handdator

Visa fullständig version : Devils Derelict ..eller vafan den hette

clash
2005-10-20, 19:13
Uppföljaren på house of 1000 corpses, var nån tråd här för ett tag sen, were can i get it????

alla mina försök på dc++ har varit som förgjorda

Kwon
2005-10-20, 19:14
E're skräckfilm du snackar om Clashen?

Runda Grodan
2005-10-20, 19:16
Uppföljaren på house of 1000 corpses, var nån tråd här för ett tag sen, were can i get it????

alla mina försök på dc++ har varit som förgjorda

Kanske du skulle söka på "The Devil's Rejects". :)

DavidLeeRoth
2005-10-20, 19:16
Devils Reject 7.1 på imdb!
Ska fan i mig tanka ner den!

Kwon
2005-10-20, 19:18
Ge mig en review.

Är det skräck vi talar om?

DavidLeeRoth
2005-10-20, 19:22
Ge mig en review.

Är det skräck vi talar om?

Zombiefilm, just därför som den är så intressant!
Är ett stort fan av zombiefilmer precis som Rob Zombie som studerat genren i minsta detalj!

Sequel to 'House of 1000 Corpses' is set some months later with the Texas State Police making a full-scale attack against the murderous Firefly family residence for the 1,000+ murders and disappearances of the past several years. But three of the family members escape, including Otis, Baby Firefly and Baby's father Captain Spaulding. The evil trio go on a road trip, leaving dozens of mangled bodies in their wake. Evading a massive Texas Rangers dragnet as well as a group of equally murderous bounty hunters led by Ken Dwyer (the brother of a policeman Otis killed in 'House of...') who's obsessed with finding the deadly killers, the surviving Firefly clan gather at a run-down amusement park owned by Captain Spaulding's half-brother, Charlie Altamont, whom offers them shelter and a new base of operations for their killing spree as Sheriff Dwyer, the Texas Rangers, the FBI and others slowly close in.

Sonny
2005-10-20, 19:24
Jag tycker den är sjukt bra iaf. (säger troligvis inte så mkt, men vafan:D)

clash
2005-10-20, 19:26
*host*

devils rejects var det ja ... *harkel*

Kaew
2005-10-20, 19:29
Zombiefilm, just därför som den är så intressant!
Är ett stort fan av zombiefilmer precis som Rob Zombie som studerat genren i minsta detalj!

Sequel to 'House of 1000 Corpses' is set some months later with the Texas State Police making a full-scale attack against the murderous Firefly family residence for the 1,000+ murders and disappearances of the past several years. But three of the family members escape, including Otis, Baby Firefly and Baby's father Captain Spaulding. The evil trio go on a road trip, leaving dozens of mangled bodies in their wake. Evading a massive Texas Rangers dragnet as well as a group of equally murderous bounty hunters led by Ken Dwyer (the brother of a policeman Otis killed in 'House of...') who's obsessed with finding the deadly killers, the surviving Firefly clan gather at a run-down amusement park owned by Captain Spaulding's half-brother, Charlie Altamont, whom offers them shelter and a new base of operations for their killing spree as Sheriff Dwyer, the Texas Rangers, the FBI and others slowly close in.

Den har typen av filmer ar sa jakla skona , gillade den forsta skarpt . Maste se denna aven om det kommer att medfora grova somnproblem :D

Kwon
2005-10-20, 19:37
Låter asbra! Tack!

Fartman
2005-10-21, 00:27
åh fan, den måste tankas! House of 1000 corpses var ju sviiiinball!

Jense
2005-10-21, 00:37
heha.. mc klubben

Zpliff
2005-10-21, 01:11
Devils reject är riktigt bra, om man tycker om den typen av filmer.
Tyckte om House of 1000 corpses med, men i Devils rejects så visar Rob Zombie att han mognat som regissör. Helt klart en av de bättre filmerna jag sett på länge. Musiken i filmen är störtskön :)