handdator

Visa fullständig version : o.z.z börjar träna

o.z.z
2005-10-20, 21:53
Lite info. Har tränat i ca 2 månader nu, tränade på gym i ca 1.5
år för ungefär 5 år sen , tränade även mycket basket förut men slutade med det för
ca 3 år sen. Började med cardio regelbundet denna veckan 17/10 innan dess har det
blivit cardio ca 1-2ggr/vecka.

Info:
Ålder: 22
Började träna: 14e augusti 2005
Längd: 183cm
Vikt: ca 92kg vid start

Träning:
Måndag:Biceps, triceps & mage
Tisdag:Cardio, powerwalka 1h
Onsdag:Axlar, Rygg & mage
Torsdag:Cardio
Fredag:Bröst, ben & mage
Lördag:Cardio
Söndag:Vila/cardio om jag känner för det

Kosttillskott:
Star Nutrition whey 80 proteinpulver, dricker det 3ggr/dag, frukost,lunch & efter träningen.
ca 3msk/drink. Ska även kanske börja med kreatin nästa vecka.

Kost:
Endast vegetarisk mat. Äter mest diverse vegetariska sojabiffar/tofu mm, fullkornspasta,
potatis, ris, couscous, linser, vita bönor, grönsaker. Äter produkter som innehåller ägg/mjölk.

Övrigt:
Det som jag hade mest problem med när jag tränade förut var magträningen,
tycker det är ganska segt och tråkigt att träna magen. Så jag fick inte så bra
resultat av magträningen då, får se om det blir bättre nu. För övrigt så tycker jag
det är skitroligt att träna just nu, är grymt laddad inför varje pass.

Lägger upp några före bilder, så ni kan se vad jag har att jobba med. Kommer nog lägga upp några efter bilder om nån månad, om resultaten inte blir för kassa ;)

hultman
2005-10-20, 22:20
Du menar att du inte tränat tidigare? hm.

Det ser ut som att det döljer sig lite massa under späcket.

o.z.z
2005-10-20, 22:28
Du menar att du inte tränat tidigare? hm.

Det ser ut som att det döljer sig lite massa under späcket.

jo för 5 år sen tränade jag mycket, men sen dess har jag inte tränat. Har dock jobbat ganska hårt under sommaren med att köra en ganska tung trimmer (notera bonnabrännan) och lyfta halvtunga säckar mm , det har nog gett lite träning.

chidde
2005-10-20, 23:41
tänk på att magen é precis som vilken muskel som helst, den behöver tid för att återhämta sig!

eftersom du är vegetarian hänvisar jag dig till aliquis här på kolozzeum om du har några frågor ang mat, han kan säkert ge dig några tips (om du behöver några)

Zaxx
2005-10-22, 00:43
Tycker allt det ser ut som du har lite muskler där under som några säger :D

o.z.z
2005-10-22, 14:16
gäller att få bort allt äckligt fett så man ser lite detaljer, skulle ju vara nice om man fick lite rutor