Visa fullständig version : Reklam vi hatar!
Krokodil
2005-10-18, 20:44
Finns det någon reklam som gör att ni byter kanal?
mystic[-_-]
2005-10-18, 20:45
Finns det någon reklam som gör att ni byter kanal?
JAMBA
Jamba reklamerna, spelar ingen roll vilken, och att reklamen allt går två ggr på rad gör ju inte mig gladare *grr27*
SVT - Fri Television
Maken till självförhärligande kommunistpropaganda förklädd i public service får man leta.
Ringtoneking som är snäppet värre än jamba.
Finns det någon reklam som gör att ni byter kanal?Alla.
JAMBA ... jag kräks verkligen.
Och all jävla Poker reklam och dessutom sändningarna på tv.
Dissector
2005-10-18, 20:53
Jamba! Och den med potatisarna som hoppar och har sej *grr27*
En rosa Tina Lejonberg som på klämkäck skånska förklarar att hon minsann alltid använder vanish på sina fläckar (jäkla rödnäsa som ständigt behöver avlägsna vinfläckar).
Something
2005-10-18, 20:54
Den där jävla ungen som skriker på sin pappa att han vill ha riktig tv.
"Det här är väl bra?"
"Nee jag vill ha riktigt tv"
"Tv är som godis, man vet inte riktigt vad man vill ha så man blandar surt, sött och salt för att kunna välja vad man vill ha"
"Och så är det bättre ljud också, det här är vanlig tv, woooo och det här är riktigt tv woooo wooo wooo!!!!"
Fy fan vad jag hatar den ungen, hade avlivat han på fläcken om jag vart hans pappa :furious:
EDIT: Är väl nån digital tv reklam, stänger alltid av så jag vet inte.
En rosa Tina Lejonberg som på klämkäck skånska förklarar att hon minsann alltid använder vanish på sina fläckar (jäkla rödnäsa som ständigt behöver avlägsna vinfläckar).
JA! Den är det värsta som finns.. Så LÅNG med! *grr27*
Krokodil
2005-10-18, 20:56
All TV-shop!
Stör mig otroligt mkt på Reisen.
"Har jag inte sagt det inte är något för dig?"
Vadå, får ungfan inte äta den jävla chokladen om han vill?! *grr27*
^AzAzeL^
2005-10-18, 21:08
hatar alla jävla reklamer för 3 mobiler
speciellt den med den fula rikemans bruden på *grr27*
Riesen och Merci.
Jag blir så läskan av chokladen där så jag reagerarinte på resten :D
Vet inte om den sänds längre.. Men Felix soppor.. där de viskar så högt och äckligt: "FEEELIX NYA SOPPOR, SJUKT KRISPIGA" så man *grr* :devil: :furious: *cry* och slääänger sig på TV:n för att stänga av ljudet.
murmeldjur
2005-10-18, 21:17
all dubbad jaevla reklam, merci, toffiefee (ursäkta stavningen) och riesen.. *grr*
men en reklam jag älskar: reklamen för makrill på tub i rallybilen.. E det makrill??
:hbang:
Julius Caesar
2005-10-18, 21:30
Glocalnet
Det här är lågt....
"Det här är väl bra?"
"Tv är som godis, man vet inte riktigt vad man vill ha så man blandar surt, sött och salt för att kunna välja vad man vill ha"
"Och så är det bättre ljud också, det här är vanlig tv, woooo och det här är riktigt tv woooo wooo wooo!!!!"
Fy fan vad jag hatar den ungen, hade avlivat han på fläcken om jag vart hans pappa :furious:
Den där lilla rödtotten, störande barn
. Jag ångrar den dagen hans mamma inte svalde satsen, det gör nog hon också.
hatar alla jävla reklamer för 3 mobiler
speciellt den med den fula rikemans bruden på *grr27*
Skön snurr me benen! :)
Arne Persson
2005-10-18, 21:47
Skön snurr me benen! :)
Den bitchen gör en spyfärdig. Urk!
Den bitchen gör en spyfärdig. Urk!
:laugh:
Kanske e meningen också, att man skall tycka hon är obnoxious! :D
McDonald's reklam för Happy Meal gjorde mig sjukt irriterad av någon anledning, skönt att den har slutat gå!
