Visa fullständig version : Hyllningstråd till kolozzeum!
Detta är en hyllningstråd till Kolozzeum!
Såhär efter ett krogbesök vill man gärna uttrycka sin enorma tacksamhet till detta underbara forum. Jag tackar för all kunskap och visdom jag fått genom att läsa alla inlägg från smarta och begåvade människor. Jag tackar moderatorerna för att de tar sin tid till att svara på alla de ovetandes frågor. Det är bara att inse det: utan koloxxeum vore jag ingenting.
TACK!
// Peter
Peter-N1
2005-10-22, 01:58
Såhär efter ett krogbesök vill man gärna uttrycka sin enorma tacksamhet till detta underbara forum. Jag tackar för all kunskap och visdom jag fått genom att läsa alla inlägg från smarta och begåvade människor. Jag tackar moderatorerna för att de tar sin tid till att svara på alla de ovetandes frågor. Det är bara att inse det: utan koloxxeum vore jag ingenting.
TACK!
// Peter
Och utan lite bira så hade den här tråden inte funnits.
Ryska_raketen
2005-10-22, 08:33
Det är bara att inse det: utan koloxxeum vore jag ingenting.
TACK!
// Peter
sant :thumbup:
TACK!
// Peter
Fick du till det tack vare kolo? Grattis :thumbup:
Fick du till det tack vare kolo? Grattis :thumbup:
Det verkar lite konstigt. Gjorda han den vilda saken och ursäktade sig sedan "vänta bruden, vi ska mysa strax, ska bara göra ett inlägg på ett internetforum"? Eller kanske är han den brutala sorten och skickade helt enkelt hem tjejen efter han var klar, sen skrevs inlägget.
I vilket fall så behöver han nog inte oroa sig för den damen igen...
Och utan lite bira så hade den här tråden inte funnits.
Jojomän!!! Det finns flera som skapats av garanterat nyktra individer.
allan
Fatalist
2005-10-22, 11:58
Jojomän!!! Det finns flera som skapats av garanterat nyktra individer.
allan
Tror ni ja... *rolleyes*
Tack kolo! 3e gången för mig tror jag
Det borde vara alkolås på datorer med *screwy* :D
GilbertGottfried
2005-10-22, 12:05
Känner igen tråden!
Deja Vu?
Herkulez
2005-10-22, 12:27
Jag vill slå ett slag för Zbumbi: alltid trevligt bemötande, oerhört kunnig och behöver aldrig bevisa vilken makt han har som moderator
Lasse Kongo
2005-10-22, 12:39
Jag vill slå ett slag för Zbumbi: alltid trevligt bemötande, oerhört kunnig och behöver aldrig bevisa vilken makt han har som moderator
håller med, kan va värt o säga så han kan ta åt sig lite.
Jag tycker Bumbi är en kanonmod, trevlig, glimten i ögat och kunnig :thumbup:
J.Saarela
2005-10-22, 12:40
:thumbup:
Slartibartfast
2005-10-22, 12:42
Det skriver jag under på. Jag gillade Z_bumbi redan innan Kolo fanns.
håller med!
Hur tänker ni när ni kommer hem från krogen?? Sätter ni er vid datorn och tänker, nu måste jag tacka alla på "koloxxeum" för allt det fina dom gett mig? Själv stupar jag direkt i säng, men jag är väl konstig. :D
Lägg till grub och sverker där. Underbart med folk som har tålamod, kunskap och som inte måste hävda sig var 5:e minut. :thumbup:
Herkulez
2005-10-22, 14:23
Lägg till grub och sverker där. Underbart med folk som har tålamod, kunskap och som inte måste hävda sig var 5:e minut. :thumbup:
Bronkitkorv
2005-10-22, 14:27
Heja allmänt forum.... knasbollarnas Mecka.
Hur tänker ni när ni kommer hem från krogen?? Sätter ni er vid datorn och tänker, nu måste jag tacka alla på "koloxxeum" för allt det fina dom gett mig? Själv stupar jag direkt i säng, men jag är väl konstig. :D
Haha, ja men om datorn redan är igång så är det ju bara att sätta sig ner och skriva.
Och denna tråd kunde jag även ha författat i nyktert tillstånd. Kolozzeum har gett mig grymt mycket ny kunskap och folk ställer alltid upp och svarar på frågor om man har några. :thumbup:
H.Emanuel
2005-10-22, 16:13
Håller med. Jag har drömt några gånger att moderatorerna här har ringt på min dörr, så jag funderar på ett brejk.
Jag vill tacka alla goa medlemmar och moderatorer, men först och främst vill jag tacka King Grub, som hjälpte mig när min dator buggade ur!
Med hjälp av Grubben lyckades jag även frigöra 5 gigabyte som hade gömt sig på Hårtorken!
grisbil3n
2005-10-22, 22:18
Jag instämmer å det grövsta (kan man säga så?). Utan kollo så vore man jävligt vilse.
Kebab-Arne
2005-10-22, 22:53
Kolozzeum står när Exhale faller....
Själv tycker jag alla moderatorer är trevliga. :love:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.