor utan anabåååla.
exakt brosan det var det ja mena!DU KÖR JU PÅ DOM VIKTERNA FÖR FFS ;)
Runda Grodan
2005-10-22, 09:46
exakt brosan det var det ja mena!DU KÖR JU PÅ DOM VIKTERNA FÖR FFS ;)
Njae inte riktigt men nog sjutton ska jag göra det längre fram i alla fall.
Ska köra på tyngre t.o.m. :D Eller hur va? *flex*
Herkulez
2005-10-22, 10:00
cool film. är riktigt less på alla proffsen så mer såna här filmer i framtiden =)
LexSinner
2005-10-22, 10:00
Nice video.. Skulle vara kul att ha den DVD och kolla på för skojs skull :)
Ninjasmurf
2005-10-22, 10:11
klarar man inte att bli på hans nivå utan bolas borde man lägga av med träningen direkt =)
han så väldigt naturlig ut, och dessutom så han ut att gilla att vara på gymmet
Men det här med att man kunde bygga max 3.6 kg/ år eller va det var ren, hur går det ihop med det här?
LexSinner
2005-10-22, 10:17
Nån som vet om man kan beställa DVD:n i sverige ?
klarar man inte att bli på hans nivå utan bolas borde man lägga av med träningen direkt =)
han så väldigt naturlig ut, och dessutom så han ut att gilla att vara på gymmet
Eh, 90 % av alla som tränar kommer inte kunna uppnå hans nivå rena, tror jag.
*bs*
norsk_gadd
2005-10-22, 10:20
Håller med, det krävs jävligt mycket för att bli som honom.
*bs*
Har du varit på ett gym i Sverige någon gång?
Har du varit på ett gym i Sverige någon gång?
Jepp.
Så du tror alltså på att bara 10% av dom som tränar kan nå den där nivån ren?
Jepp.
Så du tror alltså på att bara 10% av dom som tränar kan nå den där nivån ren?
Nej, jag tror att max 10 % uppnår den nivån.
Fettecke
2005-10-22, 10:31
vore inte helt fel att se ut sådär, ganska "lagom" massa faktiskt.. *sugen.!*
sen håller jag med om att det inte är många som kommer uppnå den fysiken... finns inte en enda "stor" kille på mitt gym... 100 pers som tränar där.
Väldigt inspirerande! :)
Härligt med en film som inte är så jävla klysché-aktig.
har ingen källa på de förutom den PT:n jag hade nrä jag började styrketräna men enligt honom var sverige de land i välrden som /person hade flest användare av roids...
har ingen källa på de förutom den PT:n jag hade nrä jag började styrketräna men enligt honom var sverige de land i välrden som /person hade flest användare av roids...
Ibland undrar jag varför vissa människor ens får vistas utomhus utan sin personliga assistent.
tyckte han hade en snygg fysik, går säkert att få utan nåt olagligt i kroppen men det är inte alla som lyckas med det, betvivlar inte att han gjort det..btw snygga tatueringar hade han..
endel som tycker att det inte är så svårt att få hans fysik i den här tråden såg jag, undrar varför ni själva inte har hans fysik el liknande? :confused:
och ninjasmurf: vadå ser väldigt naturlig ut och gillar att vara på gymmet, som jag skrev ovan så betvivlar jag inte att han är ren men min fråga är om man ser onaturlig ut med prepp i kroppen? och gillar inte dom som preppar att vara på gymmet?
Lasse Kongo
2005-10-22, 12:18
tyckte han hade en snygg fysik, går säkert att få utan nåt olagligt i kroppen men det är inte alla som lyckas med det, betvivlar inte att han gjort det..btw snygga tatueringar hade han..
endel som tycker att det inte är så svårt att få hans fysik i den här tråden såg jag, undrar varför ni själva inte har hans fysik el liknande? :confused:
och ninjasmurf: vadå ser väldigt naturlig ut och gillar att vara på gymmet, som jag skrev ovan så betvivlar jag inte att han är ren men min fråga är om man ser onaturlig ut med prepp i kroppen? och gillar inte dom som preppar att vara på gymmet?
men visste du inte att man kan SE på ngn om han preppar eller tom har preppat för 14 år sen, sen så gillar inte de som preppar att träna de har inga liv så de är där ändå :laugh: *screwy*
men visste du inte att man kan SE på ngn om han preppar eller tom har preppat för 14 år sen, sen så gillar inte de som preppar att träna de har inga liv så de är där ändå :laugh: *screwy*
jo, måste vara ungefär så han menar..hmm ge mig lite kännetecken så ska jag gå och spåra upp dom fuskarna på mitt gym :D
Lasse Kongo
2005-10-22, 12:28
jo, måste vara ungefär så han menar..hmm ge mig lite kännetecken så ska jag gå och spåra upp dom fuskarna på mitt gym :D
liten balle, kan du kolla om du duschar med grabbarna, ta inte upp tvålen bara!
sen är det mkt arga med, slår sönder saker och sånt, ja det räcker nog, kolla lite när du tränar nästa gång :D
Nej, jag tror att max 10 % uppnår den nivån.
Nu skrev du iofs. "Eh, 90 % av alla som tränar kommer inte kunna uppnå hans nivå rena, tror jag."
Men skit i vad du säger och förstå vad du menar y0! :)
Herkulez
2005-10-22, 12:32
kolla om dom har stora traps så ser du ifall dom preppar
Preppar
http://www.bodybuilding.com/fun/muscletime11big.jpg
inte Preppar
http://www.vh.org/adult/provider/anatomy/AnatomicVariants/Images/0005.gif
Preppar
inte Preppar
hahahaha fan jag höll på att trilla av stolen=) :laugh:
norsk_gadd
2005-10-22, 12:41
Preppar
inte Preppar
HAHAHA! Tack, du lättar upp dagen för en förkyld stackare.
Fettecke
2005-10-22, 12:42
Herkulez... snyggast jämnförelse hittils ;)
Tycker han ser ut som han duschar regelbundet.
Klart de går och bli så ren?? Tycker inte han va något speciellt, lite små mullig :)
Ja får höra va nästan alla "klart du tagit anabola, du va ju skit liten innan" helt klart störande då dom inte tror på när man säger att man inte tagit nått.
Nitrometan
2005-10-22, 18:32
Det såg väl bra ut. Snygg fysik. Inget man behöver trycka för.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.