*slap* Stör mig otroligt mkt på Reisen.
Han säger väl snarare nåt i stil med "har inte du alltid sagt att det inte är nåt för dig?" *rolleyes*
Monoxide
2005-10-18, 21:54
Stör mig otroligt mkt på Reisen.
Que?
Han frågar "Har du inte alltid sagt att de inte är något för dig?". Ungen har väl dissat Riesen innan eller nå't.
*slap*
Han säger väl snarare nåt i stil med "har inte du alltid sagt att det inte är nåt för dig?" *rolleyes*
ÅÅÅFYYYYFAAAAN vad jag hatar den där repliken...
VAFAN MAN FÅR VÄL UTVECKLAS FARSAN!!!! :laugh:
victor_n
2005-10-18, 21:55
HATAR AAAAALLA reklamer.. förutom Djuice reklamen med david hasselhof.. då jäklar sjunger jag med i full hals!! :hbang:
i been lookin for freedom.... :naughty:
"Det här är väl bra?"
HAHA! :D "ibland är du sugen på surt, ibland på salt, ibland dött(???)" :laugh:
Älskar nya tele2 med small-Bill förövrigt :D Rocky :hbang:
Jamba, merci och vanish.
Speciellt vanish, hoppas att tina lejonborg får maginfluensa!
Sen har vi klassikern ´"silic bang, BANG!" :D
mangemani
2005-10-18, 21:59
all reklam.
En som är tragikomisk är Becel. Speciellt den första, med kvinnan vars make sitter bredvis, nickar och ser kärleksfullt på sin fru. Den känns så, så, Svensk! Eller mannen som ska ta med sin fru bak på sin MC, "för det gillar hon". :D
Rockhard
2005-10-19, 00:11
Boxer-mannen *spy*
Small bill är bäst f.ö
mini_Arnold
2005-10-19, 02:04
Natusan kids går inte att titta på.
Folk som dansar är jobbigt nog att titta på men en cepeunge som dansar och sjunger som en kråka i duschen o sen hänger med sina homies i vardagsrummet. Det är jobbigare.
Älskar nya tele2 med small-Bill förövrigt :D Rocky :hbang:
haa... jag hatar salt-dött-ungen! :devil:
Jag gillar inte Merci-reklamen !
Det heter mer-si och inte Mör-sy som de sjunger. Jag stör mig på det.
Ni har alla fel.
Den ALLRA värsta är "Felix nya soppor" som gick för ett tag sedan, de visssssssssssskade verkligen FFFFEELIKSKSKSKSKSK _NYA SSSSSOOPPPORRRRR... ALL reklam där de viskar borde förbjudas! NU!
hangatyr
2005-10-19, 06:37
haa... jag hatar salt-dött-ungen! :devil:
fy fan, den ungen är varst av alla!!
melancoolio
2005-10-19, 06:51
Trodde någon skulle nämna DRESSMAN!
HATARR den där grodjäveln på moppe
brrrrrrrr bep bep bep bep bep bep bep bep :laugh:
den reklamen är nog den enda ja spyfärdigt byter kanal när den kommer :D
Sen fanns de en annan reklam för ett tag sen,
minns fasiken inte VAD det va reklam för,
kanske hmm nåt försäkringsbolag ellr någe..?
iaf så vare en kvinna som kom innan för dörrn,
rättade till ett snett foto på väggen och satte sej sen vid ett lutande köksbord,
skitsorglig reklam,
nån som har en aaaaning om vilken ja syftar på *screwy* :D
HAHA! "ibland är du sugen på surt, ibland på salt, ibland dött(???)" :
:
HAHAHAA den oxå, Klockrent!!
Vik som 10-åring...? :laugh:
:laugh: :laugh: Fyfan... Den där farsan behöver inte digital-tv, han behöver plocka bort polyperna på ungjäveln.
VAFAN MAN FÅR VÄL UTVECKLAS FARSAN!!!!
Den värsta repliken är nästan: "Kan jag få en del av din tiiiiiiiiidning (uttalas med lidingö-i:n). Grabben kan ju riskera att få spö om han fortsätter att snacka på det viset.
