handdator

Visa fullständig version : Art Atwood, video.

Runda Grodan
2005-10-20, 17:48
Atwood poserar.

http://media.putfile.com/art63

bolt
2005-10-20, 17:52
Duktigt stor. Hur lång är han?

Ninjasmurf
2005-10-20, 17:53
han ser lite off-season ut

Kwon
2005-10-20, 17:59
Han ser Grofv ut

sunkan
2005-10-20, 18:22
hej jag heter art artwood och måste ha världens fulaste dubbelbiceps

Jense
2005-10-20, 18:22
vad heter låten nu? FAN

Mart|n
2005-10-20, 18:23
Godsmack, skitdunk, limp bizkit, nånting jag inte känner ingen.

Jense
2005-10-20, 18:25
han är runt 180.. han måste väga tungt den snubben, väldigt mycket muskler

sunkan
2005-10-20, 18:28
vad heter låten nu? FAN

godsmack- I stand alone :hbang:

Jense
2005-10-20, 18:30
Gammal klassiker, tackur

Kwon
2005-10-20, 18:39
Gammal klassiker, tackur

Det var min favvolåt när Scorpion King var ny på biografen. Ja, jag var en av dom som såg Scorpion King på biograf. :)

Lasse Kongo
2005-10-20, 18:56
Det var min favvolåt när Scorpion King var ny på biografen. Ja, jag var en av dom som såg Scorpion King på biograf. :)

ah! den är ju asbra, den har ja i min dvdsamling, såg den faktiskt för ngn vecka sen när ja låg hemma och tyckte synd om mig själv, skulle vilja se en uppföljare när han är Kung :D

Kwon
2005-10-20, 18:59
ah! den är ju asbra, den har ja i min dvdsamling, såg den faktiskt för ngn vecka sen när ja låg hemma och tyckte synd om mig själv, skulle vilja se en uppföljare när han är Kung :D

Ja! Och sen faller när han skall inta stad_x vad den nu hette, frammanar de mörka anubiterna ja...och resten e history...

Sen börjar Mumien 2 :)

Lasse Kongo
2005-10-20, 19:03
Sen börjar Mumien 2 :)

haha the Rock är fan bra, gillar welcome to the jungle med tror ja den heter, den är skön.

Kwon
2005-10-20, 19:04
haha the Rock är fan bra, gillar welcome to the jungle med tror ja den heter, den är skön.

Han borde dock köra mer barbar alt fantasy rullar imho, ist för Doom etc..

mr ruhl
2005-10-20, 19:24
stor som ett hus och bland dom fulaste fysikerna som ståt på en olympia scen, hänget i baksida lår hade man gärna haft, eller föresten så hade det nog sett rätt dumt ut med grymma hamstrings på en annars tanig kropp :MrT:

Kaboffastar
2005-10-20, 19:25
stor som ett hus och bland dom fulaste fysikerna som ståt på en olympia scen, hänget i baksida lår hade man gärna haft, eller föresten så hade det nog sett rätt dumt ut med grymma hamstrings på en annars tanig kropp :MrT:

Hade den grabben ful fysik ? han Art ?

snacka om att ja inte kan ett skit om de här :D

Dissector
2005-10-20, 19:28
Ja, Atwood är en lustig liten kurre!
Han är ju inte speciellt symmetrisk, och har inte speciellt estetisk fysik, men faaaan vad jag diggar honom för hans massa! *flex*

På Arnold Classic -05, vilket monster!

sunkan
2005-10-20, 19:30

kolla på hans dubbelbiceps..så fult så man tror man smäller av. *slap*

mr ruhl
2005-10-20, 19:34

skönheten sitter ju i betraktarens ögon som det så fint heter, i mina ögon så ser han inte särskilt bra ut, bifogar ett par bilder på han, finns massor med bilder där han ser ful ut och jag letade verkligen efter dom fulaste bilderna men på fel ställe så det ser väl ändå hyffsat ut med tanke på att jag verkligen försökt :D

delta_mats
2005-10-20, 19:36

Du är inte ensam om att vara en kass domare. Här har du en till *grr27*
Det snackas ofta om Marcus Ruhls enorma massa. Men i slutändan är ändå Coleman alltid minst två storlekar större än alla andra. Något jag har svårt att greppa. När dom står på lineupen så jämför jag kroppsdel för kroppsdel och har svårt att se Coleman vara så överlägset större än de andra stora killarna. Nej jag suger också hårt på att vara domare...

Mats

Kwon
2005-10-20, 19:40

De brukar kalla honom "blocky".

Ful och ful, sätt han bredvid Dexter Jackson eller Darrem Charles och jämför eller kanske Flex Wheeler när han var i toppform.

Man kan se vissa skillnader.

Kaboffastar
2005-10-20, 19:44
Tror det handlar om lite det som mats säger :)
Jag vet inte riktigt vad jag ska kolla efter.

Dissector
2005-10-20, 19:59
Tror det handlar om lite det som mats säger :)
Jag vet inte riktigt vad jag ska kolla efter.

Man brukar väl kolla efter en hel del olika saker. B.l.a hur mycket muskelmassa de har, hur symmetriska de är (Är tydligen stenhårt på den biten, för ibland tycker man det är en nästan omärkbar skillnad mellan de tävlande :P), sedan hur estetisk fysiken är. Idealet förändras ju också. Se på Arnold-tiden - Det var inte mycket till ben de hade då, i jämförelse med överkroppen. Idag är symmetrin över hela kroppen väldigt viktig.

Men jag håller med dej, ibland är det helt omöjligt att skilja två byggare åt på de där punkterna, men det handlar väl om domarnas åsikter och smak =)

nordland
2005-10-20, 20:45
Personen som filmade var då totalt skit-sämst... Hur satan kan man zooma in vaden på någon som slår en rear latspread???! :MrT:

Jense
2005-10-20, 20:54
Personen som filmade var då totalt skit-sämst... Hur satan kan man zooma in vaden på någon som slår en rear latspread???! :MrT:

för att där va operationsärr på vaderna :D INPLANTAR

coleman är inte större än ruhl överallt, nä, cutler är bredare än coleman osv osv