För några år sedan gick en Kinder-reklam där de gjort kardinalfel nummer ett: Mamman och hennes två barn pratade olika dialekter. Jag menar wtf, ska man köra den tråkiga och billiga varianten och dubba reklam får man väl göra det bra. (Även innehållsmässigt var den en katastrof.)
För några år sedan gick en Kinder-reklam där de gjort kardinalfel nummer ett: Mamman och hennes två barn pratade olika dialekter. Jag menar wtf, ska man köra den tråkiga och billiga varianten och dubba reklam får man väl göra det bra. (Även innehållsmässigt var den en katastrof.)
:laugh: :laugh: Eller hur! Ja döööööööör! :D Skratta eller gråta?!?! :laugh:
let's see...
alla vodafonereklamer, speciellt den med kärringen som ska säga ja med alla möjliga tonfall.
plus i princip alla andra, visst kan det finns någon okej reklam men det mesta blir ganska icke tolererbart efter man sett det 200 gånger..
MasterChief
2005-10-19, 08:10
Riesenreklamen är vedervärdig, all tampongreklam och grodjäveln.
Som grupp hatar jag all matreklam (i regel färdigmat) som följer mallen "tjusig kvinna med Mycket Röda Läppar suger "sensuellt" i sig Felix Färdiga Nudelblandning medan hopplöst förlorad (gärna lite lagom småtöntig) yngre man suktande ser på". Färdiglagad mat, svenskarnas nya sexfetisch ...? :D
Specifikt är väl Glocalnet bland de absoluta lågvattenmärkena någonsin, och så den där skiten med mannen som käkar upp understa lagret i Aladdin-asken inför den julfirande familjens chockerade blickar (har glömt vad inslaget egentligen gjorde reklam för).
En som är tragikomisk är Becel.
Becel är ju helst sjuk; nu har jag inte koll på hur inslagen som går för tillfället ser ut, men hur bisarrt var det inte tidigare, med trådsmala modeller som bredde ut sig över hur de sänkt sina kolesterolvärden med FLERA PROCEEEENT ...? *screwy*
Stör mig otroligt mkt på Riesen.
Riesen är ju smått komisk när man tänker på hur svenskar brukar ondgöra sig över att tyskarna dubbar sina filmer, och framställa det som om all tysk film är typ som Riesenreklamen ... (svenskar var ju jättebra på att dubba film, till skillnad från de puckade tyskarna, eller ...?). Men frånsett det ... *spy*
hangatyr
2005-10-19, 12:01
jaaaa, den där ja!
klassiker! "... och något man kan leijka mejd!"
Allt som är skitkasst dubbat, så som Riesen speciellt!
Allt som försöker göra en idealbild av medelsvensson familjen som aldrig har problem utan löser allt med en toffefee.
Nästan allt där "Lungan" är med. För de som inte vet, Lungan är den där mystiske mannen med den djupa rösten som dyker upp i vissa reklamer.
Allt som börjar med "Ladda ner *världens häftigaste* ringsignal för bara...."
MEN HAR INTE DU ALLTID SAGT, ATT DET ÄR INGENTING FÖR DIG?!?!?
MEN DET VA JU LÄÄÄNGE SEN FARSAN!!TWO!!
Panodil Zap
"För om tar du två så upptas dom dubbelt så snabbt som vanlig panodil"
Iprem pionisten
Galet äcklig. Blek som skeleton. o smal som han också.
All reklam som har med ring signaler att göra.
gladiatorerna1
2005-10-19, 14:24
"Det här är väl bra?"
Håller med! :thumbup: Och jag hatar vodafones reklam!
Som grupp hatar jag all matreklam (i regel färdigmat) som följer mallen "tjusig kvinna med Mycket Röda Läppar suger "sensuellt" i sig Felix Färdiga Nudelblandning medan hopplöst förlorad (gärna lite lagom småtöntig) yngre man suktande ser på". Färdiglagad mat, svenskarnas nya sexfetisch ...? :D
Specifikt är väl Glocalnet bland de absoluta lågvattenmärkena någonsin, och så den där skiten med mannen som käkar upp understa lagret i Aladdin-asken inför den julfirande familjens chockerade blickar (har glömt vad inslaget egentligen gjorde reklam för).
Becel är ju helst sjuk; nu har jag inte koll på hur inslagen som går för tillfället ser ut, men hur bisarrt var det inte tidigare, med trådsmala modeller som bredde ut sig över hur de sänkt sina kolesterolvärden med FLERA PROCEEEENT ...? *screwy*
Riesen är ju smått komisk när man tänker på hur svenskar brukar ondgöra sig över att tyskarna dubbar sina filmer, och framställa det som om all tysk film är typ som Riesenreklamen ... (svenskar var ju jättebra på att dubba film, till skillnad från de puckade tyskarna, eller ...?). Men frånsett det ... *spy*
Måste säga att det verkar som att ämnet upprör dig. Erkänn att du lyckades höja pulsen lite medan du skrev inlägget, det var inte ett av dina svalare iallafall. Hur som helst - det är kul med känslor.
SVTs gamla reklam där en man äter en lyxmiddag och dricker fina viner
och sen går han ut utan att betala och SVT liknar det med att
titta på SVT och inte betala licens.
Att ens likna en lyxmiddag med SVT...
Deras nuvarande med fri tv är också riktigt störande.
Fri television my ass, man tvingar alla människor, vad dom än tycker om SVT att betala för det. Man jagar folk med TV att betala och en del får betala
licens utan att ens KUNNA se kanalerna. SVT når 98% av Sveriges befolkning
det betyder att 2% med TV apparater får betala licensen, och sen dessutom
betala en massa annan utrustning för att ens kunna se sina kanaler.
Som om en diktatur skulle göra TV-reklam för diktaturens fantastiska frihet...
All reklam för bindor o tamponger
All reklam för diskemdel och tvättmedel
All reklam för blöjor
Och en satans massa annan reklam...
Sen visas det inte mycket bra på TV, jag ser på TV mindre än 1 timme om dagen.
Maken till självförhärligande kommunistpropaganda förklädd i public service får man leta.
Har hört andra beskylla SVT för kommunism men har dock aldrig hört några vettiga argument. Har du några argument som stödjer ditt påstående?
De dubbade reklamerna, typ grummetvättsåpa och för dedär andra fläckborttagningsmedlet (inte vanish).
Gaaah, den där TRE(3) reklamen där två fula ungar sitter på en biograf och snackar om att man kan se konserter live på sin mobiltelefon från TRE. *grr*
DavidLeeRoth
2005-10-20, 19:29
Skjuter snart iprenmannen!
Alla oärliga reklam där de spelar för dåligt
Jag hatar också all reklam och byter oftast kanal eller ignorerar den när den kommer.
Men just nu finns det en jag hatar mer än allal andra och det är EONs reklam.
Tror dom seriöst inte att man vet att det är samma jäkla bolag som Sydkraft?
Sen ska dom försöka skapa en bild av ett naturvänligt och lugnt bolag där informationsbluffen till chef åker liten båt ut i skärgården.
Dom hade ju planerat att byta namn precis när Gudrun drabbade oss eller vissa andra mer söderut men eftersom dom fick så mycket negativ publicitet ville dom inte låta EON ta det utan Sydkraft för att sedan byta namn och få det "rent". Men jag är både långsint och har bra minne så mig lurar dom inte.
fast värst av allt är radioreklam.
varför kan det inte göras bra radioreklam?
Instämmer i kören: Reisen..... *spy* *kissass* Åhhhh snälla sluta sända den!!!! Å så Jamba..... :furious: Vilken skit reklam.....
Kommer aldrig hitta en reklam som jag hatar lika mycket som scans "jag har en ny vana", förjävla fula kärringar och gubbar kollar in i kameran och tuggar på sin äckliga jävla mat!!!!! BLIR SÅ JÄVLA ARG!!!! FULA JÄÄÄVÄVÄVÄVÄÄVVLARAAAARAA GAHAHAHHA!
Gillar inte blöjreklamen med ungen som hela tiden tjötar "Kan själv!" på ett ytterst osynkat sätt. Ibland pratar ju ungen inte ens, ändå har lyckas de klämma in ett "Kan själv!"
Tror det är en 3-4ggr meningen upprepas i reklamen, på ett mer eller mindre urdåligt sätt. Nästan så man kan dra paraleller mellan Southpark s5ep2 - Shit, med alla onödiga upprepningar.
För ett tag sen så gick det en reklam om någon doftspray tror jag. I inslaget såg man en liten asiatisk unge sitta på toan. Den kan jag inte påsta att jag hade goda tankar om...
NisseEriksson
2007-05-25, 23:07
Is3icfcbmbs
Måste bumpas, denna reklamen är bland det fulaste jag sett
Sedan ligger Werthers nästintill, inte så att jag byter kanal eller så, men den reklamen är så hjärndöd
Deceiver85
2007-05-25, 23:11
"I'm so happy, I'm so glad, that I found you, I'd like to fuck you, and FUCK YOU means MEEEEEEEEERCI"
"I'm so happy, I'm so glad, that I found you, I'd like to fuck you, and FUCK YOU means MEEEEEEEEERCI"
Så kan den också tolkas :D
Deceiver85
2007-05-25, 23:15
Så kan den också tolkas :D
HATA DEN! *gah!*
Stör mig på alla tyska reklamer de dubbat om till svenska
Den vidriga reklamen när man gjort tultande småbarn till catwalkmodeller och blöjan till modeaccesoar.
Den där jävla Comhemfamiljen. Teliareklamerna är inte det hetaste som gjorts heller. :/
s_himself
2007-05-26, 09:04
Raklamen för grandiosa pizza.. Killen är så jävla irriterande när han säger något i stil med Det finn grandiosa pizza i _fiyyyyyyyysen_. Självklart är hela den reklamen väldigt irriterande. Men speciellt när han säger det där med frysen.
Riesen och Werthers orginal är pedofilgodisreklam.
Comhem reklamerna hatar jag för att de är så förbannat fulla.
ramagoen
2007-05-26, 09:12
kollar sällan på tv nuförtin, gör jag det så går jag antingen å pissar/skiter/fixar mat under reklamerna, eller så zappar jag bort skiten om det inte är nåt kul.
MattiasJ
2007-05-26, 09:19
Raklamen för grandiosa pizza.. Killen är så jävla irriterande när han säger något i stil med Det finn grandiosa pizza i _fiyyyyyyyysen_. Självklart är hela den reklamen väldigt irriterande. Men speciellt när han säger det där med frysen.
"Innehåller FETT med fiber!" *mini*
jag gillar inga reklamer för krämer,schampo,tvål eller bindor.
Den från TryggHansa
när dem jävlas med kalmariter
"Jag tror jag är med barn igen Å DET DÅ VA?!"
"Jaha nu behöver ni inte åka till badhuset nå mer Å DET DÅ VA!?"
Den från TryggHansa
när dem jävlas med kalmariter
"Jag tror jag är med barn igen Å DET DÅ VA?!"
"Jaha nu behöver ni inte åka till badhuset nå mer Å DET DÅ VA!?"
Har jag inte hört eller sett..
Jävlas inte med kalmariter ffs *mini* *gah!*
Niclaaas
2007-05-26, 11:27
fast värst av allt är radioreklam.
varför kan det inte göras bra radioreklam?
vet att inlägget är från 2005 men det är lika sant nu som då...
vad är det för folk som gör radioreklam egentligen? det verkar bara finnas två regler: att alla ska prata med töntiga dialekter och att man ska ha en egenkomponerad ful låt om företaget. det tråkiga är att alla låter likadant också, typexemplet blir nåt i stil med:
http://www.mysmiley.net/imgs/smile/party/party0007.gif kom till roffes kopi-eeering
- kåm te råffes kåppi-ering! billiastä kåppi-eringen i schtaan!
http://www.mysmiley.net/imgs/smile/party/party0007.gif roffes kopiering!
*gah!*
Remlamen för stimorol, extra eller nått.
En ganska ful 15-årig snorunge tar ett paket tuggummi från några tjejer och säger "å tack", vänder sig om och slänger iväg en *jag är en osäker nolla men försöker vara sexy-motherfucker*-blick
:laugh:
Nitrometan
2007-05-26, 12:19
"Innehåller FETT med fiber!" *mini*
Ja? Den gör ju det. Fett. Och några gram fibrer.
Löjtnant Blank
2007-05-26, 12:29
Den vidriga reklamen när man gjort tultande småbarn till catwalkmodeller och blöjan till modeaccesoar.
I like big diapers and I cannot lie.
http://www.dailydiapers.com/content/photo/b1376.jpg
I like big diapers and I cannot lie.
Vi som råkat besöka din hemsida vet.
Löjtnant Blank
2007-05-26, 12:53
Vi som råkat besöka din hemsida vet.
Jag är givetvis före min tid, men jag förutspår att vuxenblöjor kommer att bli the next craze. Om några år kommer jag att kunna säga: "Vuxenblöjor? Ooold! Det har jag kört med så länge jag kan minnas."
Den loka reklamen när hon tjejen skriker :/ de gör mig galen :@
BTW En skön är Jägermeister reklamen när killarna håller på med Huvudet :P Kan man inte kolla på den på internet?
All lokal reklam är fruktasvärd.
Kalmars värsta är helt klart ifrån vitvaruhuset.. den är så fruktansvärd...aaah!
Fettecke
2007-05-26, 15:17
Saab reklamen med den där låten... "Release me"... GAHH!!!!, hatar reklamen bara för låten, allt som blir kommersiellt blir skit till slut!
Lelle Pelle
2007-05-26, 15:20
Radioraklam: "Har du ett glas, (ljud av ett glas som gås sönder) som gått i krash? Ta och ring, Larssons glas!"
Deceiver85
2007-05-26, 16:15
Jägermeister-reklamen är så underbart skön och ful! :D
eJD6F7g3d4U
Jägermeister-reklamen är så underbart skön och ful! :D
eJD6F7g3d4U
HAHA nu är hela min dag fullbokad :) ska kolla på den hela dagen *rolleyes*
JustinCredible
2008-09-06, 12:07
Bauhaus med han som tjatar om att stället skryter med att dom har allt. "Här går dom och påstår att dom har allt. Och så har dom inte ens höga priser." TV4 visade den reklamen minst två ggr per reklamavbrott under typ en månad, och just den månaden hade jag bara svt och fyran. Blev skogstokig.
Bästa reklamen just nu är ju killen som åker till Asien för att bli kunnig inom vitvaror och tränar karate på en strand mot ett kylskåp. Rösten som sjunger låter som kinesrösterna i Southpark. How can you knrow so muuch, you rove rearning and you never stoop
Lätta "och GOOOO!"
Vanish
Kronfågel-reklamen som visades på jobbet dagarna i ändå. Ett väldigt tjejigt tjejgäng som träffas (ni vet, "oohhh, hej", "guud vad fin tröja", kram och puss på kinden). De lagar i alla fall kyckling och skrattar falskt och väldigt krystat.
Bästa reklamen just nu är ju killen som åker till Asien för att bli kunnig inom vitvaror och tränar karate på en strand mot ett kylskåp. Rösten som sjunger låter som kinesrösterna i Southpark. How can you knrow so muuch, you rove rearning and you never stoop
Där har du min nominering till sämsta reklam just nu. Jag tål den inte.
Tricklev
2008-09-06, 12:23
Reklamen för en nätbutik vi inte ska nämna, varför blir han arresterad av polisen, vad är det den nätbutiken säljer om polisen är illa tvungen att arrestera han?
Guybrush
2008-09-06, 12:24
Fortfarande allt med de där jävla Eniro-trollen! Kan de inte sluta snart!
Scratch89
2008-09-06, 12:58
Reklamen för en nätbutik vi inte ska nämna, varför blir han arresterad av polisen, vad är det den nätbutiken säljer om polisen är illa tvungen att arrestera han?
Det har jag också reagerat på. Jag menar, deras PR-konsult måste varit bra full om han tänker "Hörni, eftersom vi säljer kosttillskott så har vi som reklaminslag en kille som råkar ut för en polisrazzia och blir gripen! Det låter väl bra?!".
Scratch89
2008-09-06, 12:59
Fortfarande allt med de där jävla Eniro-trollen! Kan de inte sluta snart!
Enirotrollen och den där jävla Dogge Doggelito. Måste alla reklamer var så jäkla PK och ha med invandrare som inte kan prata?
Musselbank
2008-09-06, 13:05
Nicorette eller vad det nu är med vildmarksfotografen är nog vidrigast just nu.
Albatross
2008-09-06, 13:22
OnOff reklamerna som går nu hatar jag. Alla är så okunniga, särskilt killen som säljer grejerna. Ugh.
Riesen-reklamen har jag aldrig gillat.
Speciellt pga den där condescending frasen som Opa säger te ungen "Jag trodde att det inte var något för dig?" (är han så trångsynt att han inte förstår att det kan vara möjligt att ändra, utveckla sig och byta smak?) samt slutklämmen som sonen drar till med på det "Det var ju lääänge sen juh!"
Opa skall vara glad att sonen har växt upp och mognat och därmed bastu!
Reklam måste vara satans påfund, de borde ha en avgift man kunde betala för att slippa reklam >_<
Kalles Kaviar, jaa vad tänkte du på? Kalles Kaviar såklart.
Nej jag tänkte på din sexiga röst :kinky:
Gastrocnemius
2008-09-06, 15:14
Ikeas mångkulturreklam. Fyfan vad krystad den är.
Motorbreath
2008-09-06, 15:30
Eniro. Period
Henchman
2008-09-06, 15:32
Riesen-reklamen har jag aldrig gillat.
Speciellt pga den där condescending frasen som Opa säger te ungen "Jag trodde att det inte var något för dig?" (är han så trångsynt att han inte förstår att det kan vara möjligt att ändra, utveckla sig och byta smak?) samt slutklämmen som sonen drar till med på det "Det var ju lääänge sen juh!"
Opa skall vara glad att sonen har växt upp och mognat och därmed bastu!
VAFAN MAN FÅR VÄL UTVECKLAS FARSAN!!!! :laugh:
Din åsikt har i alla fall inte utvecklats :D
LOL! Sorry Hench! :)
Didn't know i already replied in this thread!
but yeah, i still feel the same.
JustinCredible
2008-09-06, 15:56
Och i en annan tråd haha
Jag brukar inte hata reklamer...men Nate fick mig att tänka på en jäkligt irriterande replik..
Farsan te killen som bönar på sina bara knän efter en Riesen!
Men har inte du alltid sagt att det är inget för dig?
ISF SKULLE JAG VÄL INTE BE OM EN RIESEN FARSAN!!!!?!?!?TWO!???
LOL! I'm all over the place... ;)
Den där quoten du fick fram Justin, den har några år på nacken. :)
Nate liksom, hon har ju inte varit aktiv på Kolo på flera år!
reklamen för Bruno Banani. Vad är det för frakkin namn?
Den utklassar lätt alla andra reklamfilmer som sänds just nu.
http://www.resume.se/_internal/cimg!0/ry2x9o51ypjq75nfpnarkloq020zfqv.jpeg
reklamen för Bruno Banani. Vad är det för frakkin namn?
!!!!!!!!!!111
Otroligt dryg reklam.
Min fjärrkontroll strejkar till 80% just nu så mitt val är att antingen blunda hårt och sjunga när reklam dyker upp jag inte gillar eller så får man kasta fjärren mot tv:n... Min TV lägger också av ibland men då är det bara bilden som försvinner, å så får man dunka näven i den så återkommer den (ibland iaf).
Nicorettereklamen... Bregottfabriken... och all MTV-reklam. Nej jag vill inte ha nudistprogrammet till min mobil!
Min fjärrkontroll strejkar till 80% just nu så mitt val är att antingen blunda hårt och sjunga när reklam dyker upp jag inte gillar eller så får man kasta fjärren mot tv:n... Min TV lägger också av ibland men då är det bara bilden som försvinner, å så får man dunka näven i den så återkommer den (ibland iaf).
Nicorettereklamen... Bregottfabriken... och all MTV-reklam. Nej jag vill inte ha nudistprogrammet till min mobil!
+1 fast jag har samma reklam på norsk:cryout:
Pepparkakssmurfen
2008-09-06, 22:23
McDonalds reklamen på radio får mig att byta kanal.
Den där jobbiga reklamen där de rabblar upp en miljon olika möjliga happymeal-kombinationer.
Morötter,pommes,hamburgare,bajs,tropicana juice..
Pommes,bajs,tropicana juice,diarre
Typ..
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.